Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@15:05:29 GMT

ملت فلسطین توطئه معامه قرن را پشت سر می گذارد

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۸۰۸۰۸

ملت فلسطین توطئه معامه قرن را پشت سر می گذارد

رییس تشکیلات خودگردان فلسطین ضمن تبریک فرارسیدن عید فطر به مسلمانان جهان به معامله قرن اشاره کرد و گفت: امیدواریم ملت فلسطین از همه توطئه ها از جمله طرح به اصطلاح صلح آمریکا موسوم به «معامله قرن» گذر کند. محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز (چهارشنبه) ضمن ادای نماز عید فطر و ایراد خطبه این نماز در "رام الله" نسبت به پشت سر گذاشتن توطئه معامله قرن از سوی ملت فلسطین ابراز امیدواری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس افزود: امیدواریم به یمن این عید مبارک بتوانیم کشور و دولت مستقل خود را به پایتختی "قدس شرقی" تشکیل دهیم و از همه توطئه هایی که علیه ملت فلسطین در جریان است عبور کنیم.  "خلیل الحیه" معاون رهبر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز در خصوص توطئه بین المللی برای به فراموشی سپردن مساله فلسطین از اذهان مسلمانان و عرب ها هشدار داد. وی که در حضور انبوه مردم فلسطین و شماری از فرماندهان گروه ها و جنبش های مقاومت در خطبه نماز عید فطر مردم "نوار غزه" صحبت می کرد افزود : امت اسلامی و عربی همچنان قضیه فلسطین را قضیه نخست خود می داند و برای باقی ماندن فلسطین در  راه مقاومت و مبارزه تا آزادسازی از جنبش های مقاومت حمایت مالی و تسلیحاتی می کند. الحیه تاکید کرد: برخی از نظام های حاکم در کشورهای عربی از نظام جهانی سلطه شکست خورده اند اما مردم این کشورها همچنان از قضیه فلسطین در برابر رژیم صهونیستی دفاع می کنند. وی با اشاره به تلاش های آمریکا و رژیم صهیونیستی برخی کشورهای عربی برای اجرای معامله قرن افزود: توطئه بزرگی که علیه فلسطین، "مسجدالاقصی" و پرونده آوارگان در جریان است، فقط فلسطین را هدف نیات سوء خود قرار نداده است بلکه کل امت عربی و اسلامی را هدف قرار می دهد.   این سخنان در حالی مطرح می شود که قرار است در روزهای ۲۵ و ۲۶ ژوئن (۴ و ۵ تیر) سال جاری فاز اول معامله قرن تحت عنوان  نشست اقتصادی بین المللی در بحرین برای جذب سرمایه‌گذاری در اراضی فلسطین اشغالی برگزار شود. پیشتر «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین  در دیدار با شیخ عبدالله بن حمد آل خلیفه فرستاده شاه بحرین در امان، پایتخت اردن گفته بود: هرگز در نشست اقتصادی منامه شرکت نمی کنیم. جرد کوشنر داماد و مشاور رئیس جمهوری آمریکا هم پیش تر اعلام کرده بود که معامله قرن پس از ماه رمضان اعلام خواهد شد. خلیل الحیه در پایان صحبت های خود تاکید کرد که اکنون فلسطین شرایط بسیار سختی را می گذراند و امروز از هر زمان دیگری برای تحقق وحدت ملی و آشتی میان طرف های فلسطینی مناسب تر است. وی همچنین افزود آماده ایم بدون هیچ قید و شرطی برای تحقق وحدت ملی گام برداریم./ایرنا 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۰۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همکاری‌های فناورانه ایران و ترکیه نتایج خوبی را برجای می‌گذارد

رئیس شورای عالی انجمن صنعتگران و بازرگانان مستقل ترکیه (موسیاد) در نمایشگاه اکسپو ایران با بیان این‌که آینده ایران را امروز در «نمایشگاه نوآوری و فناوری» می‌توان دید، تاکید کرد: امروز من متوجه شدم تحریم مردم ایران را ناامید نکرده، بلکه به ایرانیان آموخته که روی پای خود بایستند.

به گزارش ایسنا، ارول یارار، بنیانگذار و رئیس شورای عالی موسیاد در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ ضمن بازدید از غرفه‌های مختلف خانه نوآوری و فناوری ایران(آی هیت) از جمله محصولات حوزه پروبیوتیک، شیلات، ماشین آلات کشاورزی، ساختمان، پزشکی، دارویی و…، گفت: در سفر ایران و بازدید از نمایشگاه اکسپو، بازدید از خانه نوآوری و فناوری ایران (IHIT) از اولویت‌های اول من بود.

وی افزود: ایران علاوه بر اینکه دوست و همسایه‌ نزدیک ما است، در حوزه‌های مختلف فناوری و نوآوری بسیار توانمند است؛ به همین علت من اعتقاد دارم توسعه همکاری‌ها میان ایران و ترکیه می‌تواند نتایج خوبی را برجای بگذارد.

یارار ادامه داد: من در ترکیه صاحب پنج شرکت فولادی هستم و به همین دلیل نیازمند توسعه همکاری‌ها در این زمینه هستم؛ امروز در آی‌هیت متوجه شدم ایران در این زمینه نیز می‌تواند همکاری‌های اثربخشی با ترکیه داشته باشد.

وی، رقابت تکنولوژیک را از جدی‌ترین کارها در دنیا برشمرد و تصریح کرد: سطح تکنولوژی، آینده اقتصادی یک کشور را شکل می‌دهد؛ امروز من متوجه شدم تحریم مردم ایران را ناامید نکرده، بلکه به ایرانیان آموخته که روی پای خود بایستند.

یارار با بیان اینکه امروز، آینده ایران را در آی هیت دیدم، افزود: کار نوآورانه در این نمایشگاه بسیار جلوه پیدا کرده و قول‌ها به مرحله عمل رسیده است؛ این امر بسیار جای تقدیر دارد.

به نقل از معاونت علمی ریاست‌جمهوری، وی در پایان ابراز امیدواری کرد که بتوانیم برای تعاملات تکنولوژیک و توسعه روابط تجاری نقش پل را ایفا کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اسرائیل سامانه‌های پاتریوت را کنار می‌گذارد
  • توسعه همکاری‌های فناورانه ایران و ترکیه نتایج خوبی را برجای می‌گذارد
  • عوامل توطئه ترور وزیر مسکن پاکستان کشته شدند
  • رژیم صهیونیستی استفاده از سامانه «پاتریوت» آمریکا را کنار می‌گذارد
  • سیگار چه تاثیری بر چهره و بدن افراد می گذارد؟
  • تحریف تاریخ، تضعیف شیعه و باقی توطئه‌ها
  • تحریف تاریخ، تضعیف شیعه و باقی توطئه‌‌ها
  • هزینه‌ها کلانی که هوش مصنوعی روی دست مایکروسافت می‌گذارد
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • شکست یک جنبش بزرگ با توطئه‌های رنگارنگ داخلی و خارجی