Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-04@03:27:27 GMT

آتش سوزی بندر شهید رجایی قشم مهار شد

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۸۲۶۱۸

آتش سوزی بندر شهید رجایی که مربوط به  اراضی منطقه آزاد قشم قشم بود بالاخره و پس از چندین ساعت تلاش آتش نشانان مهار شد.

به گزارش صدای ایران، مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از مهار کامل آتش سوزی در اراضی منطقه آزاد قشم پس از عملیات چهار ساعته ۵۰ نیروی آتش نشان بندر شهید رجایی و شرکت های زیرمجموعه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اله مراد عفیفی پور در گفتگو با  مهر در خصوص جزییات این سانحه گفت: ساعت ۱۸:۳۰ امروز چهارشنبه ۱۵ خرداد، سانحه آتش سوزی در محوطه شرکت "جاسک گستر هرمزگان" واقع در اراضی تحت مدیریت منطقه آزاد قشم به اتاق خبر آتش نشانی بندر شهید رجایی اعلام شد.
وی افزود: حدود ۵۰ نفر از پرسنل عملیات آتش نشانی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان و شرکت های زیرمجموعه آن از ۵ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
عفیفی پور عامل اصلی این بروز حادثه را آتش سوزی یک دستگاه ریچ استاکر فرسوده در محوطه یاد شده دانست و افزود: به دلیل همجواری این تجهیز ویژه صفافی و جابجایی کانتینر با کانتینرهای حامل بشکه های روغن پایه و قیر، دامنه حریق افرایش یافت و باعث انفجار بشکه ها و کانتینرهای حامل این محموله ها شد.
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: این عملیات چهار ساعت تا حوالی ساعت ۲۲:۳۰ به طول انجامید و مهار کامل حریق به همراه عملیات لکه گیری در این بازه زمانی توسط تیم های آتش نشانی انجام شد.
عفیفی پور تصریح کرد: در حادثه آتش سوزی عصر امروز، یکی از پرسنل خدوم یگان حفاظت بندر شهید رجایی جان خود را از دست داد.
وی ضمن عرض تسلیت مجموعه مدیریتی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان به خانواده و همکاران زنده یاد "محمد بهادری" اضافه کرد: ایشان از نیروهای باسابقه و خدوم یگان حفاظت بوده که به عنوان افسر نگهبان در محل حادثه حضور داشته و ساعاتی پیش بر اثر شدت جراحات وارده درگذشت.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: آتش سوزی بندر شهید رجایی بندر شهید رجایی آتش سوزی قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۲۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، معاون عملیات سازمان آتش نشانی بوکان در این خصوص گفت : در پی  اعلام حادثه آتش گرفتن یک باب مغازه صافکاری بهمراه یک دستگاه خودروی وانت درون آن در خیابان استاد حقیقی این شهر بلافاصله یک تیم از آتش نشانان ایستگاه ۱ و نیز ستاد فرماندهی سازمان به محل اعزام شدند.

قادری در ادامه افزود: متاسفانه با توجه به تاخیر در اعلام حادثه از سوی حاضرین به سازمان آتش شعله ور شده بود اما پس از رسیدن آتش نشانان فورا عملیات اطفا حریق را آغاز کرده و مانع از پیشروی آن و افزایش  خسارات شدند.

وی  در پایان گفت: نبود خاموش کننده های دستی(کپسول آتش نشانی) در تعمیرگاه ها، مغازه ها و منازل و در داخل خودروها همواره باعث از دست رفتن زمان و گسترش خسارات بصورت جدی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • ۱۰۰۰ کانتینر کالای بدون هویت در بندر شهید رجایی شناسایی شد
  • زیرساخت‌های بندری استان بوشهر تقویت می‌شود
  • نظارت میدانی رییس قوه قضاییه از روند کار بندر شهید رجایی
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از بندر شهید رجایی
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • ۶۶۰ هزار مسافر در بنادر شرق هرمزگان جابه‌جا شد