Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-06@03:01:40 GMT

برانکو دو هفته به پرسپولیس مهلت داد

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۸۰۲۵۵

وکیل سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نامه‌ای رسمی به این باشگاه تهدید کرده در صورت پرداخت نشدن مطالبات موکلش به فیفا شکایت خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، از ابتدای فصل برانکو ایوانکوویچ حدود ۵۰۰ هزار یورو از باشگاه پرسپولیس دریافت کرده است اما مدیران این باشگاه برای تسویه مطالبات سرمربی خود باید چیزی حدود ۵۰۰ هزار یوروی دیگر به او پرداخت کنند؛ کاری که تا این لحظه انجام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی پرسپولیس امید زیادی داشت تا پیش از ترک تهران مطالبات خود را از پرسپولیس دریافت کند اما نبود منابع مالی اجازه نداد پرسپولیسی‌ها بتوانند به تعهدات خود در برابر برانکو عمل کنند.

از این رو وکیل برانکو ایوانکوویچ عصر روز دوشنبه در نامه رسمی به باشگاه تاکید کرد فقط دو هفته دیگر پرسپولیسی‌ها فرصت دارند تا مطالبات سرمربی تیم‌شان را پرداخت کنند چرا که در این نامه ذکر شده در صورت پرداخت نشدن مطالبات برانکو ظرف دو هفته آینده نامه شکایت برانکو به فیفا ارسال خواهد شد.

حال باید دید آیا مدیران پرسپولیس می‌توانند ظرف روزهای آینده به تعهدات مالی خود در قبال سرمربی تیم‌شان عمل کند تا او هم پس از استراحت در کشورش به ایران برگردد و تمرینات پرسپولیس را زیر نظر داشته باشد؟

منبع: فرارو

کلیدواژه: ورزش پرسپولیس برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۰۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد!

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهار نظر غیرمسئولانه و غیرحرفه‌ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی شد. نکته قابل توجه درباره این حکم اینکه مبلغ جریمه نقدی تعیین شده باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود و ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.

این خبر تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • گلایه‌های بازیکنان از سرپرست جدید باشگاه استقلال
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دو جشنواره ملی کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره‌های کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد!
  • ویسی نقره داغ شد؛ ۲ میلیارد تومان، ادامه فعالیت به شرط پرداخت در یک هفته!
  • سرمربی لیگ برتری ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • تمدید مهلت تکمیل اظهار نامه مالیاتی