Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@17:35:57 GMT

صوت/ لبخند بزن به فطرت آب و آیینه

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۷۸۰۶۸

صوت/ لبخند بزن به فطرت آب و آیینه

افطار می‌کنم با چشم‌هایت. افطار می‌کنم همه غم‌هایم را با لبخندهای تو. افطار می‌کنم همه دردها را با تسکین دست‌های نوازشگرت. خدای روزه و افطار، خدای فطر و فطرت. مرا بازگردان به اولین لبخند. به اولین ستاره. به اولین نقطه آفرینش عشق‌. تو فطرت مرا از عشق ساختی. مرا با گِل‌های محبت از صخره‌های امید تراشیدی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عجیب نیست اگر هر بار به هر سوی زمین بروم بازگشت و انجامم آغوش تو باشد. تو خدای ماه منی و من میهمان ماه خدا. می‌دانی خدا جانم؟! برای ما ایرانی ها عید با یا مقلب القلوب هم معنی شده هر روز که قلب و چشممان بچرخد به سمت عشق. هرگاه شب و روزمان تدبیر شود به سوی روشنی و مهر. هر وقت حال و احوالمان خوش شود آن روز برایمان عید است و من حالا که فکر می‌کنم یک ماه با تو نشسته‌ام و بلند شدم. یک ماه با تو حرف زده‌ام به قدر یک ماه با تو دوست تر شده ام و همه اینها یعنی همه جا عطر یا مقلب القلوب و الابصار پیچیده. حالا که در همه ذرات زمین و زمان عطر عید پیچیده با تو می‌گویم: لبخند بزن ماه تمام من. لبخند بزن یه این هلال.

لبخند بزن به فطرت آب و آیینه و توی گوش هایم زمزمه کن که بنده جانم! آفریده کوچک و نازنینم عید بندگی مبارکت

 

دانلود   دانلود  

منبع: ایکنا

کلیدواژه: رمضان ایکنا وداع با رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۸۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تصویر از دیدار کارگران با رهبر انقلاب

جمعی از کارگران به مناسبت هفته کار و کارگر امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ با رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام خمینی(ره) دیدار کردند.

دیگر خبرها

  • فریاد و لبخند سردار سوژه رم شد (عکس)
  • لبخند شکوفه های بهاری در مازندران
  • لبخند عباس جدیدی به انتخاب فدراسیون کشتی (عکس)
  • پاپ فرانسیس: جنگ غزه و اوکراین را متوقف کنید
  • جزئیات تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • از اولین پیوند کلیه در ایران تا حس و حال اهداکنندگان
  • لبخند از صورت درویش دور نمی‌شد
  • اولین عکس از مهمانان ویژه بیت رهبری
  • اولین تصویر از دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳