Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر خارجه سوریه در واکنش به اظهارات اخیر آمریکا مبنی بر اینکه این کشور به دنبال تغییر نظام سوریه نیست، گفت: هیچ کسی به جز ملت سوریه حق اظهار نظر درباره این موضوع را ندارد. ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۸ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، "أیمن سوسان" در گفت‌وگو با روسیاالیوم گفت: ما به اینگونه اظهار نظرها توجهی نمی‌کنیم و منتظر شنیدن اظهار نظر دیگران نمی‌مانیم، بلکه منتظر اقداماتی هستیم که نشان دهنده تغییر رویکرد در قبال جنگ ظالمانه علیه ملت سوریه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام سوری اظهار داشت: اگر واشنگتن به حضور غیرقانونی خود در سوریه پایان داده و حمایت از تروریسم و چتر حمایتی از آن و همچنین تحریم‌ها و محاصره اقتصادی علیه سوریه را متوقف کند در این صورت می‌توانیم بگوییم که تغییر رویکردی در قبال اوضاع سوریه مشاهده می‌شود. بنابراین ما به اظهارات توجهی نمی‌کنیم و تا کنون خیلی شنیده‌ایم.

المقداد: ادلب آزاد خواهد شد؛ انقلاب اسلامی ایران با وجود تهدیدات خارجی ادامه دارد

سوسان در ادامه گفت: مواضع جامعه بین الملل درباره ادلب میزان نفاق را نشان می‌دهد. جبهه تحریر الشام یعنی النصره و القاعده گروهی تروریستی است که ادلب را تحت اشغال خود دارد اما از سوی برخی از کشورهای تجاوز گر به سوریه حمایت می‌شود. این کشورها از طریق حمایت از جبهه النصره قطعنامه شورای امنیت را نقض می‌کنند.

معاون وزیر خارجه سوریه افزود" ادلب استثناء نیست و باید به حاکمیت دولت سوریه بازگردد. بایداین تروریسم تکفیری که خطری برای همه به شمار می‌رود، نابود شود.

وی اظهار داشت: نقش ترکیه نقش مخربی است و با توجه به ارتباط ایدئولوژیکی جبهه النصره با حزب عدالت و توسعه در ترکیه این کشور حامی اصلی النصره به شمار می‌رود. ترک‌ها به کنفرانس سوچی پایبند نماندند و تاکنون به هیچ چیزی عمل نکرده‌اند.

سوسان گفت: ما به آزادسازی ادلب ادامه خواهیم داد همانگونه که قبلا حومه شرقی دمشق و حلب را آزاد کردیم.

انتهای پیام/

R36348/P/S8,90/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۱۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد

عبداللطیف بن راشد الزیانی وزیر امور خارجه بحرین امروز با رئیس جمهور سوریه دیدار کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از سانا، بشار الاسد امروز یکشنبه عبداللطیف بن راشد الزیانی وزیر امور خارجه بحرین را به حضور پذیرفت.

روابط دو جانبه وراهکارهای توسعه آن در راستای نفع دو کشور و دو ملت برادر و آماده سازی ها و تلاش های پادشاهی بحرین برای موفقیت اجلاس عربی ماه آینده علاوه بر مهمترین مواضیع دستور کار اجلاس در راستای منافع عربی مشترک و یکپارچگی تلاش ها برای مقابله با چالش های کنونی در این دیدار بررسی شد.

رئیس جمهور سویه بر تقویت همبستگی عربی و کار مشترک برای ثبات منطقه در سایه تحولات جهانی تأکید کرد.

ایروانی: تحریم‌های یکجانبه علیه سوریه باید لغو شودپیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد
  • سفر وزیر خارجه بحرین به سوریه پس از ۱۳ سال
  • کنایه وزیر خارجه اسرائیل به اردوغان: سریالت را ببین
  • کنایه وزیر خارجه رژیم اسرائیل به اردوغان: سریالت را ببین
  • برگزاری بیش از ۲۵ تظاهرات در ادلب برای سرنگونی «الجولانی»