Web Analytics Made Easy - Statcounter

فعلا همه چیز در دستان دادگاه CAS است زیرا میلان پرونده فیرپلی مالی را به آنجا برده است.

طرفداری- بالاخره حکمی که میلان منتظرش بود، از سوی یوفا منتشر شد اما این بیانیه چندان قاطعانه و واضح نیست.

سایت یوفا با انتشار بیانیه‌ای، با تاکید بر نقض فیرپلی مالی میلان در سال های 2016، 2017 و 2018، اعلام کرد با توجه به اینکه میلان در حال حاضر به دادگاه CAS، در خصوص تحقیقات یوفا پرونده‌ای تشکیل داده، قادر نخواهد بود جریمه‌ای صادر کند و فعلا تحقیقات متوقف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا زمانی که دادگاه CAS نظر نهایی را صادر نکرده، پرونده در این حالت باقی خواهد ماند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۱۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرمربی لیگ برتری به جریمه ۲ میلیاردی

به گزارش همشهری آنلاین، عبدالله ویسی که به دلیل اظهاراتش در پس از دیدار با آلومینیوم اراک مبلغ دو میلیارد تومان از سوی سازمان لیگ جریمه شده بود، امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت و در نشست خبری پیش از دیدار با تراکتور در این خصوص اظهار داشت: من در پایان دیدار با آلومینیوم مگر چه گفتم که مرا جریمه کرده‌اند؟ من آن روز حرفی زدم که به بعضی از رفقایم برخورد و شنیدم که کمیته انضباطی مرا ۲۰۰ میلیون تومان جریمه کرده است.

سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران برای سرمربی لیگ برتری

او ادامه داد: من به مسئولان گفتم که بازی‌ها را رصد کنید، خب اگر اینطور است اصلاً رصد نکنید و ۱۰۰ میلیون دیگر هم من را جریمه کنید.

عبدالله ویسی در خصوص دیدار با تراکتور تصریح کرد: باید تمرکز بالایی داشته باشیم، کسب ۳ امتیازهای باقی مانده برای ما بسیار اهمیت دارد. ما با این شعار بازی می‌کنیم که اول، دوم و سوم این سه امتیاز و بعد اگر نشد تک امتیاز را بگیریم که دوباره ما را در جدول نگه دارد و امیدوار به آینده باشیم.

او ادامه داد: تراکتور همیشه تراکتور است. از تماشاگران انتظار داریم که در این بازی ما را تنها نگذارند. کمک کردن فقط این نیست که روی سکو بنشینند و فریاد بزنند که فلان بازیکن را تعویض کنید! از تیم باید حمایت شود حتی اگر بازیکنی و من مربی اشتباه کنیم تا در آینده شاد و خوشحال باشیم.

کد خبر 849435 منبع: مهر برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • میلان ۳-۳ جنوا: روسونری بردن را فراموش کرده!
  • واکنش سرمربی لیگ برتری به جریمه ۲ میلیاردی
  • شرایط صدور دستور موقت
  • دردسر بزرگ لوزانو در تیم ملی والیبال اوکراین
  • دادگاه‌های صلح تا مهرماه ایجاد شوند/ لزوم کاهش پرونده‌های معوق
  • دادگاه‌های «صلح» تا مهرماه ایجاد شوند/ لزوم کاهش پرونده‌های معوق
  • درخواست دادگاه لاهه برای پایان تهدید و ارعاب در خصوص جنگ غزه
  • استفانو پیولی گزینه اصلی هدایت ناپولی
  • ادعای جدید دختر دیگو مارادونا درباره مرگ اسطوره
  • ادعای جدید: الکل یا ماده سمی علت مرگ مارادوناست!