Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیونبرگ با ترفیع رتبه، به تیم اصلی باشگاه راه یافت.

طرفداری- فردی لیونبرگ با انتقال به تیم بزرگسالان آرسنال، دستیار اونای امری خواهد شد.

به گزارش اسکای، در حقیقت این مربی ۴۲ ساله سوئدی پست خود را با استیو بولد (دستیار سابق آرسن ونگر) عوض خواهد کرد و از این به بعد بولد هدایت تیم زیر ۲۳ سال آرسنال را در دست خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیونبرگ که طی ۹ سال ۲۸۵ بازی برای آرسنال انجام داد، سال گذشته از وولفسبورگ به جمع توپچی‌ها برگشت. او به امری در زمینه کار با جوانان باشگاه کمک خواهد کرد. بدین ترتیب بولد که فصل گذشته نقش اندکی در کادر فنی امری داشت، با همکاری پر مرته ساکر (مدیر آکادمی آرسنال) روی پیشرفت بازیکنان جوان کار خواهد کرد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۱۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌مشارکت مردم در جهش تولید به صورت مستقیم و فردی باشد

ایسنا/فارس فرماندار شیراز با اشاره به راهکارهای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: به نظر می‌رسد که مشارکت مردم در جهت ایجاد جهش تولید و برخی مسائل اقتصادی، باید به صورت مستقیم باشد تا هر کسی متناسب با توانمندی خود بتواند وارد این عرصه شود.

لطف‌الله شیبانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به نامگذاری سال به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: تفاوت شعار امسال با شعار سال‌های قبل، بحث مشارکت مردم است.

وی، نسخه ورود مردم در تمام فعالیت‌های مرتبط با حاکمیت کشور را نسخه شفابخشی دانست که در ۴۵ ساله عمر انقلاب اسلامی همواره موفق‌آمیز بوده است و افزود: در هرجا از مشارکت مردم استفاده کردیم، صد درصد موفق بودیم.

شیبانی اظهار کرد: علی‌رغم اینکه رهبر معظم انقلاب در تمام سنوات گذشته شعار سال را به مسائل تولید و اشتغال اختصاص دادند، اما همان‌طور که در فرمایشاتشان هم مطرح است، آن چیزی که مورد انتظار مردم است، به صورت کامل محقق نشده است.

فرماندار شیراز با یادآوری اینکه رهبر معظم انقلاب امسال بحث ورود عامه مردم را برای حل مشکلات اقتصادی و اشتغال مطرح کردند، به تبیین نکاتی در این رابطه پرداخت و گفت: وقتی بحث ورود مردم به فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی مطرح می‌شود، اولین چیزی که به ذهن متبادر می‌شود همان نسخه شرکت‌های تعاونی است.

وی اضافه کرد: نسخه شرکت‌های تعاونی در جای خودش یکی از ارکان فعالیت‌های اقتصادی ماست که در قانون اساسی هم پیش‌بینی شده است اما به نظر می‌رسد که مشارکت مردم در جهت ایجاد جهش تولید و برخی مسائل اقتصادی، باید به صورت مستقیم به فعالیت‌های تولیدی باشد یعنی باید تک تک مردم در حد توان و بضاعت و تحمل و امکان، در تک تک فعالیت‌های اقتصادی شرکت کنند.

شیبانی افزود: منظور این نیست که سرمایه کوچک و خرد برای تأمین منابع مالی یک تولیدی یا رویداد انجام شود که این هم در جای خود درست است، اما منظور آن است که هر کسی در حد توان خود وارد پروسه تولید شود، به عنوان مثال چیزی که عامه مردم درگیر آن هستند، فعالیت‌های صنایع دستی است.  

فرماندار شیراز تصریح کرد: در بحث صنایع دستی، باید به این سمت برویم که منابع مالی هر کدام از افراد یکی شود و یک فعالیت مرتبط با تولید راه‌اندازی شود. به عنوان مثال اگر یک خانم توان قالی‌بافی دارد حتی اگر در یک روستای دورافتاده هم باشد، باید موانع کار برایش برطرف شود تا بتواند شخصاً و رأسا به فعالیت بپردازد و منابع مالی آن تأمین شود تا بتواند وارد کار تولیدی شود و این مسئله هم در گرو این نباشد که باید شرکت یا سازمان تأسیس کنیم.

وی با بیان اینکه همچنین اگر کسی فعالیت دانش بنیاد داشته باشد، موانع پیش پای او را برطرف کنیم تا بتواند وارد فعالیت تولیدی شود، گفت: اگر بحث تولیدی و اقتصاد عمومی را فراگیر کنیم که همه در حد توانایی و تجربه و دانش خود به صورت فردی و شخصی وارد این قضایا شوند، بسیاری از مشکلات خرد جامعه از جمله بحث اشتغال حل خواهد شد.

فرماندار شیراز یادآور شد: بحث راه‌اندازی صنایع تبدیلی در یک خانواده می‌تواند مسئله اشتغال فرزندان یا حتی اطرافیان آنان را برطرف کرده و مشکلات اقتصاد آنان را حل کند.

انتهای پیام  

دیگر خبرها

  • ‌مشارکت مردم در جهش تولید به صورت مستقیم و فردی باشد
  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • توجه به نیاز کارگران امری ضروری است
  • دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • جدایی دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی
  • یک برزیلی به کادر فنی تیم ملی والیبال اضافه شد
  • پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول
  • ضرورت حفظ کرامت جامعه‌ پزشکی/ رسیدگی به وضعیت دستیاران
  • آرتتا در کادر فنی‌اش بهزاد غلامپور دارد! (عکس)‏
  • شرکت‌های تعاونی استان سمنان به حوزه کشت کم آب‌بر ورود می‌کنند