Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، حجت الاسلام محمدعلی جعفری امام جمعه هرات در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) که امروز باحضور مردم ومسئولان در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، گفت: امام خمینی (ره) به مسیر و هدفی که انتخاب کرده بود اعتقاد داشت و با وجود همه مشکلات، تبعیدها و سختی‌ها در اراده امام برای رسیدن به هدف والایش خدشه‌ای وارد نشد

حجت الاسلام جعفری تصریح کرد: امام راحل با آموزه‌های قیام امام حسین (ع) و سنت پیامبر مکرم اسلام (ص) دست به قیام علیه نظام وابسته ایران به آمریکا و سلطنت شاهنشاهی زد و هدف اصلی وی ایجاد وحدت در جمع کشورهای اسلامی برای قطع نفوذ آمریکا و سلطه گران در جهان اسلام بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به ارتحال ملکوتی حضرت امام راحل گفت: امام خمینی (ره) فقط برای رضای خدا و حفظ دین رسول الله قیام کرد و مردم ایران با صلابت و ایمان پشت سری وی حرکت کردند تا دست نظام سرمایه داری به سرکردگی آمریکا را نه تنها از کشور ایران بلکه از تمام کشورهای اسلامی کوتاه کنند.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به اینکه امروزه رهبر معظم انقلاب هم همان هدف بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را دنبال می‌کند، افزود: امام خمینی (ره) به راهی که انتخاب کرده بود ایمان داشت و ثابت قدم در مسیری گام برداشت که با وجود همه مشکلات هیچگاه از این مسیر کوتاه نیامد.

حجت الاسلام جعفری اظهارداشت: امام راحل با ایمان به خدا و اخلاص و تمسک به اهل بیت (ع) جلوی همه تهدیدها و توطئه‌های استکبار آمریکا ایستاد و مقاومت کرد و سنگرهای بزرگی را در منطقه و در قلب آزادیخواهان و عدالت جویان جهان فتح کرد.

وی به حضور چشمگیر ملت شریف ایران در همه عرصه‌ها به عنوان پشتوانه انقلاب اسلامی اشاره و تاکید کرد: مردم در همه ی عرصه های انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و همچنین دفاع از حریم اهل بیت پای کار بوده و نشان دادند که در تمامی عرصه‌ها با بصیرت و آگاهی نقش آفرین بوده‌اند.

امام جمعه هرات با بیان اینکه خدمت به مردم یکی از وصیت‌های امام راحل است، تصریح کرد: مسئولان نظام در هر سطحی باید خدمت صادقانه به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند چرا که مردم با رأی آری به نظام جمهوری اسلامی همواره پشت این نظام بوده‌اند.

وی یادآور شد: اینک همچنان این نهضت مقدس استقلال طلبی و عدالت خواهی در جهان رو به گسترش است و رژیم فاسد و ظالم آمریکا و متحدان منطقه‌ای و جهانی او در حال عقب نشینی و ضعیف شدن هستند و امام خمینی (ره) بارها می‌فرمود ما هر چه داریم از عاشورا و امام حسین (ع) است.

حجت الاسلام جعفری تاکید کرد: خدا را شکر که حضرت آیت الله العظمی خامنه ای با همان صلابت و اقتدار در ٣٠ سال گذشته انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران را رهبری و هدایت می‌کنند و به فضل الهی پیروزی‌های بزرگی با حمایت و همبستگی همه برادران و خواهران مسلمان پیش رو خواهیم داشت. انتهای پیام/د 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۰۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم یادبود «خبرنگاران آسمانی» در قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مصطفی جعفری با اشاره به برگزاری مراسم یادبود «خبرنگاران آسمانی» در قزوین، اظهار کرد: این مراسم در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره «سیدمرتضی نصری»، «لیلا امیری»، «مرتضی حداد» و «علی رضایی‌پور» برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این فعالین رسانه بین سال‌های ۱۳۹۰ تا ۱۴۰۱ دار فانی را وداع گفته‌اند، گفت: در این مراسم ضمن خاطره‌گویی اصحاب رسانه و سخنرانی «رئوف پیشدار»، رئیس هیأت خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در ۱۵ کشور جهان و اولین رئیس صدا و سیمای استان قزوین، از خانواده‌های این چهار فعال رسانه هم تجلیل می‌شود.

رئیس خانه مطبوعات استان قزوین بیان کرد: این مراسم در راستای بزرگداشت جایگاه خبرنگاران به‌عنوان عضو تأثیرگذار جامعه برگزار خواهد شد؛ ضمن اینکه برای بزرگداشت مقام خبرنگار، برنامه‌های متعددی در نظر گرفته شده که در طول سال در مناسبت‌های مختلف اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: اصحاب رسانه از اقشاری هستند که علی‌رغم سختی کار معمولاَ دیده نمی‌شوند و جایگاه آن‌ها آنطور که باید در بین مردم جامعه و مسئولین شناخته شده نیست، در همین راستا تبیین نقش و رسالت خبرنگاران دارای اهمیت است و باید به آن توجه شود.

جعفری در پایان یادآور شد: مراسم یادبود «خبرنگاران آسمانی» ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه در سالن اجتماعات مولانا در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد، واقع در میدان میرعماد برگزار می‌شود و از تمام اصحاب رسانه و مدیران رسانه‌ها برای حضور در این مراسم دعوت به عمل می‌آید.

کد خبر 6097845

دیگر خبرها

  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • دستگاه‌های کردستان شرایط لازم را برای سفر زائران حرم امام خمینی(ره) فراهم کنند
  • ۴ هزار کردستانی به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل اعزام می‌شوند
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • ۴۰۰۰ زائر از کردستان به حرم امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند
  • مراسم یادبود «خبرنگاران آسمانی» در قزوین برگزار می‌شود
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری+عکس
  • هم‌اینک دنیا فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل دارای حقوق‌ بین‌الملل به رسمیت می‌شناسد
  • استان ایلام در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیشوا برگزار شد