Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، اولین مرحله آزمون بیست و چهارمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور همزمان با آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ در نوبت صبح و بعدازظهر روز پنجشنبه ۲۳ خرداد و نوبت صبح جمعه مورخ ۲۴ خردادماه سال ۱۳۹۸ برگزار می‌شود.

داوطلبان متقاضی هر یک از کدرشته‌های امتحانی لازم است به نشانی مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

المپیاد در این دوره در رشته‌های زبان و ادبیات فارسی (کد ۱۱۰۱)، مجموعه علوم جغرافیایی (کد ۱۱۰۲)، علوم اقتصادی (کد ۱۱۰۵)، مجموعه الهیات و معارف اسلامی – علوم قرآنی (کد ۱۱۱۱)، مجموعه علوم تربیتی (کد ۱۱۱۷)، مجموعه حقوق (کد ۱۱۲۶)، مجموعه روانشناسی (کد ۱۱۳۳)، علوم زمین (کد ۱۲۰۱)، شیمی (کد ۱۲۰۳)، مجموعه فیزیک (کد ۱۲۰۴)، مجموعه زیست‌شناسی سلولی مولکولی (کد ۱۲۰۶)، آمار (کد ۱۲۰۷)، مجموعه ریاضی (کد ۱۲۰۸)، زیست‌شناسی گیاهی (کد ۱۲۱۳)، زیست‌شناسی جانوری (کد ۱۲۱۴)، مجموعه مهندسی برق (کد ۱۲۵۱)، مجموعه مهندسی شیمی (کد ۱۲۵۷)، مهندسی صنایع (کد ۱۲۵۹)، مجموعه مهندسی عمران (کد ۱۲۶۴)، مجموعه مهندسی مکانیک (کد ۱۲۶۷)، مجموعه مهندسی مواد و متالورژی (کد ۱۲۷۲)، مهندسی کامپیوتر (کد ۱۲۷۷)، مجموعه زراعت و اصلاح نباتات (کد ۱۳۰۳) و طراحی صنعتی (کد ۱۳۶۲) برگزار می‌شود.

لذا آن دسته از داوطلبانی که منحصراً متقاضی شرکت در آزمون المپیاد علمی دانشجویی کشور شده‌اند، لازم است براساس برنامه زمانی اعلام شده برای هریک از رشته‌های مذکور، در آزمون رشته امتحانی دوره کارشناسی ارشد مربوط شرکت کنند.

داوطلبان باید همزمان با سایر داوطلبان کدرشته‌های مربوط از تاریخ ۲۰ خرداد ۹۸ به سایت اینترنتی سازمان مراجعه و نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

انتهای پیام/

168 / 320 المپیاد علمی دانشجویی کنکور ارشد ارشد 98 المپیاد دانشجویی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: المپیاد علمی دانشجویی کنکور ارشد ارشد 98 المپیاد دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۹۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون مجدد برای کنکوری‌های «زیرکوه» ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: «به اطلاع داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ شهرستان زیرکوه از استان خراسان جنوبی می‌رساند، با توجه به وقوع سیل در این شهرستان و مسدود شدن مسیر تردد داوطلبان در روز برگزاری آزمون گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی (صبح پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)، مقرر شد برای مساعدت با این داوطلبان مجدداً از آنها در روز جمعه به‌تاریخ ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در همان حوزه امتحانی قبلی (شهرستان زیرکوه) با شرایط و ضوابط آزمون اصلی، آزمون مجدد بعمل آید.

کارت شرکت در آزمون این داوطلبان از روز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل مشاهده و پرینت است و فرآیند آزمون از ساعت ۸:۰۰ صبح روز جمعه به‌تاریخ ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ شروع خواهد شد.

همه داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی شهرستان زیرکوه (اعم از حاضر یا غایب) می‌توانند در آزمون مجدد شرکت کنند.

آن دسته از داوطلبانی که در آزمون پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ حاضر جلسه آزمون در گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی بودند در صورت شرکت در آزمون مجدد، آزمون قبلی آنان (روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) باطل شده و نتیجه آزمون مجدد به‌تاریخ ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای آنها ملاک عمل قرار خواهد گرفت.»

به گزارش مهر، به دلیل وقوع سیل در استان خراسان جنوبی حدود ۶۰ داوطلب از آزمون صبح پنجشنبه در گروه های آزمایشی علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی در نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ جا ماندند.

دکتر پورعباس رییس سازمان سنجش تاکید کرده بود: با هماهنگی دولت، آزمون اختصاصی برای این گروه را در دو هفته آینده برگزار می کنیم. این موضوع به این افراد اطلاع رسانی می شود و داوطلبان آمادگی خود را تا دو هفته آینده حفظ کنند.

کد خبر 6093502

دیگر خبرها

  • آزمون مجدد برای کنکوری‌های «زیرکوه» ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • پوشش ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در چهارمین جشنواره امامت و مهدویت
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • پیشرفت علمی بدون داشتن علوم پایه قوی امکان پذیر نیست
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس