Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویلموتس می گوید بازیکنان تیم ملی انگیزه بالایی برای درخشش در ترکیب تیم ملی دارند.

طرفداری- مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان می گوید دو بازی دوستانه داریم تا پتانسیل بازیکنان را بررسی کنم.

به گزارش تسنیم، مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سوریه حاضر شد و اظهار داشت:

دو بازی دوستانه داریم تا پتانسیل بازیکنان را بررسی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:

در مورد وضعیت بدنی بازیکنان باید بگویم که بیشتر آنها 15 روز است که مسابقه نداده‌اند و از شرایط بازی دور بودند که سعی کردیم آنها را برای این دو بازی آماده کنیم و بازیکنان هم انگیزه بالایی دارند.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد:

این دو بازی که قبل از آمدن من هماهنگ شده، فرصت‌های خوبی هستند تا از وضعیت تیم شناخت پیدا کنیم. هرچند بازیکنان در شرایط بدنی ایده آل نیستند، اما هم من و هم بازیکنان این انگیزه را داریم که در این دو بازی توانایی های خودمان را نشان دهیم.

ویلموتس در خصوص سبک مورد علاقه‌اش گفت:

من مربی‌ای هستم که مالکیت توپ را دوست دارم تا بتوانیم با تصاحب توپ بازی را کنترل کنیم. با این حال بلاک کردن توپ و پرس را لازم داریم تا بتوانیم بازی حریف را هم کنترل کنیم. این نوع بازی تهاجمی را همیشه به همراه داشتم و در تیم ملی بلژیک و ساحل عاج هم این شکل بازی را دنبال می‌کردیم.

ادامه دارد ...

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۱۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: بازی با ازبکستان جذابیت های خاصی خواهد داشت


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛  وحید شمسایی در نشست پیش از بازی تیم ملی فوتسال ایران مقابل ازبکستان در نیمه نهایی گفت: بازی فردا برای ما جذابیت خاص خودش را دارد، ازبکستان از نظر تاکتیکی و فیزیکی تیم خوبی است، اما من و بازیکنانم با آمادگی کامل منتظر بازی فردا هستیم.

او گفت: خوشبختانه همه بازیکنان را بدون مشکل در اختیار داریم. البته ما و ازبکستان در این تورنمنت یک تفاوت کلیدی با هم داشتیم. ازبکستان به دلیل میزبانیِ جام جهانی از قبل صعودش مسجل شده بود و بدون استرس مسابقاتش را پی گرفت، اما فشار صعود روی بازیکنان ما و سایر تیم‌ها بود که خوشحالم بازیکنان ما دیروز با شایستگی به جام جهانی صعود کردند.

شمسایی در پاسخ به پرسشی در خصوص عملکرد بازیکنان ایران تا این مرحله گفت: بازی به بازی مسلط‌تر عمل کردند، آنها می‌دانند کجا هستند و چه مسئولیتی دارند و نمی‌خواهند چنین موقعیتی را از دست بدهند.

او در پایان خاطرنشان کرد: بازی فردا، بازی جذابی است و ما با تمام قدرت برای بهترین نمایش در زمین حاضر می‌شویم.

دیگر خبرها

  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری
  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم
  • شمسایی: آماده بازی با ازبکستان هستیم/ لوپز: ایرانی‌ها کارشان را بلدند
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: بازی با ازبکستان جذابیت های خاصی خواهد داشت
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها