Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@15:24:22 GMT

لیون انتقال مدافعش به رئال را تکذیب کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۷۸۲۸۶

لیون انتقال مدافعش به رئال را تکذیب کرد

باشگاه لیون با انتشار بیانیه‌ای وجود هر گونه مذاکره بین این باشگاه و رئال مادرید در مورد انتقال فرلان مندی، ستاره خط دفاعی‌اش را تکذیب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه چندی پیش نشریه فرانسوی اکیپ با انتشار گزارشی مدعی شد فرلان مندی، دفاع چپ باشگاه فرانسوی لیون حتی در رئال مادرید تست پزشکی هم داده و همه مراحل انتقال او به پایتخت اسپانیا طی شده است، اما باشگاه لیون بعد از انتشار این گزارش با یک بیانیه رسمی که در حساب توییتر رسمی باشگاه منتشر شد این اخبار را تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در بیانیه باشگاه لیون آمده:" المپیک لیون ادعاهای مطرح شده در مورد توافق این باشگاه با باشگاه رئال مادرید درباره انتقال مدافع‌ ملی‌پوش‌مان فرلان مدنی را تکذیب می‌کند. آنچه توسط برخی رسانه‌ها منتشر شده تکذیب می‌شود".

 

ولی از سوی دیگر، روزنامه اسپانیایی آ اس هم امروز مدعی شد با وجود این تکذیبیه لیون، به نظر می‌رسد رئال مادرید ظرف چند روز آینده مندی را به عنوان خرید جدید خود اعلام رسمی خواهد کرد.

 

آ اس می‌گوید زین‌الدین زیدان معتقد است فرلان مندی برای تقویت خط دفاعی تیمش مهره بسیار مهمی است و از مدیران رئال خواسته او را حتما به برنابئو منتقل کنند. بر اساس این گزارش انتقال مندی احتمالا با رقمی معادل 50 میلیون یورو انجام خواهد شد و مدافع فرانسوی تا سال 2025 با رئال قرارداد خواهد بست.

 

رئال مادرید لیون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها رئال مادرید لیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۸۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت کریم بنزما به رئال مادری برای درمان

کریم بنزما، مهاجم الاتحاد عربستان برای انجام معاینات تکمیلی و تنظیم برنامه ریکاوری پس از مصدومیت به رئال مادرید بازگشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و بر اساس گزارش سرویس رسانه‌ای الاتحاد عربستان؛ باشگاه‌های الاتحاد جده و رئال مادرید برای روند درمانی کریم بنزما به توافق رسیده‌اند. این مهاجم قرار است هفته آینده پس از پایان درمان مصدومیتش به عربستان بازگردد.

صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو

این فوتبالیست 36 ساله در این فصل 29 بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داد و 13 گل به ثمر رساند.

کریم بنزما از سال 2009 تا 2023 برای رئال مادرید بازی کرد. او به عنوان عضوی از باشگاه مادریدی، پنج بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و چهار بار قهرمان اسپانیا شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گام بعدی امباپه به سوی رئال: خرید خانه کاپیتان در مادرید
  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادرید
  • خداحافظ رئال: رائول روی نیمکت تیم آلمانی!
  • کریم بنزما به رئال مادرید برگشت
  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادری برای درمان
  • درگیری شدید بین تظاهرکنندگان و پلیس در فرانسه+ فیلم
  • ستاره رئال ورزشگاه بایرن را مسخره کرد!
  • بایرن مونیخ ۲ - ۱ رئال مادرید/ گزارش لحظه به لحظه
  • بایرن مونیخ ۰ - ۱ رئال مادرید/ گزارش لحظه به لحظه
  • گزارش زنده: بایرن مونیخ ۰-۰ رئال مادرید