Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران، گفت: مبارزه با ملخ‌ها در 2400 هکتار آغاز شده است و در 6 شهرستان استان تهران این گونه ملخ‌ها مشاهده شدند و در حال حاضر هجوم ملخ‌ها به وضعیت قرمز نرسیده و نخواهد رسید.به گزارش بلاغ،منصور درجاتی در گفت‌وگو با خبرنگار درباره هجوم ملخ‌ها به استان تهران، گفت: ملخ‌هایی که در بعضی از شهرستان‌های استان تهران رؤیت شده است از جایی نیامده‌اند و بومی هستند و خطری نیز ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ملخ‌هایی که خطر دارند ملخ‌های صحرایی هستند و اخیراً نیز در نقاط مرزی کشور مشاهده شده است و ما 8 نوع ملخ در کشور داریم که دولت موظف است با 6 نوع آن مبارزه کند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران ادامه داد: ملخ‌هایی که در سطح استان تهران مشاهده شده هنوز به خط قرمز و بحران نرسیده‌اند، این ملخ‌ها از فرودگاه امام خمینی (ره) رؤیت شدند و با توجه به اینکه فرودگاه از حساسیت خاصی برخوردار است سمپاشی‌ها و مبارزه با این ملخ‌ها انجام شد و در 110 کیلومتر مبارزه با این ملخ‌ها صورت گرفت و هم اکنون در 2400 هکتار مبارزه با ملخ‌ها صورت گرفته است. 

درجاتی بیان داشت: در 6 شهرستان ری، دماوند، فیروزکوه، پردیس، رباط‌کریم و پاکدشت این ملخ‌ها رؤیت شده‌اند و با آنها مبارزه لازم صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه این نوع ملخ‌ها از گونه‌های بومی هستند و به مراتع آسیبی نمی‌رسانند گفت: هیچ جای نگرانی وجود ندارد و میزان و فراوانی این ملخ‌ها در استان به خط قرمز نرسیده و چون مبارزه با آنها می‌کنیم نخواهد رسید.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران درباره پدید آمدن این نوع ملخ‌ها در سطح استان تهران، گفت: به دلیل بارش‌های اخیر و افزایش رطوبت سطح استان نسبت به سال‌های گذشته شاهد هجوم ملخ‌ها بوده‌ایم و با آنها در حال حاضر مبارزه می‌شود و مجدداً تأکید می‌کنم که هیچ جای نگرانی وجود ندارد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۱۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: با هیچ توافقی برای پایان جنگ غزه موافقت نخواهیم کرد

گرچه رژیم صهیونیستی به شدت تحت فشار داخلی و بین المللی برای پایان بخشیدن به جنگ غزه و توافق با حماس برای تبادل اسرا قرار دارد، اما مقامات کابینه راستگرای این رژیم بر ادامه جنگ تاکید دارند. 

به گزارش الجزیره، منابع آگاه صهیونیست و یک مقام ارشد آمریکایی که نخواستند نامشان فاش شود از تمایل اسراییل برای ادامه جنگ غزه خبر می‌دهند. 

این منابع می‌گویند: بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا که به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده و خواهان توافقی برای پایان منازعه در غزه شده بود تاکید کرده است وی با هیچ توافقی که شامل پایان جنگ در غزه شود موافقت نخواهد کرد. 

این منابع تاکید کردند:  اگر حماس همچنان بر پایان جنگ و استقرار آتش بس دائمی در غزه تاکید کند، هیچ توافقی میان دو طرف به دست نخواهد آمد. در این صورت، اسراییل مجبور به عملیات زمینی تهاجمی به رفح خواهد شد. 

بلینکن در دیدار با مقامات ارشد صهیونیست خواستار استقرار صلح در غزه شده و تاکید کرده بود اکنون زمان رسیدن به توافق و آزادی اسرای صهیونیست از دست حماس است. 

مقامات حماس تاکید کرده اند هر گونه توافق برای تبادل اسرا میان دو طرف مستلزم تعهد به آتش بس پایدار و دائمی در غزه است و تا زمانی که این شرط محقق نشود این خطر وجود دارد که حتی پس از توافق نیز رژیم صهیونیستی به ادامه توحش خود علیه فلسطینیان ادامه دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • مبارزه با سن مادر غلات در بیش از ۲۵ هزار هکتار از مزارع اسدآباد
  • نتانیاهو: با هیچ توافقی برای پایان جنگ غزه موافقت نخواهیم کرد
  • وزیر کشور: طرح تقسیم استان تهران در دست بررسی است
  • کمبود معلم در مدارس مازندران نخواهیم داشت
  • وضعیت قرمز در مدارس با افت شدید تحصیلی؛ معدل دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • آژیر قرمز آموزش عمومی؛ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما زودتر آغاز شود
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • پیش بینی برداشت بیش از سه هزار تن انگور امسال از تاکستانهای مهاباد