Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-07@09:31:41 GMT

ترافیک پرحجم و نیمه سنگین در هراز و کندوان

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۸۴۰۸۳

رئیس پلیس راه مازندران از ترافیک پرحجم و نیمه سنگین در جاده‌های هراز و چالوس با گذشت سه روز از تعطیلات خبر داد. به گزارش بلاغ، علیرضا قدمی در گفت و گو خبرنگار ما گفت: هم اکنون آمد وشد انواع وسیله نقلیه در برخی جاده‌های هراز و چالوس از جنوب به شمال پر حجم و نیمه سنگین است.

وی با بیان اینکه از لحاظ جوی آسمان استان آفتابی و سطح جاده‌ها خشک است، افزود: آمد وشد خودرو‌ها در جاده‌های سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس پلیس راه مازندران گفت: هم اکنون رفت و امد انواع کشنده‌های سنگین در جاده‌های هراز، سوادکوه و چالوس تا پایان تعطیلات ممنوع است.

قدمی افزود: برای کاهش بار ترافیکی و روان سازی آمد وشد خودرو‌ها عصر فردا جاده‌های چالوس از مرزن آباد به کرج و هراز از آب اسک به رودهن محدوده مشاء یکطرفه می‌شود.

این مسئول خطاب به هموطنان توصیه کرد که با توجه به حجم زیاد مسافرت به مناطق شمالی کشور، بازگشت خود از این مناطق را مدیریت کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر مسافران مشکلی برای طولانی شدن سفر خود ندارند، توصیه می‌کنیم روز شنبه به سمت خانه و کاشانه خود بازگردند.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: پیش‌بینی ما این است که روز جمعه ترافیک فوق سنگینی را در جاده‌های کشور شاهد باشیم.

قدمی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۴۴۳۴ و ۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۴۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پلیس راهور اعلام کرد: شاهد تداوم روند بازگشت که از صبح دیروز آغاز شده بود؛ هستیم.

ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور چالوس در حدفاصل ولی آباد تا هریجان و مسیر شمال به جنوب محور هراز در محدوده‌های وانا، شاهاندشت، گزنک و آب اسک نیمه سنگین است.

در آزادراه قزوین – کرج – تهران در محدوده کمالشهر و حدفاصل مهرشهر تا پل کلاک و برخی از مقاطع  محور شهریار – تهران ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.  در محدوده حکیم آباد آزادراه قم – تهران نیز وضعیت مشابه گزارش شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده هراز
  • محور کندوان از سمت شمال به جنوب یک‌طرفه شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ چالوس و هراز قفل شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ محورهای چالوس و هراز قفل شد
  • ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد
  • ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد/ جو آرام در تمام جاده‌های کشور
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • ریزش سنگ در جاده کرج - چالوس؛ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • ترافیک نیمه سنگین در جاده های قزوین
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی