Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@20:47:09 GMT

ستاره‌های بزرگ در راه لیگ ستارگان قطر

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۷۸۳۸۸

ستاره‌های بزرگ در راه لیگ ستارگان قطر

روزنامه قطری از حضور ستاره‌های بزرگ فوتبال جهان در لیگ ستارگان این کشور سخن به میان آورد.

به گزارش ایسنا و به نقل از الوطن، لیگ ستارگان قطر چند سالی است که به مکانی برای حضور بازیکنان بزرگ و پا به سن گذاشته فوتبال اروپا و جهان تبدیل شده است.

قطر توانست میزبانی جام جهانی باشگاهی در سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ را به دست آورد همچنان که میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ هم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه الوطن قطر نوشت که میزبانی رقابت‌های بزرگ باعث خواهد شد تا ستاره‌های نام آشنای فوتبال جهان سر از لیگ این کشور درآورند.

به نوشته الوطن در تابستان بازیکنان بزرگی مثل خوان فران، فرانک ریبری، آرین روبن و داوید سیلوا راهی تیم‌های قطری خواهند شد.

به گزارش ایسنا، حضور این همه ستاره بزرگ در لیگ ستارگان قطر باعث خواهد شد تا نماینده‌های قطر شانس بالایی برای درخشش و کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشند و این کار دیگر تیم‌ها به ویژه نمایندگان ایران را سخت خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ ستارگان قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۸۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار بزرگ نوشاد عالمیان در عربستان؛ شکست نفر چهارم رنکینگ جهان

 به گزارش قدس آنلاین، در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات تنیس روی میز عربستان، ملی پوش تنیس روی میز ایران رقابت نزدیک و جذابی را مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان داشت و در پایان توانست پیروز شود.

نوشاد عالمیان  در رقابت با لیانگ از چین که نفر چهارم رنکینگ جهان است با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شد و به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات صعود کرد.

عالمیان در گیم اول رقابت نزدیکی با بازیکن چین داشت و با نتجیه ۱۴ بر ۱۲ شکست خورد. او گیم دوم را توانست  با نتیجه ۱۰ بر ۶ به نفع خود به پایان برساند. گیم سوم را واگذار کرد اما در گیم چهارم توانست حریف خود را شکست دهد. در گیم پایانی هم با نتیجه ۱۱ بر ۵ پیروز شد.

نوشاد پیش از این در جدول مقدماتی بازیکنانی از اتریش، بلژیک و مصر را شکست داده بود. در جدول اصلی هم بازیکن چین تایپه که نفر ۲۹ رنکینگ جهان است را مغلوب کرد.

عالمیان به دنبال ارتقای جایگاه خود در رنکینگ جهانی است.

نتیجه بازی به شرح زیر است:

نوشاد عالمیان از ایران (رنکینگ ۶۸ جهان) ۳ - لیانگ از چین (رنکینگ ۴ جهان) ۲

امتیاز: ۱۲ - ۱۴، ۱۱ - ۶، ۸ - ۱۱، ۱۱ - ۹، ۱۱ - ۵

دیگر خبرها

  • فرق بزرگ پرسپولیس امسال با سال قبل
  • کار بزرگ نوشاد عالمیان در عربستان؛ شکست نفر چهارم رنکینگ جهان
  • یک شایعه‌ی جذاب درباره‌ی همکاری مسی و رونالدو
  • پایان تنش بزرگ لیورپول با گلزنی صلاح! (عکس)‏
  • بعد از رسوایی بزرگ: فرار ستاره سیتی به عربستان!
  • تیم بزرگ باید در اروپا بازی کند، کاش برسیم! ‏
  • احتمال حضور رونالدو و مسی در یک تیم قوت گرفت
  • تصمیم بزرگ دیوید بکام؛ مسی و رونالدو در یک تیم!
  • پیشنهاد اینترمیامی به ستاره پرتغالی/ رونالدو و مسی در یک تیم
  • نامه خواندنی اینزاگی به هواداران اینتر