Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتبال پیشکسوتان جمهوری اسلامی ایران، برای حضور در مسابقات جهانی تایلند در بانکوک حاضر شد و بازیکنان مازندرانی‌ها، تیم ملی پیشکسوتان فوتبال ایران را در تایلند همراهی کردند.به گزارش بلاغ، تیم ملی فوتبال پیشکسوتان کشورمان این روزها در حالی در بانکوک برای حضور در مسابقات جام جهانی پیشکسوتان جهان در بانکوک حاضر شده است که مازندرانی‌های مختلفی از شهرهای مختلف این تیم را همراهی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی پیشکسوتان فوتبال ایران، در این دوره از مسابقات با تمرینات مختلف برای شرکت در تورنمنت جهانی تایلند حاضر شده است و نکته قابل توجه برای مازندرانی‌ها و البته نکایی‌ها، حضور شهردار نکا در این دوره از مسابقات به عنوان بازیکن است.

مهدی احمدی شهردار نکا در حالی در این دوره از مسابقات حضور یافته است که جواز ورود به این دوره از مسابقات را ماه‌ها قبل با پا به توپ شدن با تیم ملی پیشکسوتان ایران در نکا اخذ و اگر چه از بازیکنان قدیمی فوتبال است؛ اما برای حضور در مسابقات جهانی تایلند، تمرینات را به صورت جدی‌تر پیگیری کرد.

 ابراهیم تقی‌پور، مجتبی ترشیز، مهرداد نعمتی، مهدی احمدی، محسن زاهدی و مجتبی رضایی از بازیکنان مازندرانی حاضر در  مسابقات فوتبال جام جهانی پیشکسوتان جهان در تایلند هستند تا در کنار سایر بازیکنان تیم ملی ایران، برای کشورمان افتخار دیگری بیافرینند.

عزت نوروزی و حسین یزدانی هم از بازیکنان سال‌های نه چندان دور فوتبال ایران هم در این دوره از مسابقات در کادر فنی در کنار وحید مظاهری خواهند بود و صدرا بامتی هم به عنوان مدیر تیم ملی در این مسابقات حضور دارد.

تیم ملی پیشکسوتان فوتبال ایران اردوهای تدارکاتی خود را انجام و در اولین بازی خود در رقابت‌های پیشکسوتان جهان به مصاف تیم ملی تایلند می‌رود.

 

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۷۹۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، در این مسابقات استان‌های هرمزگان، کرمان و یزد به مدت سه روز با هم رقابت کردند.

در پایان نفرات و تیم‌های برتر در رشته‌های فوتسال، والیبال، شنا، تیراندازی، دارت و تنیس روی میز معرفی شدند.

در بخش تیمی استان‌های کرمان، یزد و هرمزگان به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید؛ برگزاری مسابقات تیراندازی کشوری در حاجی آباد

دیگر خبرها

  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • نبی: هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز