Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@08:25:17 GMT

برانکو در آستانه سرمربیگری سبزهای الاهلی

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۸۱۰۰۵

برانکو در آستانه سرمربیگری سبزهای الاهلی

رسانه های معتبر عربی مثل کورا ، یورواسپورت و اسپورت 360 خبر از نهایی شدن توافق میان برانکو ایوانکوویچ و باشگاه الاهلی عربستان داده اند.

به گزارش "ورزش سه"،  برانکو و رامون دیاز و ژزوالدو فریرا سرمربیان سابق دو تیم الهلال عربستان و السد قطر سه گزینه نهایی تیم فوتبال الاهلی عربستان برای سرمربی گری فصل آینده این تیم به شمار می روند که در این بین مذاکرات نهایی با برانکو انجام گرفته و او در روزهای آینده به عنوان سرمربی جدید این تیم سبزپوش عربستانی برگزیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 تیم فوتبال الاهلی پس از اخراج خورخه فوساتی سرمربی اروگوئه ای دستیار او را به کار گمارد و با وی به جمع 16 تیم لیگ قهرمانان آسیا به مرحله پلی آف صعود کرد و از همان زمان نیز صحبت های حضور برانکو در این باشگاه مطرح بوده که البته سرمربی پرسپولیس این اخبار را هرگز تایید یا رد نکرده است.


باشگاه پرسپولیس که با برانکو یک سال دیگر قرارداد دارد به دلیل ناتوانی در پرداخت مطالبات وی در آستانه از دست دادن این سرمربی موفق اهل کرواسی است که قبلا در سه نامه مختلف به سرخ پوشان هشدار داده است که با وجود قرارداد می تواند از این تیم جدا شود چرا که خلف وعده های مالی پیاپی به صورت خود به خود باعث فسخ قرار داد بین دو طرف خواهد شد.


در حال حاضر هواداران پرسپولیس با نگرانی اخبار مربوط به برانکو را دنبال می کنند، اگر چه باشگاه در یک خبر شگفت انگیز اعلام کرده است که به برانکو یک قرارداد 5 ساله پیشنهاد داده است که با توجه به مطالبات فی ما بین، این پیشنهاد فعلا کمی عجیب به نظر می رسد چرا که شرط برانکو برای ماندن در پرسپولیس ابتدا پرداخت مبلغی است که در یک سال گذشته از باشگاه پرسپولیس طلبکار بوده و حالا سرخ پوشان قول داده اند تا این مبلغ را تا 10 روز آینده پرداخت کنند.


برانکو که 4 فصل متوالی هدایت پرسپولیس را بر عهده داشته است بعد از ناکامی همراه با تیم ملی در سال 2006 با شرایطی نه چندان مناسب ایران را ترک کرد اما با بازگشت به ایران کاری کرد که نامش به عنوان یکی از بهترین مربیان تاریخ همواره در ذهن هواداران فوتبال ایران باقی خواهد ماند. مربی که حالا برند خود را تقویت کرده و مورد توجه تیم های مختلفی از شرق و غرب آسیاست و البته می توان گفت بازگشتش به ایران دشوارتر از همیشه به نظر می رسد.

برانکو ایوانکوویچ (سرمربی) فریرا السد قطر الاهلی عربستان پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها برانکو ایوانکوویچ سرمربی فریرا السد قطر الاهلی عربستان پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۱۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس و بهترین تعریف از گل شهاب!

به گزارش “ورزش سه”،  شهاب زاهدی هفته گذشته با گلزنی مقابل گامبا اوساکا دروازه حریف را گشود و این گل در حالی به ثمر رسید که شوت او از فاصله شصت متری به سمت دروازه رفت و یکی از بهترین گل‌های چند فصل اخیر را به ثبت رساند.

چند روز بعد از این گل شگفت‌انگیز، اوسمار ویه‌را سرمربی پرسپولیس که در نیم فصل اول مربی زاهدی نیز بود، در اینستاگرام  نوشت: عجب گلی. تبریک. پله هم نمی‌توانست چنین گلی بزند.

شهاب زاهدی این فصل شش گل در جی لیگ به ثمر رسانده و چهارمین گلزن برتر لیگ ژاپن محسوب می‌شود.

این در حالی است که او در نیم فصل اول ۷ گل برای پرسپولیس زد و جدایی او بعد از انتقاد گروهی از هواداران پرسپولیس رقم خورد با این حال این کامنت نشان می‌دهد زاهدی و اوسمار اختلافی با یکدیگر نداشتند.

قرارداد زاهدی تا پایان فصل خواهد بود و او همچنان تحت قرارداد تیم اوکراینی است.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی الهلال و الاهلی + فیلم
  • عزت‌‎اللهی در نقش مهندس الاهلی!
  • پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی حساس با نساجی
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی با نساجی
  • در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • سرمربی پرسپولیس و بهترین تعریف از گل شهاب!
  • لیکرز به دنبال تغییر سرمربی
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!