Web Analytics Made Easy - Statcounter

تنها قیامی که با استقبال تمامی اقشار ایرانی مواجه شد، انقلاب اسلامی بود که با هدایت مرجعیت دینی شکل گرفت.به گزارش بلاغ،مردم با علم به دینی بودن قیام به یاری او شتافته و رکود پیروزی در بازه زمانی ۱۵ سال را به نام خود ثبت کردند، تاریخ ایران مشحون از ژنرال‌های سیاسی است که هر کدام در ادوار مختلف تلاش داشتند با شعارهای جغرافیامحور مردم ایران را با خود همراه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه برخی از آنان توفیقات اندکی را کسب کردند اما تنها قیامی که با استقبال تمامی اقشار ایرانی مواجه شد، انقلاب اسلامی بود که با هدایت مرجعیت دینی شکل گرفت.

باید امام عزیز امت را تحسین کرد که با نهایت بی‌آلایشی و پیچیدگی سیاسی توانست ایرانیان را با خود همدل و همراه کند و طاغوتی را به ابرقدرت‌های شرق و غرب متکی بود را به زمین زند.

به‌نظر می‌رسد راهکار برون‌رفت از مشکلات امروز در تأنی و تأسی به قیام ۱۵ خرداد نهفته شده است، قیامی که این درس بزرگ را دارد که چنگ زدن به دین خدا و تمکین  به مرجعیت دینی، راه علاج همه مشکلات است.

از باب نمونه می‌توان به همین قصه پرغصه برجام حضرات تدبیر و امید اشاره داشت که اگر در انعقاد و امضای برجام به شروط ۹ گانه رأس حکومت دینی توجه عملیاتی می‌شد، آن‌وقت اینگونه جماعت پاستورنشین کاسه چه‌کنم چه‌کنم در برابر شیطنت شیاطین غربی و عربی و عبری نمی‌گرفتند.

و یا به نمونه موفقی هم باید اشاره کرد که تمکین به نظر مرجعیت دینی کاری را که همه از سرانجامش ناامید بودند را به سرانجامی ظفرمند رساند، داستان سوریه و داعش قصه‌ای است که تنها و تنها با تمکین و تبعیت از راهبرد مرجعیت دینی جواب داد و امروز همه به آن افتخار می‌کنند.

بنابراین اگر حضرات دولت تدبیر و امید به‌دنبال حل گره‌های زندگی مردم هستند، می‌بایست همچون افسران و مؤثران رشید سپاه قدس، با تمکین به راهبردهای نتیجه‌بخش مرجعیت دینی به جنگ با حربه‌های اقتصادی و صنعتی دشمن بروند.

قطعاً این تمکین می‌تواند درس‌آموزی دولتیان از قیام ۱۵ خرداد که توجه عملیاتی به مرجعیت دینی در هر شرایط در آن به کرات دیده می‌شود، تلقی شود، رجعت به انگیزه‌های مردمی و عمومی قیام خونین ۱۵ خرداد، کمک بزرگی به اصلاح رفتار و گفتار برخی حضرات اجرایی خواهد کرد که قطعاً این اصلاح، مقدمه‌ای برای حل کامل مشکلات خواهد بود.

 

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۰۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاظمی قمی: داعش خراسان، تهدید مشترک برون پایه برای منطقه است

به گزارش خبرآنلاین حسن کاظمی قمی نماینده رئیس جمهور در امور افغانستان در شبکه ایکس نوشت:

تروریسم و مشخصا داعش خراسان یک تهدید مشترک برون پایه برای ایران، افغانستان و کشورهای منطقه است؛ ما افغانستان را شریک خود در مبارزه با این تهدید مشترک می‌دانیم و همکاری در این حوزه از اولویت‌ها خواهد بود.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901306

دیگر خبرها

  • به فکر تلفات تصادفات در جاده تایباد ـ خواف باشید
  • راهکار سخنگوی قوه قضاییه برای خروج دیدارهای مردمی از حالت تشریفاتی
  • کاظمی قمی: داعش خراسان، تهدید مشترک برون پایه برای منطقه است
  • بروز مشکلات تنفسی در خوزستان در پی گرد و غبار
  • بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان
  • روحیه دینی مقاومت تنگستانی‌ها را در برابر استکبار رقم زده است
  • لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان
  • مشکلات امروز قزوین به دلیل بی توجهی به پیشگیری از جرم است
  • قیام علیه جنایات اسرائیل برگرفته از وجدان بیدار جهانیان
  • حمایت دانشگاهیان قائمشهر از قیام جهانی دانشجویان