Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اهواز در مجلس با اشاره به آخرین وضعیت استان سیل‌زده خوزستان بیان کرد: در حال حاضر عدم پرداخت خسارت‌های وارد شده به کشاورزان و منازل از مهم‌ترین مشکلات مردم سیل زده است. اکنون فصل کشت شلتوک فرا رسیده است و کشاورز خسارت دیده باید خسارت خود را دریافت کند تا بتواند کشت دوباره انجام دهد. جواد کاظم نسب با اشاره به آخرین وضعیت استان سیل‌زده خوزستان گفت: مردم امروز در وضعیت مناسبی قرار ندارند و انتظار دارند هرچه سریع‌تر دولت نسبت به پرداخت خسارات اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  نماینده مردم اهواز در مجلس اظهار کرد: از سوی دیگر خسارت منازل سیل‌زده نیز توسط بنیان مسکن پرداخت نشده است و صرفاً در حد آمارگیری و بررسی خسارت منازل و منازل کار جلو رفته است. مردم امروز در وضعیت مناسبی قرار ندارند و انتظار دارند هر چه سریع‌تر دولت نسبت به پرداخت خسارات اقدام کند.   نماینده مردم زاهدان در مجلس تصریح کرد: پرداخت خسارت به سیل‌زدگان نیاز به یک اراده و تدبیر قوی دارد. در اکثر روستاها منازل و وسایل مردم آسیب دیده است. هم چنان در برخی از مزارع آب باقی مانده است که نیاز به تخلیه دارد. استان خوزستان هم‌چنان با مشکلات عدیده ای روبه رو است که دوت باید به آن ورود پیدا کند.   وی تاکید کرد: در خوزستان کشاورزان و روستاییان انتظار دارند تا دولت زودتر نسبت به پرداخت خسارات اقدام کند؛ چراکه حقیقتاً کشاورزان دستشان خالی است و نمی‌توانند کشت را شروع کنند.   وی با اشاره به وضعیت بهداشتی در مناطق سیل‌زده بیان کرد: طبیعتاً آسیب‌های بعد از سیل در روستاها اثر خود را گذاشته و حشرات موزی وجود دارند و اگر به بحث ساخت و ساز منازل و ترمیم معابر توجه نشود قطعاً با مشکلات حاد بهداشتی روبه رو خواهیم بود./ایسنا 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۰۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد/ خسارت به کشاورزی + فیلم

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد می‌گوید: طوفان شب گذشته در این استان تلفات جانی نداشته است. - اخبار استانها -

علیرضا نیکروز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: شب گذشته طوفان میهمان نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد بوده، ولی تاکنون هیچ‌گونه تلفات جانی از شهرستان‌های مختلف گزارش نشده است.

وی با اشاره به اینکه طوفان خسارت زیادی به زیرساخت‌ بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی و راهسازی وارد کرده است، عنوان کرد: گزارش‌های اولیه حاکی از خسارات فراوان به کشاورزی و باغداری است.

.

نیکروز از اعزام کارشناسان به شهرستان‌های مختلف برای ارزیابی خسارات وارده در بخش‌های مختلف خبر داد و افزود: به محض نهایی شدن خسارات وارده، موضوع اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد این را هم گفت که این شرایط تا روزهای آینده ادامه دارد و ضروری است عشایر و ورزشکاران از هم اکنون به فکر باشند و از رفتن به ارتفاعات و حضور در کنار مسیل‌ها خودداری کنند.

میزان بارش‌ها در مناطق مختلف

.

مدیرکل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بارش های اخیر (از چهارشنبه تا شنبه صبح)استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: دوگنبدان 79.1، دلی خمسیر 78، باشت 78، فیلگاه 76، ماهورباشت 75، امامزاده جعفر 72، سوق 70، امامزاده پهلوان 69، برم سبز 69 و دیشموک 68 میلیمتر بوده است.

علی کریمی اظهار داشت: همچنین میزان بارش‌ها در علی کرمی دمچنار 67، بوستان 65.5، دهدشت 65.4، دیل 64، گنجگون 63.8، سی سخت 63.7، دشتروم 63.5، ستنگان 62.5، سرفاریاب 61، سرآب ننیز 58، یاسوج فرودگاه 57.8، چرام 56، منصورخانی کاکان 56، گنجه‌ای 55.8 و درغک 55 میلیمتر بوده است.

وی ادامه داد: همچنین میزان بارش در مناطق وزگ 54، کریک 54، تنگ پیرزال 53، تل گاه 53، ممبی 53، تنگ سرخ 51، چیتاب 50، لیکک 48.8، مارگون 48، جاورده 47، سرآسیاب یوسفی 44، قلعه دختر 44، لنده 43، قلعه رئیسی 40، پاتاوه 38.5، تنگ رواق 36، موشمی زیلایی 34 و سیرون شبلیز 24 بود.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (تصاویر) خسارت تگرگ به منازل و خودرو‌ها در شهر مرزی درح _سربیشه خراسان جنوبی
  • خسارت سنگین تگرگ به منازل و خودروهای مردم در شهر مرزی! | تصویر
  • خسارات سیل به جاده هاوتردد سخت مردم چابهار
  • طوفان ۲۰۰ هزار تن گندم این استان را از بین برد !
  • طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد/ خسارت به کشاورزی + فیلم
  • خسارت سیلاب به منازل مردم در شهرک شهید کشوری ایلام
  • خسارت سیلاب به منازل مردم شهرستان ملکشاهی
  • بهره گیری از همه ظرفیت‌ها برای جبران خسارت منطقه امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • تسهیلات لازم برای جبران خسارت مردم امامزاده ابراهیم(ع) شفت تامین می‌شود
  • خانه های امامزاده ابراهیم شفت ایمن سازی می شود