Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@03:26:45 GMT

تغيير در تيم نويسندگان «بانوي عمارت 2»

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۷۸۴۹۰

تغيير در تيم نويسندگان «بانوي عمارت 2»

خبرگزاري آريا- تهيه‌کننده مجموعه تاريخي «بانوي عمارت» از تغيير تيم نويسندگان اين سريال براي نگارش فصل دوم خبر داد.

به گزارش آريا و به نقل از ايسنا، مجيد مولايي- تهيه‌کننده مجموعه تاريخي «بانوي عمارت» به کارگرداني عزيزالله حميدنژاد در درباره روند نگارش و ساخته فصل دوم اين سريال تاريخي توضيح داد: «بانوي عمارت» توسط تيم جديد در حال نگارش است، اما هنوز تصميم مشخصي براي زمان ساخت اين مجموعه گرفته نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين تهيه‌کننده با بيان اينکه ساخت فصل دوم مجموعه «بانوي عمارت» براي تلويزيون قطعي است، يادآور شد: با اراده خوب سازمان صداوسيما، تصميم بر اين شد که فصل دوم مجموعه «بانوي عمارت» ساخته شود. اميدواريم کارگردان کار آقاي حميد نژاد به قصه‌اي که نوشته مي‌شود علاقه‌مند شوند تا ساخت اين مجموعه به کارگرداني ايشان اتفاق بيفتد.

مولايي درباره علت تغيير نويسندگان «بانوي عمارت» توضيح داد: آقاي احسان جوانمرد به دليل تعهد جديدي که داشتند، براي نگارش فصل دوم مجموعه «بانوي عمارت» نياز به يک سال زمان داشتند و از آن‌جا که زمان ما کم بود، اگر صبر مي‌کرديم، ساخت اين پروژه به تأخير مي‌افتاد. صداوسيما علاقه‌مند به ساخت اين مجموعه در اين شرايط است و ما زمان کمي براي نگارش و ساخت اين مجموعه داريم؛ در نتيجه تصميم گرفته شد تيم جديدي نگارش اين مجموعه را بر عهده بگيرند.

اين تهيه‌کننده در پايان در پاسخ به پرسشي درباره تيم جديد نويسندگان بانوي عمارت، توضيح داد: تيمي که قصه بانوي عمارت و طرح کلي آن را مي‌نويسند در سي و هفتمين جشنواره فيلم فجر جايزه گرفتند و اين روزها مشغول نگارش هستند.

محسن قرائي و محمد داوودي، نويسندگان فيلم «قصرشيرين» به عنوان تيم جديد نويسندگان اين سريال هستند که در جشنواره فيلم فجر سال گذشته جايزه دريافت کردند.

به گفته‌ي اين تهيه‌کننده فصل دوم مجموعه «بانوي عمارت» در 35 يا 40 قسمت در شبکه سوم سيما توليد و پخش خواهد شد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بانوي عمارت 2

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۸۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تصویر از درب طلای حرم امام رضا (ع)

معاون اجرایی حرم مطهر بانوی کرامت گفت: درب طلایی که برای حرم حضرت رضا (ع) در کارگاه هنری آستان مقدس بانوی کرامت ساخته شده در دهه کرامت ضمن رونمایی برای نصب به حرم امام رضا (ع) ارسال می‌شود.

دیگر خبرها

  • رونمایی از ماکت عمارت تاریخی پست گیلان در شهرداری رشت
  • آیین تجلیل و رونمایی از تالیفات نویسندگان فرهنگی وحدتیه برگزار شد
  • آئین تجلیل و رونمایی از تالیفات نویسندگان فرهنگی وحدتیه برگزار شد
  • بدرود آقای پل استر
  • هدیه زاکانی به معلمان تهرانی: خدمات رایگان فرهنگی و ورزشی را از طریق اپلیکیشن شهرزاد دریافت کنید
  • مسوولان در نشر و چاپ کتاب نویسندگان را حمایت کنند
  • نگارش داستان امام قلی خان قهرمان مبارزه با استعمار در خلیج فارس
  • اولین تصویر از درب طلای حرم امام رضا (ع)
  • ترجمه و شرح «فصوص الحکم» به قلم علی شالچیان منتشر می‌شود
  • تغییر ساعت پخش در شبکه تماشا