Web Analytics Made Easy - Statcounter

پویش ختم صلوات جهت سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) در ماه مبارک رمضان اجرا و تعداد ۲۹۱ میلیون ختم صلوات در آن به ثبت رسید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پویش ختم جمعی صلوات جهت سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان(عج) امسال برای اولین‌بار در ماه رمضان و با همت شبکه قرآن و معارف سیما برگزار شد و تا پایان این ماه مبارک تعداد ۲۹۱ میلیون صلوات ختم و رکورد جدیدی ثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پویش همه ساله در ماه شعبان و به مناسبت میلاد با سعادت امام عصر(عج) برگزار می‌شد که امسال با توجه به استقبال مخطبان و درخواست مردم ماه رمضان هم اجرا شد.

ماه شعبان تعداد ۲۸۷ میلیون صلوات توسط عاشقان امام زمان (عج) ختم شد که با ثبت تعداد ۲۹۱ میلیون صلوات در ماه رمضان رکرورد جدیدی خلق شد.

منبع: فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: امام زمان ختم صلوات ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۹۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت روز کارگر با حضور در سه واحد تولیدی، با اهدای گل این روز را به کارگران زحمتکش تبریک گفت.

وی بیان کرد: شما افسران صنعتی و سربازان امام زمان (عج) در این عرصه هستید و برای نایب امام زمان (عج) سربازی می‌کنید.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: کارگران از دوران مبارزات انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن همیشه در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: تولید کالای با کیفیت موجب جلب اعتماد مردم، ارتقای معیشت و امنیت شغلی خود و رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

شرکت‌های سپهر الکتریک، بهمن دیزل و کاشی الوند، سه واحد تولیدی بود که امام جمعه به مناسبت روز کارگر در آنها حضور یافت و روز کارگر را تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • تاثیر سلامت دهان و دندان بر تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن
  • سلامت دهان و دندان موجب سلامتی قسمت‌های مختلف بدن می‌شود
  • سلامت دهان و دندان موجب سلامتی قسمت‌های مختلف بدن
  • سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن
  • سلامت دهان و دندان موجب تقویت سلامتی در قسمت‌های مختلف بدن می‌شود
  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی
  • سلامتی و طولانی عمر در حکومت امام زمان(عج)