Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نماز عيد سعيد فطر با حضورشمار فراواني از ساکنان و گردشگران درمصلاي جزيره کيش اقامه شد
به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد کيش ، مردم مومن و خداجوي جزيره کيش پس از يک ماه روزه داري وعبادت به درگاه پروردگار مهربان از ساعات ابتدايي روز چهارشنبه 15 خرداد در مصلاي بزرگ کيش جمع شده و درصفوف بهم فشرده براي برپايي نماز عيد سعيد فطر سجاده عبادت و بندگي گستردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماز عيد سعيد فطر درميان انبوه نمازگزاران راس ساعت 6 و سي دقيقه به امامت حجت الاسلام والمسلمين حسن زاده امام جمعه جزيره کيش اقامه شد.
امام جمعه کيش در خطبه هاي نمازعيد فطر با تبريک اين عيد بزرگ به مومنان متعهدجزيره کيش و بابيان اينکه درطول ماه مبارک رمضان حضور مداوم در مساجد، جلسات قرائت قرآن و درک فيوضات اين ماه پربرکت حالات معنوي انسان را قوت مي بخشدگفت : بايد اين نتيجه ارزشمند را قدردانسته و بکوشيم تا نتيجه يک ماه بندگي و عبادت خالصانه درماه رمضان ، تداوم حرکت مارا در مسير تقرب به پروردگار تضمين کند.
حجت الاسلام والمسلمين حسن زاده با ابراز خرسندي از تقويت فعاليت هاي فرهنگي و ديني درسطح جزيره کيش تصريح کرد: امسال تبليغات فرهنگي و اطلاع رساني برنامه هاي مذهبي درجزيره کيش از نظر کمي و کيفي رشد بسياري داشت که اين امرقابل تقدير است.
وي با قدرداني از تلاش تمامي دست اندرکاران برپايي مراسم هاي فرهنگي و مذهبي ماه مبارک رمضان ازجمله جلسات قرائت قرآن ، جزء خواني قرآن مجيد و حضورمبلغان و سخنرانان جلسات ديني ، مشارکت گسترده مردم مومن جزيره کيش در برپايي باشکوه برنامه هاي ماه مبارک رمضان را نشانه فضاي خوب ديني و فرهنگي اين منطقه برشمرد.
امام جمعه کيش با تاکيد بر اينکه معيارو ملاک ارتباطات اجتماعي مومنان ايمان افراد جامعه است گفت : مومنان جامعه اسلامي با تقويت ايمان و تحصيل اخلاق نيکو مي کوشند تا درتمام جنبه هاي ارتباطات اجتماعي خود براي ديگر افراد جامعه مفيد و سودمند باشند.
در پايان اين مراسم معنوي از نمازگزاران با شربت و شيريني پذيرايي شد.
گفتني است صندوق هاي جمع آوري فطريه نيزبراي جمع آوري فطريه نمازگزاران در محل اقامه نمازنصب شده بود .
همچنين تعداد 41 دستگاه ميني بوس براي تسهيل حضور نمازگزاران در روز عيد سعيد فطر و انتقال شهروندان از نقاط مختلف شهر به مصلاي در نظر گرفته شده بود که از ساعت 6 صبح روز عيد نمازگزاران را ازنقاط مختلف جزيره به صورت رايگان به مصلا منتقل و بعد از اتمام اقامه نماز نيز به محل هاي تعيين شده باز گرداندند.
ن

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۸۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) «خاله الیویا» سریال «قصه‌های جزیره» پس از گذشت ۳۴ سال

منبع: روزیاتو

دیگر خبرها

  • راهپیمایی نمازگزاران همدانی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • اراده‌ای قوی برای ادای نماز + فیلم
  • نمازگزاران شهرستان راور در حمایت از مردم مظلوم غزه شعاردادند
  • تجمع نمازگزاران البرزی در حمایت از مردم غزه و جنبش دانشجویی عدالت‌ خواه جهان
  • تجمع نمازگزاران البرزی در حمایت از مردم غزه و جنبش دانشجویی عدالت‌خواه جهان
  • خطبه‌های نماز جمعه تهران آغاز شد
  • خدمات فرهنگی و عمرانی حوزه شهری خارگ افزایش یافت
  • باید با روحیه جهادی، پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم
  • باید پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم
  • (عکس) «خاله الیویا» سریال «قصه‌های جزیره» پس از گذشت ۳۴ سال