Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد صوفی بسیجی شرکت کننده در اردوی مرقد مطهر امام خمینی(ره) از حوزه شهید رجائی اراک در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به دلیل حضور گسترده مردم در مراسم سالگرد امام خمینی(ره) در مرقد مطهر ایشان گفت: تبیین سِرّ جاذبه بی نظیر امام راحل، مختصات شخصیتی و موهبتهای الهی امام از دلیل این حضور و قدردانی ملت از این شخصیت بی نظیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زائر مرقد مطهر امام خمینی(ره) با بیان اینکه در تاریخ معاصر کمتر شخصی با ویژگی های امام خمینی(ره) ظاهر شده افزود: شجاعت، حکمت، تدبیر، پارسایی و پرهیزگاری، دلباخته خدا بودن، ظلم ستیزی، حمایت و دفاع از مظلوم، عدالتخواهی، رفتار و گفتار صادقانه با مردم و مجاهدت دائم در راه خدا از ویژگی هایی است که از امام شخصیتی بی نظیر ساختند.

صوفی با تأکید بر اینکه تجسم عمل صالح در امام به معنای واقعی کلمه تجلی یافت گفت: همانگونه که خداوند در قرآن می فرماید هرکس به قدرت و نصرت الهی توجه داشته باشد و خود را بنده خدا قرار دهد به او محبتی عطا می کند که او را در میان سایر بندگان برتر می سازد.

وی با اشاره به اینکه ارادت مردم به امام خمینی(ره) تحمیلی، تبلیغی و تلقینی نیست و نخواهد بود افزود: ارادت ویژه ملت به امام کاملا الهی بوده و امام به دلیل اینکه بنده خاص خدا بودند تمام این تجلیات الهی در او نمود پیدا کردند.

زائر مرقد مطهر امام خمینی(ره)  با اشاره به اینکه امروز باید مقاومت و ایستادگی را از امام بیاموزیم گفت: یکی از خصوصیات اصلی امام خمینی(ره) مقاومت و ایستادگی در برابر موانع و مشکلات بود که امروز بسیار کاربردی است و باید مورد توجه باشد.

صوفی در پایان خاطر نشان کرد: مکتب، اندیشه، راه و تفکر امام بر اساس قرآن است و مقاومت و ایستادگی ایشان در برابر توطئه ها و سختی ها کاملا عقلانی و ریشه قرآنی دارد و مسئولین امروز باید به آنها توجه داشته باشند.

انتهای پیام/ 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۳۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان خاستگاه شاعران حوزه کودک و نوجوان است

به گزارش خبرگزاری مهر، سومین محفل پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی با عنوان "سلام امام مهربان" همراه با عرض ارادت شاعران به ساحت مقدس علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) و نکوداشت چهره برجسته شعر کودک و نوجوان؛ استاد جواد محقق در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی با عنوان "سلام امام مهربان" افزود: در روایات آمده است که هرجا نامه ائمه اطهار (ع) آورده شود همانجا حرم است و عرض ارادت به امام رضا (ع) و خادمی امام رئوف محدود به مکان نمی‌شود.

مسعود ویژه گفت: هر کس به طریقی می‌تواند محضر امام رضا (ع) خدمت کند حال با دمی یا دِرَمی؛ قدمی یا قلمی، که شعرا با قلم خود عرض ارادت دارند که بسیار ارزشمند است.

وی اظهار کرد: وجود شاعران گرانقدر و فعال در حوزه کودک و نوجوان در استان همدان مایه افتخار است که این شاعران عرض ارادت به ساحت امام رضا (ع) دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه امروز در جشنواره شعر رضوی سومین محفل شعر کودک و نوجوان رضوی نیز برگزار می‌شود، عنوان کرد: تلاش‌های همه جانبه برای برگزاری چنین جشنواره‌ای جای تجلیل دارد از همه افراد فعال در این عرصه قدردانی می‌کنم.

کد خبر 6096243

دیگر خبرها

  • همدان خاستگاه شاعران حوزه کودک و نوجوان است
  • تاکید امام جمعه خمینی شهر بر حمایت مردم از طرح نور
  • فعالیت ۳۵ دفتر تقریب مذاهب در دفاتر تلفیقی دانشگاه آزاد
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام‌جعفرصادق(ع)
  • ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • امام خمینی(ره) فصل جدیدی در تاریخ را از فیضیه قم رقم زد
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • اعلام ویژه برنامه‌های شهادت امام صادق (ع) در حرم مطهر شاهچراغ
  • «فرزین بلیان» مقتدرانه در برابر اشرار مسلح ایستادگی کرد