Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@02:27:52 GMT

سرمربی تیم ملی هاکی: به اندازه کافی توپ و چوب نداریم

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۸۲۷۸۰

سرمربی تیم ملی هاکی: به اندازه کافی توپ و چوب نداریم

سرمربی تیم ملی هاکی می‌گوید درادوهای تیم ملی از نظر امکانات و تجهیزات تمرینی ضعف‌هایی وجود دارد.

ابوالفضل یوسفی، سرمربی تیم ملی هاکی مردان ایران در گفت‌وگو با ایسنا در مورد شرایط آمادگی تیم ملی قبل از اعزام به جام ملت‌های هاکی داخل سالن آسیا که تیرماه برگزار می‌شود، گفت: از ابتدای سال پنج مرحله اردو در نظر گرفتیم که دو مرحله از آن را پشت سر گذاشتیم و در مدت باقی مانده هم دو مرحله دیگر را برگزار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا ۳۵ بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت کردیم و پس از غربالگری کارمان را با ۲۰ بازیکن باقی مانده ادامه دادیم.

او افزود: شرایطمان خوب است و در دو اردوی باقی مانده سعی می‌کنیم بیشتر روی بازبینی فیلم و نقاط ضعف و قوت حریفانمان کار کنیم. همچنین تاکتیک‌های دفاعی و حمله را بهتر پیش ببریم تا برای هشتمین بار قهرمان این مسابقات شویم.

یوسفی به کمبود چوب و توپ در اردوی تیم ملی اشاره کرد و گفت: در زمینه تجهیزات و امکانات ضعف داریم. یکی از مشکلات سخت افزاری‌مان این است که لباس دروازه‌بانی، چوب و توپ با دلار وارد می‌شود و در نتیجه تأمین آنها سخت است. به همین دلیل بازیکنانمان در این زمینه مشکل دارند به گونه‌ای که الان در تمرینات به اندازه کافی چوب و توپ نداریم.

او در مورد هاکی چمنی یاران که شرایط مناسبی ندارد اظهار کرد: در هاکی چمنی از نظر مربی و بازیکن پتانسیل خوبی داریم چون در مسابقات جام جهانی با تیم‌های بزرگی مثل استرالیا و آلمان مسابقه دادیم و حتی در مسابقات سالنی آنها را بردیم، همین بازیکنان در مسابقات چمنی هم حاضر می‌شوند ولی مشکل ما این بود که سهمیه مسابقات آسیایی اینچئون و جاکارتا را گرفتیم اما اعزام نشدیم، اگر انجام می‌شد، نتیجه خوبی می‌گرفتیم. علاوه بر این در لیگ جهانی هم عنوان دوم را به دست آوردیم. البته در ایران چمن مناسب برای هاکی نداریم ضمن اینکه اعزام‌هایمان هم انجام نمی‌شود. مطمئن باشد در صورت اعزام در مدت دو سال به جمع ۶ تیم برتر آسیا راه پیدا می‌کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی هاکی مردان هاكي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۲۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه در طول روز پر انرژی باشیم؟ 

برای داشتن انرژی بیشتر در طول روز باید چند کار تأثیر گذار روی سلامت جسمی و روانی تان را انجام دهید. به طور کلی شما باید تغذیه سالم، ورزش منظم، خواب کافی، برنامه‌ریزی روزانه داشته باشید و کنترل استرس و اضطرابتان را در دست بگیرید.

۱. تغذیه سالم: مصرف غذاهای سالم و با ارزش غذایی بالا مانند میوه، سبزیجات، مغزهای خشک، ماهی، مرغ و محصولات کامل‌مغذی برای افزایش انرژی بدن بسیار مفید است.

۲. ورزش منظم: ورزش و فعالیت بدنی منظم به افزایش انرژی و تقویت قدرت بدنی کمک می‌کند.

۳. خواب کافی: خواب به موقع و کافی حدود ۷-۹ ساعت در شب برای بازسازی بدن و افزایش انرژی ضروری است.

۴. آب کافی: مصرف آب به میزان کافی برای حفظ هیدراسیون بدن و افزایش انرژی بسیار مهم است.

۵. کاهش استرس: استرس و نگرانی‌های زیاد می‌توانند باعث کاهش انرژی شما شوند. به دنبال روش‌های کاهش استرس و آرامش پیدا کنید.

۶. استفاده از روش‌های تنظیم احساسات: تمرین‌های تنفس، مدیتیشن و یوگا می‌توانند به شما کمک کنند تا احساسات خود را تنظیم کرده و انرژی بیشتری داشته باشید.

۷. برنامه روزانه: برنامه‌ریزی منظم روزانه و تعیین اهداف قابل دست‌یابی می‌تواند به شما احساس موفقیت و انگیزه بدهد که در نتیجه انرژی شما را افزایش دهد.

کد خبر 750766

دیگر خبرها

  • آیا ریست فکتوری برای «تمیز کردن» گوشی قبل از فروش کافی است؟
  • تصاویر بارش تگرگ به اندازه یک نارگیل!
  • ژیمناستیک در خواب هم نمی‌دید سهمیه بگیرد/حضور در آسیا با تیم کامل
  • هشدار سقوط سنگ در جاده کرج _ چالوس
  • سال گذشته ۶ میزبانی و ۱۴ اعزام برون استانی توسط هیات بدمینتون قم انجام شد
  • احتمال ریزش سنگ در جاده کرج چالوس
  • تئاتر زمین پاک در مدارس یزد اجرا شد
  • سرمربی تیم هندبال جوانان: برای کسب سهمیه جهانی می‌جنگیم
  • چگونه در طول روز پر انرژی باشیم؟ 
  • کرج برای نگهداری از سگ‌های بلاصاحب جای کافی ندارد