Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@18:11:19 GMT

فوق ستاره برزیل کوپا آمه‌ریکا را از دست داد

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۸۳۶۳۸

فوق ستاره برزیل کوپا آمه‌ریکا را از دست داد

مصدومیت بدموقع ستاره پاری‌سن‌ژرمن او را از همراهی تیم ملی کشورش در جام ملت‌های آمریکای جنوبی محروم کرد.

به گزارش مشرق، شبکه beIN Sports اعلام کرد که نیمار به دلیل مصدومیتش در بازی دوستانه بامداد امروز (پنجشنبه) مقابل قطر شانس بازی در جام ملت‌های آمریکای جنوبی را از دست داد.

نیمار در دقیقه ۲۱ بازی سلسائو مقابل قهرمان آسیا، از ناحیه قوزک پا مصدوم (قوزک پای او پیچید) و مجبور به ترک میدان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیوه خارج شدن نیمار از زمین بازی که با کمک پزشکان تیم صورت گرفت و اشک‌های او روی نیمکت حکایت از جدی بودن مصدومیت وی داشت و اینکه او در بهترین حالت حداقل یکی دو بازی اول تیم ملی برزیل در کوپا آمه‌ریکایی که برزیلی‌ها خودشان از هشت روز دیگر میزبان آن هستند را از دست خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

واکنش نیمار به اتهام تجاوز جنسی  

اما گویا مصدومیت نیمار شدیدتر از آن است که به وی اجازه حضور حتی در یک بازی از این تورنمنت یک ماهه را بدهد و به این ترتیب این مهاجم ۲۷ ساله به دلیل پارگی رباط قوزک پای راست برای مدتی خانه‌نشین خواهد بود.

این در حالی است که نیمار به تازگی دوران ریکاوری مصدومیت زانویش - مصدومیتی که او را از اواسط فصل خانه‌نشین کرده بود - را به پایان رسانده است.

تیم ملی برزیل کار خود در جام ملت‌‌های آمریکای جنوبی را از هشت روز دیگر با حضور در بازی افتتاحیه این رقابت‌ها مقابل بولیوی آغاز می‌کند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز قتل همسر نجفی تیم ملی برزیل کوپا آمریکا مصدومیت نیمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۳۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرد سال آسیا شاید به دوئل با رونالدو برسد

به گزارش "ورزش سه"، ثامر الشهرانی، فیزیوتراپیست معروف عربستانی آخرین وضعیت سالم الدوسری، بازیکن الهلال، در خصوص حضور در فینال جام حذفی را تشریح کرد.

باشگاه الهلال پس از پیروزی دو بر یک برابر الاتحاد در استادیوم الجوهرة شهر جده، جواز حضور در فینال جام پادشاهی را به دست آورد.

پس از مصدومیت سالم الدوسری برابر العین امارات در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، مشخص شد که او از ناحیه عضله خلفی دچار آسیب دیدگی شده و به یک برنامه توانبخشی که به مدت 5 هفته ادامه دارد، نیاز خواهد داشت.

ثامر الشهرانی از طریق حساب شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس توضیح داد که اگر فینال جام پادشاهی در پایان ماه می میلادی برگزار شود، الدوسری تا حد زیادی آماده حضور در این مسابقه خواهد بود. 

سالم الدوسری برای بازگشت از مصدومیت عضله خلفی که در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در مقابل العین به آن دچار شد، برنامه توانبخشی را زیر نظر کادر پزشکی الهلال پشت سر می‌گذارد.

شایان ذکر است که الدوسری قرار است در بازی‌های الهلال در لیگ حرفه‌ای عربستان غایب باشد و پس از بازگشت از مصدومیت، اولین حضورش در بازی فینال جام پادشاهی مقابل النصر یا الخلیج خواهد بود.

دیگر خبرها

  • مرد سال آسیا شاید به دوئل با رونالدو برسد
  • دشمنی به نام سردار آزمون | موضع رسمی در خصوص جلوگیری از بازی کردن ستاره ایرانی
  • خبر خوب برای سپاهان؛ رضا اسدی به الکلاسیکو می‌رسد
  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس
  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • بادشتوبر: هری کین باید ثابت کند مرد بازی‌های بزرگ است
  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • کری ستاره رم برای لورکوزن: رکوردشان را می‌شکنیم!