Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@15:53:36 GMT

گرایش مردم و جوانان به دین هر روز بیشتر می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۷۸۲۸۹

گرایش مردم و جوانان به دین هر روز بیشتر می‌شود

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه در ماه رمضان امسال شاهد حضور پر رنگ اقشار مختلف مردم به سوی معنویت بودیم، گفت: گفت: هر سال گرایش مردم و جوانان نسبت به دین و حضور و نشاطشان در فضاهای دینی در قیاس با گذشته بیشتر می‌شود و این حضور، تبلیغات دشمن در دور کردن مردم از دین را خنثی می‌کند.

به گزارش ایسنا، نماز عید سعید فطر همزمان با سراسر کشور با شکوه هر چه تمام در بلوار شهید لشکری قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به عنوان خطیب نماز عید فطر در خطبه‌های این نماز با بیان اینکه خداوند را به سبب روزه ماه مبارک رمضان و ایجاد فرصتی برای ارتباط با خود سپاسگزاریم، اظهار کرد: همه ما ماهی آکنده از رحمت الهی را گذرانده و از برکات آن بهره مند شدیم.

وی افزود: ماه رمضان ماه تقواست و در این ماه خداوند از مهمانان خود با روزه و تقوا پذیرایی می‌کند، لذا بعد از اتمام این ماه پسندیده است مهمانان خداوند را به سبب تمام نعمت‌هایش و این سرمایه عظیم معنوی سپاسگزاری کنند.

عابدینی با اشاره به ضرورت برگزاری نماز عید فطر به صورت متمرکز بیان کرد: همه باید بسیج شوند تا نماز به صورت متمرکز برگزار شود، الحمدلله در سال جاری این آیین معنوی در قزوین با شکوه بسیار برگزار شد که از تمامی دست اندرکاران آن برای ایجاد این عظمت و شکوه تقدیر می‌شود.
 
نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به سالگرد رحلت امام راحل عنوان کرد: این ایام منسوب به امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد است، تاریخ نشان داده که بعد از تبعید امام انسان‌های از جان گذشته و با ایمان وارد میدان روشنگری شده و موجب بیداری تمام اقشار جامعه شده و همه را برای خروش علیه طاغوت آماده کردند که در نهایت بهمن ۵۷ این زحمات به نتیجه رسید.
 
این مقام مسئول یادآور شد: دشمن چاره‌ای جز تسلیم نداشت و امام در ۱۲ بهمن ۵۷ پیروزمندانه به وطن برگشت، نتیجه آنکه وقتی یک ایران قیام کرد امام به وطن برگشت حال اگر جهان آماده شود امام زمان (عج) ظهور خواهند کرد.

وی ادامه داد: برای تحقق ظهور آن حضرت باید مردم در کشورهای مختلف جهان با قیام علیه ظلم، مقاومت اسلامی را شکل دهند.

عابدینی تصریح کرد: خوشبختانه این روند هر روز در حال گسترش است و امروز مرزهای مقاومت در حال پراکنده شدن در جهان است، این حرکات که محصول زحمات امام راحل است در حال به نتیجه رسیدن است.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: امروز ویژگی‌های امام را در رهبر معظم انقلاب می‌بینیم و مستضعفان عالم نیز بزرگ‌ترین حامی خود را انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب می‌دانند.

وی با اشاره به اینکه امام ویژگی‌هایی چون آزادگی، بصیرت و روشنگری، ایمان و تقوا دارد که می‌توان آنها را در رفتار و سیره رهبر معظم انقلاب نیز دید، ادامه داد: پیش‌بینی امام در خصوص نابودی کمونیسم تحقق یافت و مقام معظم رهبری نیز در پیش‌بینی‌شان تأکید دارند که در آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی در جهان وجود نخواهد داشت.

وی اضافه کرد: امروز اگر نگاهی به تحولات جهان داشته باشیم می‌توانیم عظمت مسلمانان و ذلت و عقب‌نشینی دشمنان را به وضوح ببینیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه در ماه رمضان نهال‌های ایمان را کاشته‌ایم، خاطرنشان کرد: باید بعد از اتمام این ماه به مراقبت و نگه‌داری از این نهال اقدام کنیم تا به نتیجه و محصول رسیده و پیشرفت‌های معنوی را در یکایک ما ایجاد کند.

عابدینی در پایان با اشاره به تأکیدات اهل‌بیت (ع) عنوان کرد: هرروزی که در آن گناه نباشد آن روز عید است و موجب بازگشت ما به‌سوی فطرت پاک خویش می‌شود لذا باید بدانیم آن‌ها که در غفلت به سر می‌برند متضرر خواهند شد و ما باید به سمت رعایت آموزه‌های الهی گام برداریم.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رژيم صهيونيستي منطقه قزوین نماز عيد فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۸۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکان جوانان در قزوین خاموش کرد!

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی در بازی با شمس‌آذر از سه بازیکن جوان خود برای تغییر روند بازی استفاده کرد و سعی داشت با استفاده از انگیزه و دوندگی بالا شرایط را به سود تیم‌اش تغییر دهد.

بازیکنان شمس‌آذر با انتقال سریع توپ و دوندگی بالایی که داشتند جریان مسابقه را در کنترل خود نگه داشته بودند و کار برای بازیکنان پیکان سخت شده بود و رضا عنایتی 3 بازیکن جوان خود را به ترکیب فرستاد و تا حدودی جریان مسابقه تحت تاثیر قرار گرفت.

علی‌اصغر صادقی بازیکنی که در نیم فصل به جمع بازیکنان پیکان اضافه شد اولین تعویض این تیم در خط هافبک بود، این بازیکن در تیم ملی امید زیر نظر رضا عنایتی بازی می‌کرد از تیم مس‌رفسنجان به پیکان منتقل شد و در نیم فصل دوم 2 بار در ترکیب اصلی و 3 بازی به‌عنوان جانشین بازی کرده است.

ابوالفضل زمانی همزمان با صادقی به میدان آمد و با دوندگی بالایی که داشت در روند مسابقه تاثیرگذار بود، زمانی در دقایق پایانی مسابقه جای خود را به ابراهیم صالحی بازیکن باتجربه پیکان داد تا پس از 40 دقیقه حضور از زمین بازی خارج شود.

سومین تعویض رضا عنایتی استفاده از آرش هاشمی در خط حمله بود که این بازیکن می‌توانست تعویض طلایی پیکان باشد و فرصت طلایی را در دقیقه 83 مسابقه از دست داد.

عکس: امیر گلریز

دیگر خبرها

  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع )در حرم مطهرحضرت شاهچراغ(ع)
  • ویژه‌ برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق (ع) در شاهچراغ اعلام شد
  • ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق (ع) در حرم شاهچراغ
  • ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع) در حرم شاهچراغ
  • پیکان جوانان در قزوین خاموش کرد!
  • واکاوی گرایش‌های ضداسرائیلی «نسل z» در آمریکا
  • واکاوی گرایش‌های ضد اسرائیلی «نسل زِد» در آمریکا
  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید