Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@17:46:56 GMT

مخالفت بارسا با انتقال مدافع ناراضی به اتلتیکو (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۸۱۰۵۴

نلسون سمدو این روزها تبدیل به یک معضل برای مسئولان بارسا شده است.

به گزارش "ورزش سه"، نلسون سمدو تابستان 2017 بود که از بنفیکا با رقم 30 میلیون یورو به بارسلونا پیوست. او ابتدا قرار بود ذخیره سرجی روبرتو در سمت راست خط دفاعی باشد ولی به تدریج توانست خود را به ترکیب ثابت تحمیل کند هرچند که در دو فصل گذشته او بیشتر مواقع پشت سد سرجی روبرتو مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با وجود وعده ارنستو والورده مبنی بر اینکه از سرجی روبرتو در خط میانی استفاده خواهد کرد؛ اما در عمل وقتی پای بازی های بزرگ و سرنوشت ساز در میان بوده، سمدو نیمکت نشین شده و سرجی به میدان رفته است.

به همین دلیل سمدو از طریق مدیر برنامه های خود به سران بارسا اطلاع داده است که قصد جدایی دارد. گویا او مذاکراتی هم با اتلتیکو مادرید داشته است. اتلتیکو پس از جدایی خوان فران به دنبال یک مدافع هافبک راست است و سیمئونه روی سمدو نظر مثبت دارد ولی پاسخ مسئولان بارسا به ایجنت سمدو منفی بوده است.

بارسا برای فروش سمدو بند فسخ 100 میلیون یورویی او را طلب کرده است و به هیچ عنوان راضی به مذاکره برای انتقال این بازیکن نیست. در روزهایی که سران باشگاه در پی یافتن گزینه های مناسب برای تقویت تیم هستند، تصور نمی کردند که با درخواست جدایی مدافع پرتغالی روبرو شوند و اکنون باید دید سرنوشت سمدو چه خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

نلسون سمدو بارسلونا اتلتیکو مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها نلسون سمدو بارسلونا اتلتیکو مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۱۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو (لالیگا - ۲۰۲۳/۲۴)

شاگردان دیگو سیمئونه مقابل رقیب مستقیم خود در مسیر کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به سه امتیاز مهم خانگی رسیدند و حالا دیگر نگران نیستند که تیم ارنستو والورده به آنها برسد.

دانلود (42.7MB)

دیگر خبرها

  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم
  • 5 گل برتر اینتر مقابل تورینو؛ از روبرتو کارلوس تا ایکاردی / فیلم
  • خوشحالی بعد از گل تاریخی نیکو ویلیامز مقابل هواداران اتلتیکو مادرید / فیلم
  • خلاصه بازی اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو (لالیگا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • اقدام آفریقای جنوبی علیه صهیونیست‌ها نشان داد آرمان‌های نلسون ماندلا زنده است
  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!