Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@17:27:05 GMT

نیمار از نظر روحی برای کوپا آمه‌ریکا آماده نیست

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۷۹۲۶۵

نیمار از نظر روحی برای کوپا آمه‌ریکا آماده نیست

برنامه تلویزیونی ال چیرینگیتو مدعی شد در آستانه رقابتهای کوپا آمه‌ریکا پزشکان به تیم ملی برزیل پیشنهاد کرده‌اند از نیمار به دلایل شرایط روحی- روانی‌اش استفاده نکند.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه نیمار، ستاره بزرگ برزیلی باشگاه پاری سن ژرمن از نظر فیزیکی سالم و آماده حضور در رقابتهای کوپا آمه‌ریکا با پیراهن تیم ملی کشورش برزیل به نظر می‌رسد، برنامه تلویزیونی ال چیرینگیتو مدعی شد او به دلیل شرایط روحی- روانی‌اش در حال حاضر در این رقابتها بازی نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ال چیرینگیتو منبع این خبر خود را فدراسیون فوتبال برزیل اعلام کرده است.

 

 

نیمار این اواخر با جنجال‌های زیادی روبرو بوده که مهمترین آنها ماجرای اتهام تجاوز جنسی بوده که توسط یک زن در برزیل به او زده شده است. با اینکه گزارشهایی درباره مختومه شدن آن پرونده منتشر شده اما هنوز هیچ خبر رسمی و دقیقی در این باره در خروجی خبرگزاری‌ها قرار نگرفته است.

 

 

نیمار وقتی با این اتهام روبرو شد پیامی پراحساس خطاب به هوادارانش منتشر کرده و تمامی اتهاماتی که به او زده شده بود را تکذیب کرد. اما به ادعای ال چیرینگیتو شاید به همین دلیل بوده که پزشکان، شرایط روحی- روانی او را برای حضور در تورنمنتی مثل کوپا آمه‌ریکا مناسب تشخیص نداده‌اند.

 

 

نیمار تیم ملی برزیل برزیل

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها نیمار تیم ملی برزیل برزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۹۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران

فدراسیون فوتبال قصد دارد مذاکراتی با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم ملی فوتسال با این کشور انجام دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، جام جهانی فوتسال شهریور ماه سال جای در کشور ازبکستان برگزار می‌شود. تیم ملی فوتسال ایران که به تازگی قهرمان جام ملت‌های آسیا شده، در سید یک قرار دارد و منتظر قرعه‌کشی جام جهانی است تا رقبایش را بشناسد.

ضعف‌هایی که نباید پشت قهرمانی فوتسال ایران در آسیا پنهان شود

احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم درباره برنامه‌های تیم ملی پیش از شروع جام جهانی و امکان برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی برزیل گفت: اردوی تیم ملی پیش از شروع جام جهانی از 40 روز قبل آغاز می‌شود. مذاکره با برزیل در شهریور ماه سال گذشته انجام شده بود و این مذاکرات را ادامه می‌دهیم تا به نتیجه نهایی برسیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • به موضوعات مهم جامعه کارگری، توجه شود
  • مگر دیوانه ام که به روانشناس مراجعه کنم؟!/ تفاوت روانشناس با روانپزشک چیست؟
  • توسعه دریامحور باید دارای روحی مردمی و دانش بنیان باشد
  • «عشق به دیکتاتور‌ها کمکی نمی‌کند» روی صحنه رفت/ تئاتر نیازمند حمایت
  • چپ کردن کامیون حمل زباله در برزیل + فیلم
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • جریمه ۳ میلیارد ریالی برای قاچاق کود شیمیایی
  • پاسور برزیلی به شهداب یزد پیوست