Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@01:03:26 GMT

لحظه وحشتناک حمله سارق به زن فروشنده با چوب بیسبال! +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۸۰۵۹۳

لحظه وحشتناک حمله سارق به زن فروشنده با چوب بیسبال! +فیلم

‍‍‍‍‍‍

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه حمله غافلگیرانه یک سارق به یک زن فروشنده را در منطقه‌ای در مکزیک به تصویر می‌کشد. " خوزه مارتین استریکز" ۵۲ ساله، سارق مکزیکی با کوبیدن چوب بیسبال به سر "الویا" یک فروشنده زن در فروشگاه وسایل ورزشی او را نقش بر زمین کرد و سپس با خالی کردن صندوق فروشگاه پا به فرار گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ویدئو که توسط دوربین مداربسته فروشگاه تهیه شده است چگونگی وقوع این حادثه را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که این سارق از پشت سر به این زن نزدیک شده و ناگهان یک چوب بیسبال را با شدت زیادی به سر او می‌کوبد. این ویدئو نشان می‌دهد در حالی که الویا نیمه بیهوش شده و روی کانتر افتاده است این سارق بلافاصله خود را به پشت کانتر رسانده و با خالی کردن صندوق پا به فرار می‌گذارد.

پس از این حادثه الویا به بیمارستان منتقل شد. این زن جوان اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده و در جدال با مرگ است. بنا به گفته پسر الویا، مادرش اگرچه یک عمل جراحی ۱۰ ساعته را با موفقیت پشت سر گذاشته، اما به علت تورم مغز هنوز در وضعیت وخیم بسر می‌برد. پلیس محلی مکزیک نیز با کمک این ویدئو خوزه را شناسایی و او را دستگیر کرد. پس از آنکه این ویدئو توسط پلیس در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد یک راننده تاکسی این سارق را شناسایی و پلیس وی را دستگیر کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

لحظه حمله غافلگیرانه سارق به فروشنده!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مکزیک وحشتناک ترین ها سارق فروشنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۰۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار کامیون در کامبوج با ۲۰ کشته (فیلم)

 

 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظه هولناک انفجار زودپز در صورت یک مرد (فیلم) لحظه انفجار وحشتناک چاه فاضلاب در تبریز (فیلم) لحظه وحشتناک انفجار مین در دست سربازان روس (فیلم)

دیگر خبرها

  • (ویدئو) سیل وحشتناک در عربستان سعودی همه را ترساند
  • (ویدئو) سلفی و سقوط وحشتناک با پاراموتور!
  • ببینید | لحظه شلیک پلیس به موتور سارق موبایل در خیابان الهیه تهران
  • فیلم لحظه حمله و درگیری خونین گردشگر ترکیه‌ای با یک اسرائیلی
  • لحظه بازداشت سارقان زورگیر در عملیات پلیس | ویدئو
  • (ویدئو) لحظه انفجار وحشتناک چاه فاضلاب در تبریز
  • انفجار کامیون در کامبوج با ۲۰ کشته (فیلم)
  • لحظه انفجار وحشتناک چاه فاضلاب در تبریز (فیلم)
  • ببینید | لحظه انفجار وحشتناک چاه فاضلاب در تبریز
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه