Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراحل پشت پرده انتقال یوویچ به رئال مادرید. 

طرفداری- عملیات انتقال لوکا یوویچ به رئال مادرید ماه ها طول کشید و سرانجام در 4 ژوئن مهاجم صربستانی به صورت رسمی به کهکشانی ها پیوست. انتقال یوویچ به رئال مادرید تضمین شده نبود اما 5 مرحله کلیدی در انتقالش وجود داشت. 

علاقه بارسلونا

بارسلونا رقیب رئال مادرید در راه جذب لوکا یوویچ بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبی اناری ها در جریان دیدار آینتراخت فرانکفورت مقابل اینتر، استعدادیابانش را به میلان فرستادند تا یوویچ را زیر نظر بگیرند. اتفاقا مهاجم صربستانی در این بازی عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و نظر مثبت استعدادیابان و ارنستو والورده را جلب کرد. بارسلونا همچنان به دنبال مهاجمی جوان برای جانشینی لوئیس سوارز است که حالا باید به گزینه دیگری فکر کند. 

اولین دیدار و اولین پیشنهاد

یوویچ در بازار بود و همه تیم ها از این مسئله که او در تابستان از فرانکفورت جدا می شود، با خبر بودند اما هیچ تیمی مثل رئال مادرید برای جذب او مصمم نبود؛ چراکه او به کهکشانی ها پیشنهاد شد و مهاجم صربستانی را زیر نظر گرفتند. پس از زیر نظر گرفتن یوویچ، رمضانی مدیر برنامه های او به مادرید سفر کرد تا در شهرک ورزشی والدیباس با خوزه آنخل سانچز دیدار کند. این اولین دیدار مسئولان رئال مادرید با نماینده یوویچ بود.

اتفاق کلیدی در لیسبون

آینتراخت فرانکفورت حداقل قیمت برای شروع مذاکره را اعلام کردند و بارسلونا در این مرحله عقب کشید. از آن جایی که رئال مادرید به صورت جدی یوویچ را زیر نظر داشت، مسئولین رئال مادرید به لیسبون سفر کردند تا دیدار بنفیکا مقابل فرانکفورت را از نزدیک ببینند. بعد از پایان این بازی بود که رئال مادرید با بازیکن دیدار کرد و به توافق شخصی رسیدند. باشگاه آلمانی اعلام کرده بود که قرارداد یوویچ را دائمی می کند و حالا فقط توافق با باشگاه آلمانی باقی مانده بود. 

مطمئن شدن از آینده اش در رئال مادرید

یوویچ، رئال مادرید را ترجیح می داد اما از آینده اش در رئال مادرید با حضور کریم بنزما مطمئن نبود. در حال حاضر 21 سال سن دارد و مسئولین رئال مادرید او را متقاعد کردند که او می تواند بنزما را به چالش بکشد و او در برنامه های این تیم برای 6 یا 7 سال آینده جا دارد. 

مذاکره و توافق با آینتراخت فرانکفورت

باشگاه آلمانی برای فروش بازیکنش 70 میلیون یورو درخواست کرد. این در حالی بود که کهکشانی ها قصد داشتند با 50 میلیون یورو انتقال او را رسمی کنند اما در نهایت طرفین با مبلغ 60 میلیون یورو توافق کردند و مهاجم صربستانی تا سال 2025 با رئال مادرید قرارداد امضا کرد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۱۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ خلاصه دیدار بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲

باواریایی‌ها با قبول تساوی خانگی مقابل حریف اسپانیایی‌شان کار خود را برای صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا سخت کردند.

دریافت 128 MB

دیگر خبرها

  • فیلم/ خلاصه دیدار بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • با پیروزی مقابل والنسیا؛ حضور بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا 25-2024 قطعی شد
  • گولر: بزگترین رویایم قهرمانی چمپیونزلیگ با رئال است
  • آردا گولر: رئال مادرید گفت که من وارث لوکا مودریچ خواهم بود
  • انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید و بارسلونا باشگاه‌های فوق‌العاده‌ای هستند
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است