Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- یک مسجد در شهر دونتسک در شرق اوکراین همزمان با برگزاری نماز عید فطر هدف تیراندازی با گلوله توپ قرار گرفت.

به گزارش راشاتودی، مسجد آختای براگین در دونتسک اوکراین توسط واحد توپخانه ارتش این کشور هدف گلوله باران قرار گرفت.

گفته شده حداقل چهار گلوله توپ به گنبد مسجد مذکور اصابت کرده است.

این در حالی است که گلوله باران مسجد شهر دونتسک همزمان با برگزاری نماز عید فطر بوده و منابع محلی از حضور حدود ۷۰ نمازگزار در زمان حادثه خبر داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه منابع روسی گلوله باران مسجد دونتسک را از سوی ارتش اوکراین اعلام کرده‌اند، اما جزئیات بیشتری از این حادثه منتشر نشده است.

در عین حال گفته شده حمله به سوی مسجد از سوی ۴ نظامی ارتش اوکراین انجام نشده، هرچند مشخص نیست این افراد بصورت برنامه‌ریزی شده و با فرمان مقامات ارتش این کار انجام داده‌اند، یا حمله بصورت مستقل از سوی نظامیان صورت گرفته است.

استان دونتسک به عنوان منطقه‌ای روس نشین در شرق اوکراین از سال ۲۰۱۴ با دولت مرکزی اوکراین در کیف دچار تنش‌ها و درگیری‌های پراکنده هستند و تا کنون در این درگیری‌ها حدود ۱۰ هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند.

مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۸۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق

موتورچی دبیر جشنواره سراسری تئاتر مردمی گفت: پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد با شرکت ۱۴ گروه از هنرمندان عرصه تئاتر در مساجد سراسر کشور قرار است از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار شود. 

وی با بیان اینکه شعار این دوره جشنواره پانزدهم «خانه هنرم مسجدم» است افزود: از بین کار‌های رسیده چهارده اثر نهایی شده و به اجرا در خواهد آمد.

موتورچی ادامه داد: افتتاحیه در کنار مزار شهدای گمنام شهر بافق خواهیم داشت و اجرا‌ها هم در امامزاده عبدالله خواهد بود.
 
جشنواره سراسری تئاتر مردمی گفت: هر گروه بعد اجرای داوری سه اجرا در مساجد بافق و یزد خواهند داشت، مساجد یزد و امامزاده‌ها شاهد اجرا‌ها خواهند بود. 
 
وی بیان کرد: در طول جشنواره برای بچه‌های انجمن نمایش بافق دو کارگاه طراحی کردیم و آنجا کارگاه نمایشنامه‌نویسی و دوره کارگردانی برگزار می‌کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • درگذشت امام جماعت مسجدی در اندونزی هنگام نماز صبح+ فیلم
  • اختتامیه نخستین جشنواره قلب شهر برگزار می‌شود
  • از ارتقای اخلاق امدادگری تا توجه به فرهنگ دینی در هلال احمر
  • تشدید حملات مقاومت عراق به اهداف صهیونیستی همزمان با حمله به رفح
  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • هراس نتانیاهو از صدور حکم بازداشت/ اسرائیل منتظر تحولات در جبهه‌های همزمان است
  • حمله پهپادهای کامیکازه اوکراین به روسیه/۴۱نفر کشته شدند
  • حمله پهپادهای کامیکازه اوکراین به «بلگورود» روسیه/۴۱نفر کشته شدند
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق