Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- علیلو از بازرسی از فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز خبر داد و گفت: دستورات لازم در جهت جلوگیری از قاچاق طلا و ارز صادر شد.

محبوب علیلو معاون قضایی رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی و سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، با اشاره به بازدید از فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز اظهار کرد: در این فرودگاه مشکل اساسی که داشتیم بحث قاچاق طلا و جواهرات و ارز بود که خلا‌های موجود بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در بازرسی بر جداسازی سالن‌های ورود و خروج تاکید شد و طی دستوری به مسئولین فرودگاه اعلام کردیم که در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند و پلیس فرودگاه مامورین خود را در زمان مشخصی برای کنترل افراد مستقر کنند.

علیلو افزود: خوشبختانه بعد از این قضیه افرادی که مبادرت به قاچاق ارز و طلا و جواهرات می‌کردند در فرودگاه و توسط پلیس فرودگاه دستگیر شدند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز دادگستری آذربایجان شرقی حقوق عامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۸۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل سیستم روشنایی ضلع شرقی پارک باغشمال تبریز

شهردار منطقه سه تبریز گفت: در تکمیل روشنایی ضلع‌ شرقی پارک باغشمال، ۲۴ چراغ روشنایی با ارتفاع ۱۲ متری و ۹ متری نصب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، علی قاسمی عصر امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در بازدید از پارک باغشمال اظهار کرد: در تکمیل روشنایی ضلع شرقی فاز دوم مجموعه فرهنگی تاریخی پارک باغشمال، معاونت فنی و عمرانی منطقه، تعداد ۲۴ چراغ روشنایی با ارتفاع ۱۲ متر و ۹ متر را نصب کرد تا روشنایی این ضلع پارک باغشمال تکمیل شود.

وی افزود: با نصب این چراغ‌های با ارتفاع ۱۲ متر و ۹ متر این مسیر به صورت کامل تأمین روشنایی شده و امنیت روانی لازم برای شهروندان فراهم شده است.

شهردار منطقه سه تبریز در ادامه اذعان کرد: پارک باغشمال با بیش از ۱۰۰ هزار متر مربع، یک پروژه منحصر به فرد برای فضای سبز منطقه سه تبریز و همچنین یک گام مهم در حفظ بافت تاریخی و فرهنگی تبریز به شمار می‌رود.

کد خبر 751256

دیگر خبرها

  • دومین همایش به رسم سقایی در تبریز
  • کشف ۱۸ میلیارد قارچ ترافل قاچاق در مرز مریوان
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • چگونگی استفاده از هوش مصنوعی برای جلوگیری از قاچاق چوب + فیلم
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • تکمیل سیستم روشنایی ضلع شرقی پارک باغشمال تبریز
  • هشدار نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • آمادگی برق تبریز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول