Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی درباره شرایط تیم ایران در توکیو گفت: بعد از حضور در توکیو تمرینات کم‌تری را در دستور کار داشتیم و اولین تمرین توپی بازیکنان، روز چهارشنبه برگزار شد زیرا آثار خستگی در چهره‌ی بازیکنان دیده می‌شد. برزیل اولین رقیب ما است و دیدار پیش رو با برزیل باعث شده تا بازیکنان، انرژی مضاعفی داشته باشند تا به امید خدا بردهای تیم ما تداوم داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه درباره شرایط میزبانی ژاپن اظهار داشت: شرایط توکیو از نظر آب‌وهوا و سازماندهی میزبان بسیار خوب است. نقطه‌ی شاخص توکیو این است که آن‌ها تلاش می‌کنند تا میزبانی المپیک را تمرین کنند. سالن فوق مدرنی برای دیدارها ساختند و واقعاً فضای سالن تاثیرگذار و مدرن است. شرایط واقعاً خوبی حکم‌فرما است.

سرپرست تیم ملی ادامه داد: روز چهارشنبه جلسه‌ی ثبت نام مسابقات با مسئول فیلیپینی برگزار شد و تیم‌ها به صورت رسمی ثبت نام کردند. ۱۴ بازیکن را معرفی کردیم و مسعود غلامی جانشین مرتضی شریفی شده است. فدراسیون ژاپن قصد دارد مانند المپیک میزبانی کند و ورود بازیکنان به زمین مانند المپیک خواهند بود و با ادوات مدرن آراسته می‌شود تا ژاپنی‌ها برای المپیک نقص نداشته باشند.

او در ادامه‌ی صحبت‌های خود درباره فضای تیم ملی بیان کرد: وقتی برد کسب می‌شود، همه چیز رضایت‌بخش و خوب است و شرایط همه از نظر روحی و جسمی فوق‌العاده می‌شود. تیم ما متحد، هم‌قسم و همدل است و تمام تمرکز تیم، حفظ شرایط ایده‌آل برای دیگر مسابقات است. آسیب‌دیدگی‌های جزئی داریم و دکتر افروزی به خوبی بازیکنان را پوشش می‌دهد تا بازیکنان آماده‌ی مسابقات شوند. فضای تیم بسیار خوب است و مشکل خاصی نداریم.

کد خبر 4633898

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران تیم ملی والیبال برزیل لیگ ملت های والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۱۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان

محمود علیخانی امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: به مناسبت هفته بسیج سازندگی ۳۰ ویژه برنامه تدارک دیده شده است.

او افزود: افتتاح ۸ منزل مسکونی، مرمت و رنگ آمیزی پنج مدرسه، افتتاح صندوق قرض‌الحسنه، توزیع هزار بسته معیشتی، همایش تقدیر و تکریم از جهادگران برتر و برگزاری نمایشگاه پوشک ایرانی اسلامی از جمله برنامه‌های این هفته است.

علیخانی ادامه داد: در شهرستان گرگان ۶۰۰ گروه جهادی در سامانه اطلس ثبت شده اند و آماده خدمات رسانی هستند.

او افزود: در سال گذشته به همت بسیج سازندگی ساخت ۲۰ منزل مسکونی، توزیع ۶۰ هزار بسته معیشتی، ارائه خدمات پزشکی به ارزش ۸ میلیارد تومان، هزار ساعت مشاوره آموزشی رایگان، توزیع ۲۰ هزار بسته لوازم تحریر و ... در سطح شهرستان گرگان انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • زمان آخرین انتخابی المپیک برای کشتی‌گیر ایران
  • سرلک در جست‌وجوی آخرین سهمیه کشتی ایران
  • خیز کشتی گیر ایران برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک پاریس
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • احمدوند: در نمایشگاه کتاب برنامه‌های ویژه‌ای برای فلسطین تدارک دیدیم/ کلیه ناشران در فضای مسقف جانمایی شدند
  • عفونت چشم کار دست زارع داد/آخرین وضعیت یزدانی برای حضور در المپیک
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی