Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با گرامیداشت فرارسیدن ۱۴ و ۱۵ خرداد در بیانیه‌ای اعلام کرد: متخصصان صنعت دفاعی با تأسی از مکتب خمینی تحریم‌ها را به فرصتی طلایی برای توسعه توان دفاعی تبدیل کردند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی وزارت دفاع، 14 خرداد هر سال یادآور روزهای حزن و اندوه فقدان بزرگ مرد الهی و مبارزی خستگی ناپذیر است که انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را به عنوان رستاخیز و رویداد قرن با تکیه بر فرهنگ عظیم عاشورا و پشتیبانی ملت مجاهد و نستوه ایران و به مدد الهی بر پایه استقلال و آزادی بنا نهاد و طومار ننگین دو هزار و پانصد ساله شاهنشاهی را برای همیشه در هم پیچید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران با ایجاد تحوّلی بزرگ در جهان، پرچم آزادی‌خواهی و حق‌طلبی جمهوری اسلامی را به اهتزاز درآورد و با درهم پیچیدن بساط ظلم و ستم و عدالت‌ستیزی‌، نام و یاد خود را در دل‌های عاشقان اسلام و نظام جمهوری اسلامی برای همیشه به یادگار گذاشت.

حضرت امام (ره) با نهضت حماسه‌ساز بزرگ خود در تاریخ معاصر، اراده و جسارت حق‌جویی و ظلم‌ستیزی را برای ملت‌های ستمدیده و تحت سلطه به ارمغان آورد و با افکار، اندیشه‌های بلند و آرمان‌های سترگ، شگفت‌انگیزترین تحولات و رخدادها را فراتر از مرزهای ایران اسلامی رقم زد و با مهندسی هوشمندانه و خلاقانه در تلفیق مبانی و آموزه‌های دینی و مقتضیات زمانی و الزامات تاریخی، مسیر رهایی از نظام سلطه و استکبار و فروپاشی دو قطبی سلطه گر و سلطه پذیر را پیش روی بشریت قرار داد.

دشمنان گرگ‌صفت این مرز و بوم هرچه کوشیدند که صدای حق‌طلبی ابرمرد تاریخ ایران را خاموش سازند، راه به جایی نبردند و امروز پس از گذشت نیم قرن از خرداد 42، ‌اکنون این تفکر راهبردی و احیاء بخش همچون خاری در چشم شیطان بزرگ به ویژه استکبار جهانی به دفاع از حقوق مظلومان و مستضعفان ادامه می دهدو اینک در ‌طلیعه پنجمین دهه انقلاب و ورود جمهوری اسلامی به فصل جدیدی از حیات، هیچ مسئله‌ای در غرب آسیا بدون مشارکت ایران حل‌شدنی نیست و شکل‌گیری جبهه مقاومت اسلامی، رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی را به‌رغم حمایت‌های همه‌جانبه غربی و بعضأ عربی بیش از هر زمان دیگر در کابوس و هراس امنیتی گرفتار ساخته است.

و اما امروز مکتب دین‌داری، عدالت‌خواهی و عقلانیت امام راحل که ‌به بلوغ چهل‌ سالگی ‌رسیده، در سایه توجهات خاصه حضرت ولی‌عصر‌(عج) و زعامت حضرت آیت‌الله‌ العظمی امام خامنه‌ای «مدظله‌العالی»‌ پرچم هویت و قدرت جمهوری اسلامی ایران را ‌در جهان ظلم و تاریکی به‌اهتزاز درآورده ‌‌و ‌استمرار حرکت در مسیر اندیشه‌های امام خمینی(ره) و سلوک در راه ولایت، ایران اسلامی را در برداشتن گام دوم انقلاب موفق‌تر و سعادتمندتر خواهد کرد.

در شرایطی که نظام سلطه جهانی و در رأس آن رژیم حیله‌گر، جنایتکار و پیمان‌شکن آمریکا در صدد تغییر رویکرد و ذائقه نسل جوان آینده‌ساز کشور که در مکتب انقلاب اسلامی و ولایت فقیه درس مقاومت و ایستادگی برابر دشمن را به خوبی آموخته‌اند برآمده است‌، ‌تبیین منظومه فکری امام راحل (ره) و دیدگاه‌هـا و رهنمـودهـای جانشین صالحش امام خامنه ای عزیز‌، به ویژه برای نسل جوان می‌تواند ضمن حفظ هویت ایمانی و انقلابی ایران اسلامی، تلاش‌های دشمنان در تحریف انقلاب اسلامی و معمار کبیرش و نیز به فراموش سپردن آرمان‌ها و اهداف بلند و تمدن‌ساز آن را ابتر و ناکام گذارد.

کارکنان و متخصصان وزارت دفاع در پایان با دعوت از آحاد و اقشار مختلف ملت ایران برای حضور حماسی و باشکوه در آیین‌های گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و یوم‌الله 15 خرداد ماه و تجدید میثاق با امام عظیم‌الشأن و شهدای‌تاریخ ساز انقلاب اسلامی و بیعت مجدد با مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز(مدظله العالی) اعلام می دارد: بحمدالله متخصصان متعهد و خوشفکر صنعت دفاعی با تأسی از آموزه‌های مکتب خمینی کبیر و امام خامنه‌ای عزیز، در سال‌های اخیر توان ‌دفاعی و بازدارنده جمهوری اسلامی ایران چندبرابر شده و‌ جرات هر‌گونه تهدید و تجاوز را از دشمن‌ گرفته و تحریم‌ها را ‌فرصتی طلایی برای توسعه ‌توان دفاعی ‌تبدیل کرده‌اند و ‌‌این مسیر را قاطعانه ادامه خواهد داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزارت دفاع امام خمینی توان دفاعی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۰۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران طی پیامی عنوان کرد: ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی راهبردهای دشمن در اعمال تحریم‌های اقتصادی و ایجاد اختلال در روند تولید، تصویر قشری انقلابی، ولایی و وفادار به نظام را از کارگران سختکوش ایران در منظر همگان قرار داده است.

به گزارش ایسنا، متن پیام حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی به شرح زیر است:

فرارسیدن یکم ماه می میلادی روز جهانی کارگر که امسال با ۱۲ اردیبهشت، سالروز عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عجین گردیده، را به همه تلاشگران متعهد و سختکوش عرصه آبادانی و پیشرفت کشور تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

نقش‌آفرینی مؤثر و تعیین‌کننده جامعه کارگری در مقاطع سرنوشت ساز انقلاب اسلامی، از حضور تکلیف مدارانه در دوران دفاع مقدس و تقدیم ۱۴ هزار شهید والامقام گرفته، تا مجاهدت خستگی‌ناپذیر و ایستادگی در مسیر خنثی‌سازی راهبردهای خصمانه دشمن در اعمال تحریم‌های اقتصادی و ایجاد اختلال در روند تولید، تصویر قشری انقلابی، ولایی و وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی را از کارگران سختکوش ایران اسلامی در منظر همگان قرار داده است.

در این برهه حساس کنونی که با تدبیر و دوراندیشی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای «ادام الله ظله الوارف» باورِ توان و ظرفیت‌های بی‌بدیل داخلی و خودکفایی در عرصه‌های مختلف در برابر فتنه‌های اقتصادی دشمن، به عنوان اولویتی مهم قرار گرفته، کارگران خدوم و زحمت‌کش ایران اسلامی به عنوان سنگرنشینان خط مقدم جبهه جهاد اقتصادی بیشترین نقش را در به حرکت درآوردن چرخه تولید، توسعه و پیشرفت کشور ایفا می‌نماید.

اینجانب ضمن قدردانی و پاسداشت مجاهدت و تلاش های ارزنده کارگران عزیز و خانواده های محترمشان که با همدلی، ایثار و تحمل سختی‌ها سهم برجسته ای در پیمودن مسیر عزت و استقلال ایران اسلامی بر دوش دارند، انتظار می‌رود در سالی که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» به سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام گرفته است، کارگران به عنوان رکن اصلی جهش تولید، کماکان با تکیه بر مبانی اعتقادی و ارزش های اسلامی و با تفکر بسیجی، روحیه جهادی و خلق آثار ماندگار، زمینه رشد و بالندگی کشورمان را در تحقق حماسه عظیم اقتصادی فراهم سازند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • ایران اکسپو فرصتی برای معرفی طرح‌های سرمایه‌گذاری کرمان است
  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • «رخنه» توان علمی و دفاعی کشور در صنعت هوافضا را به رخ می‌کشد
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه ناوگان هوایی
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان درتوسعه ناوگان هوایی