Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام حسین کمیلی، مدیر بنیاد مهدویت خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: امام صادق(ع) می‌فرمایند: دعا چند حالت دارد یا به اجابت می‌رسد یا مصلحت اجابت است اما در نوبت اجابت قرار می‌گیرد و سوم اینکه این دعا به مصلحت نیست و ذخیره قلب و قیامت انسان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در هر صورتی دعا در پرونده اعمال انسان ذخیره می‌شود، افزود: وقتی به اهل بیت(ع) توسل داریم، یعنی به واسطه یک سیم ارتباطی به خداوند وصل شده‌ایم و این وصل شدن گاهی تمام نیاز انسان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


رئیس ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی بیان کرد: هر فرد بعد از نماز واجب یک دعای مستجاب دارد پس چه بهتر است که این دعا را از خود سلب نکنیم.

کمیلی ادامه داد: گاهی افراد به علت مستجاب نشدن دعاهایشان گله می‌کنند اما باید بدانند که مصلحت اجابت مسئله مهمی است که دست خداست و باید دانست که خدا مصلحت ما را از ما بیشتر می‌داند.

وی با بیان اینکه وظیفه ما توسل به اهل بیت(ع) است و نباید از آنان جدا شویم، تصریح کرد: نباید لحظه‌ای از اهل بیت(ع) جدا شویم چرا که ایشان راه ارتباطی ما با خداوند هستند.

مدیر بنیاد مهدویت خراسان‌جنوبی بیان کرد: ارتباط با خداوند و اهل بیت(ع) جزء اصول اولیه ما است و اگر توسلات ما به نتیجه دلخواه ما نرسید، نباید نگران باشیم چرا که حتما خداوند مصلحت را ندانسته است.

کمیلی ادامه داد: باید در کنار توسل به اهل بیت(ع) به قرآن نیز توجه کنیم و این کتاب آسمانی را از طاقچه زندگی به متن آن و راهنمای زندگی بیاوریم.

وی افزود: نکته دیگر این است که جایگاه تفسیر در جامعه ما بسیار کم رنگ شده است و در استان جایگاه خاصی در این زمینه نداریم که لازم است در این زمینه مفسران قوی را تربیت کنیم چرا که نیاز جامعه امروز ماست.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خراسان جنوبی معارف دعا استجابت توسل اهل بیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۸۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی مستند «چنشتی ها» به جشنواره ملی اقوام ایرانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  این مستند به تهیه کنندگی و کارگردانی احسان عمیدیان، با همکاری انجمن سینمای جوان و حوزه هنری تولید شده است.

مستند ۴۵ دقیقه‌ای «چنشتی ها» به بررسی، شناخت و معرفی آیین‌های ناشناخته اهالی روستای چنشت در حاشیه کویر لوت واقع در خراسان جنوبی می‌پردازد.

روستای چنشت از توابع شهرستان سربیشه به علت وجود جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی از روستا‌های هدف گردشگری خراسان جنوبی است که به سرزمین رنگ‌ها شناخته می‌شود.

نخستین دوره جشنواره ملی اقوام ایرانی به دبیری کمال تبریزی و با شعار «اقوام، ریشه ایران زمین»، ۲۶ تا ۳۰ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • نظارت ۹۹۰ ناظر بر دور دوم انتخابات بیرجند، درمیان و خوسف
  • مددجویان خراسان‌جنوبی هزار و ۳۶۲ متر مربع فرش به بازار عرضه کردند
  • راهیابی مستند «چنشتی ها» به جشنواره ملی اقوام ایرانی
  • خراسان جنوبی زیر رگبار رعد و برق
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • بوشهر قلب تپنده موسیقی زندگی و حرکت است
  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • پیش‌بینی می‌کنیم سال آینده کمبود نیروی انسانی نداشته باشیم
  • فرمولی برای اینکه در زندگی موفق باشیم