Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا صدیق راد، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برای کودکان کار که محلی برای اسکان ندارند یک مرکز شبانه روزی به آنها اختصاص داده شده و شبانه‌روزی از آنها نگهداری می‌کنیم و بهزیستی در چهارچوب قوانین به وظایف خودش ادامه می‌دهد.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص بررسی طرح سازماندهی کودکان کار، افزود: ما در این راستا مرکز حمایتی آموزشی خاص کودکان خیابانی را راه اندازی کردیم و در حال حاضر به ۴۰۰ نفر از این کودکان خدمات رسانی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بهزیستی خوزستان با اشاره به محتوای آموزشی ارائه شده به کودکان کار، اذعان کرد: علاوه بر کمک‌های مالی و معیشتی، آموزش‌های مهارتی، تحصیلی، فرهنگی و فنی و حرفه‌ای به کودکان کار و خانواده‌های آنها ارائه می‌شود.

صدیق راد افزود: نزدیک به ۹۰ درصد کودکان کار خانه و زندگی و پدر و مادر دارند و در ساعاتی که در خیابان کار می‌کنند نمی‌توانیم آنها را دستگیر و به اجبار در مراکز شبانه روزی نگهداری کنیم.

وی گفت: در مواردی که کودکان کار خانه زندگی ندارند از طریق قوه قضائیه، دادگستری، کلانتری، به ما ارجاع داده می‌شوند و تا وقتی شرایط بازگشت را به جامعه داشته باشند ما آنها را در مراکز شبانه روزی نگهداری می‌کنیم.

مدیرکل بهزیستی خوزستان بیان کرد: در غیر این صورت ۲۰ تا ۴۰ روز نگهداری و سپس به مراکز دیگر انتقال داده می‌شوند.

صدیق راد با بیان اینکه کودکان کار عمدتاً از مناطق حاشیه‌نشین شهرها هستند، اذعان کرد: اگر ما ریشه‌ای در سطح شهر کار نکنیم کودکان کار روز به روز اضافه می‌شوند و بهزیستی چقدر می‌تواند آنها را سازماندهی کند؟

کد خبر 4633939

منبع: مهر

کلیدواژه: بهزیستی خوزستان کودکان کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۲۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش رطوبت هوا در برخی مناطق خوزستان

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی از امروز برای اغلب مناطق استان خوزستان به ویژه بخش‌های جنوبی و شرقی وزش بادِ متوسط و تندبادهای لحظه‌ای پیش بینی می‌شود و احتمال خیزش گرد و خاک‌های محلی و موقتی در برخی مناطق مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان عنوان کرد: همچنین از امروز تا اواسط هفته آینده استقرار جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت در مناطق جنوبِ غربی تا جنوبِ شرقی و تا حدودی مرکزی استان خوزستان خواهد شد.

وی اظهار کرد: در شبانه روز گذشته اهواز با ۳۶.۷ و دهدز با ۱۳.۲ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط در خوزستان گزارش شده‌اند، همچنین در شبانه روز گذشته اهواز به بیشینه دمای ۳۶.۷ و کمینه دمای ۲۱.۹ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 6088499

دیگر خبرها

  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت
  • ریتم شبانه‌روزی یا ساعت بدن چیست؟
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی
  • حافظان قرآن به عنوان سفیران تاثیرگذار نقش آفرینی کنند
  • افزایش رطوبت هوا در برخی مناطق خوزستان
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • اجرای طرح خانواده میزبان در فارس
  • اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز