Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد از تکمیل پل ورودی این شهرستان پس از گذشت بیش از سه سال با ورود مدعی العموم خبر داد و گفت: هم اکنون پل مذکور احداث شده و قابل بهره برداری است.

روح الله احمدی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از تکمیل پل ورودی این شهرستان پس از گذشت بیش از سه سال با ورود مدعی العموم خبر داد و گفت: با توجه به اینکه تکمیل این پل بیش از سه سال معطل مانده بود و تصادفات زیادی صورت گرفته بود در آن ناحیه صورت گرفته بود، لذا مدعی العموم از باب حفظ حقوق عامه وارد عمل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد بیان کرد: در این خصوص ضمن اخطار به پیمانکار، با هماهنگی‌هایی که با شهرداری و فرمانداری انجام شد پیمانکار پل پای کار آمد و نسبت به تکیل پروژه پس از گذشت بیش از سه سال اقدام کرد.

وی در پایان با بیان اینکه هم اکنون پل مذکور احداث شده و قابل بهره برداری است اذعان کرد: هم اکنون تردد از روی این پل در حال انجام و آسفالت آن نیز تکمیل شده است.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان مدعی العموم اخطار پیمانکار قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۹۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، به گفته مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، اکنون دو هزار دستگاه اتوبوس در تهران به مردم خدمت رسانی می‌کنند که قرار است این­ تعداد تا پایان برنامه چهارم شهر تهران به ۵ هزار دستگاه افزایش یابد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • امسال و سال آینده رزن ورودی بهورز خوبی خواهد داشت
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد
  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی