Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@17:03:23 GMT

حضور ظریف در صحن علنی مجلس/بررسی وضعیت مسکن

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۸۲۹۵۹

حضور ظریف در صحن علنی مجلس/بررسی وضعیت مسکن

نمایندگان مجلس شورای اسلامی روزهای ۱۹، ۲۰ و ۲۱ خرداد جلسه علنی دارند که در این جلسات وزیر امور خارجه برای پاسخ به سوالات تعدادی از نمایندگان حضور دارند و همچنین وضعیت مسکن با حضور وزرای راه و شهرسازی و کشور بررسی می شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، هفته آینده مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه (19، 20 و 21 خرداد) جلسات علنی دارد و قرار است در یکی از جلسات علی مجلس شورای اسلامی در هفته آینده «محمد جواد ظریف»، وزیر امور خارجه کشورمان برای پاسخ به سوال‌های مصطفی کواکبیان نماینده تهران، عبدالکریم حسین زاده نماینده نقده و محمد حسین قربانی نماینده آستارا در مجلس حضور یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنابراین گزارش، نشست علنی یکشنبه ۱۹ خرداد مجلس شورای اسلامی با دستور کار بررسی مشکلات بازار مسکن و اقدامات صورت گرفته برای ساماندهی این حوزه برگزار می‌شود و بر اساس برنامه ریزی انجام شده، «محمد اسلامی» وزیر راه و شهرسازی و «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور، گزارشی از برنامه‌های دولت برای تولید انبوه مسکن در کشور، مقابله با سوداگری و دلال بازی و ساماندهی بازار اجاره مسکن ارائه می‌کنند.

 

این گزارش می افزاید: براساس دستور هفتگی مجلس در جلسات هفته آینده خانه ملت طرح یک فوریتی تشکیل مجازات اسید پاشی و حمایت از بزه دیدگان ناشی از آن، لایحه موافقت نامه موقت تشکیل منطقه آزاد تجاری بین ایران و اتحادیه اقتنصادی اوراسیا و کشورهای عضو و لایحه اهداف و وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان در صحن بررسی می‌شوند.

 

بررسی لایحه حمایت از محیط بانان و جنگل بانان، طرح اداره و نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی و طرح الزامات اجرایی توزیع و عرضه سوخت و سی ان جی در کشور نیز در دستور کار جلسات هفته آینده مجلس قرار دارد.

 

همچنین قرار است گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درخصوص عملکرد آمریکا در مورد حقوق بشر در سال ۹۷ و گزارش کمیسیون حمایت از تولید ملی در مورد عملکرد دولت در اجرای ماده ۲۲ قانون برنامه ششم توسعه درباره بهبود وضعیت ایران در شاخص‌های محیط کسب کار را در مجلس رسیدگی کنند. گزارش اقدامات نظارتی مجلس در اجلاسیه سوم دوره دهم در مجلس نیز در صحن مجلس قرائت می‌شود./

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز عید فطر عید فطر امام خمینی ره خبرگزاری شبستان استان بوشهر اقامه نماز عید فطر قیام ۱۵ خرداد راهپیمایی روز قدس مقام معظم رهبری سالگرد ۱۴ خرداد وضعیت مسکن دستور کار مجلس دستور کار نمایندگان مجلس مسکن مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۲۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید| نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و محمدجواد ظریف/ «هر روز که از خواب بیدار می‌شویم وضعیت عوض شده»

به گزارش خبرآنلاین،‌دکتر رضا ملک‌زاده، وزیر بهداشت در دولت اکبر هاشمی رفسنجانی،‌ فوق تخصص گوارش و کبد و عضو پیوسته فرهنگستان علوم پزشکی گفت: واقعاً آن کاری که ما در برجام انجام دادیم بی‌نظیر بود، رفتیم با همه قدرت‌های دنیا پشت یک میز نشستیم و با کارهایی که دکتر ظریف انجام داد افتخاری به دست آمد، اما متاسفانه افرادی که اصلاً برجام را نخواندند با آن مخالفت کردند تا یک پیمان افتخارآمیز برای ایران زیر سوال برود، وضعیت تحریم‌ها به‌شکلی شده که هر روز وضعیت کشور تغییر می‌کند و این ناامیدی‌ها را تشدید کرده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901957

دیگر خبرها

  • (ویدیو) نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و ظریف
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • اولویت مجلس آینده «اقتصاد» و «فرهنگ» خواهد بود
  • ببینید| نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و محمدجواد ظریف/ «هر روز که از خواب بیدار می‌شویم وضعیت عوض شده»
  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • قالیباف: دست لابی‌های پنهان را در مجلس یازدهم بستیم
  • مجلس هفته آینده جلسه علنی ندارد
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه
  • پایان بررسی جداول لایحه بودجه در جلسات علنی مجلس
  • آغاز جلسه علنی عصر مجلس