Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-07@20:43:12 GMT

بودیمیر از پرسپولیس شکایت می کند؟

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۸۴۱۱۵

وی در گفت‌وگو با سایت اسپورتسکه کشورش در مورد 2 مقام قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی ایران در کنار دیگر افتخاراتی که طی 12 ماه گذشته کسب کرده، صحبت کرده است.

اخبار ورزشی- البته این رسانه در مقدمه عنوان کرد بودیمیر بازیکنی بود که حتی می‌خواست فوتبال را کنار بگذارد.اما از این تصمیم چشم‌پوشی کرد و به مستطیل سبز بازگشت و با دینامو و پرسپولیس در یک سال اخیر 5 مقام به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوروارد با تجربه اظهارداشت:ما در لیگ امسال ایران دبل کردیم و این اتفاق از زمانی که لیگ حرفه‌ای ایران وجوددارد برای برای نخستین مرتبه است که رخ می دهد.تازه این اتفاق بعد از هیاهوی رخ داده حاصل شد.آنجا یک سیرک واقعی رخ داد.چون ورزشگاه توسط هواداران ما پر شد.طوری که تیم رقیب، هوادارانش هیچ جایی برای نشستن نداشتند.بعد مسئولان برگزارکننده کوشیدند این مساله را حل کنند و از راهی جلوی هواداران را بگیرند.وقتی همه تماشاگران از ورزشگاه رفتند2 ساعت و نیم گذشته بود.ما هم سه مرتبه خودمان را گرم کردیم و تازه این اتفاق در شرایطی بود که گرمای هوا 39 درجه سانتیگراد بود.بعد هم بازی انجام گرفت که تحت این شرایط کار عظیمی انجام شد.

وی در مورد آینده نیز گفت:‌با توجه به دیدگاه کنونی، قراردادم را با پرسپولیس فسخ می کنم.نه به این دلیل که دوست ندارم در ایران کارکنم.اصلا در تهران شرایط خیلی مثبت است.

بودیمیر ادامه داد:پرسپولیس هنوز پرداختی نداشته است.پس باید واکنشی داشته باشم.مطابق قراردادم اگر بدهی باشگاه، پرداخت شود، به تهران بازمی‌گردم و بازهم برای پرسپولیس بازی می‌کنم.اما اگر این اتفاق نیفتد.آنوقت باید سراغ فیفا بروم.آنوقت به تهران بازنخواهم گشت.

وی افزود:سخت می‌توان باورکرد که بزرگ‌ترین تیم قاره آسیا هنوز دستمزدهای بازیکنانش را پرداخت نکرده است.به خاطر چیزهای مشابه همانند وعده‌های دروغین یک بار از فوتبال خداحافظی کرده بودم و فکر می‌کنم این کار را باید دوباره تکرار کنم. می‌دانید برانکو ایوانکوویچ که در ایران یک اسطوره است نمی‌تواند کمکی کند. باید این را در نظر بگیریم که پرسپولیس شاید به او بیشتر از بازیکنان بدهکار است.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بودیمیر پرسپولیس پرسپولیس فوتبال ماریو بودیمیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۴۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بحران کاریزما در پرسپولیس؟ | اتفاق آـزار دهنده در بازی با سپاهان

به گزارش همشهری‌آنلاین، با وجود همه تردیدهایی که این چند روز در مورد صلاحیت فنی اوسمار ویرا برای هدایت پرسپولیس به‌وجود آمده، او هنوز جای دفاع زیادی دارد. نمایش پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک در جام حذفی فاجعه‌بار نبود؛ به هر حال فوتبال زیبایی دیدیم که در آن اراده و میل و اشتیاق شگرف میزبان منجر به خلق شگفتی و حذف سرخپوشان شد. بازی با سپاهان هم سخت است. هزار بار سخت است. اینکه تماشاچی آمده، استقلال امتیاز داده و پرسپولیس با برد می‌توانست صدرنشین شود هم دلایل کافی نیستند برای اینکه فکر کنیم این مسابقه آسان بود و قرمزها حتما باید برنده می‌شدند. بالاخره تیم رقیب کلی ستاره دارد و از فشار کورس قهرمانی هم معاف بود، بنابراین رقابت با چنین تیمی ساده نیست و نمی‌شود پرسپولیس را بابت مساوی ملامت کرد. مشکل اوسمار اما جای دیگری است؛ آنجا که گاهی به‌نظر می‌رسد او در مهار و کنترل پرسپولیس پرستاره مشکل دارد.

موضوع فقط از کوره در رفتن بد موقع امید عالیشاه و کارت قرمزی که در بازی با سپاهان گرفت نیست. یک مورد اعتراض به تعویض از سوی عیسی آل‌کثیر هم در مسابقه با ملوان داشتیم که به هر حال پسندیده نبود. شاید اینطور جاها بیشتر از هر چیز دیگری جای خالی کریم باقری احساس شود. جایی که نقش اوسمار زیر سؤال می‌رود، برش‌هایی از بازی پرسپولیس است که در آن هرج‌ومرج به چشم می‌آید. در بازی با سپاهان به دفعات دیده شد تعدادی از بازیکنان این تیم توپ را برمی‌داشتند و به‌صورت انفرادی به سمت دروازه حریف حرکت می‌کردند. به‌طور مشخص تکروی‌های اوستون اورونوف بی‌پایان به‌نظر می‌رسد و با وجود آنکه این بازیکن از سطح کیفی بالایی برخوردار است، رغبت چندانی به بازی تیمی نشان نمی‌دهد. اینها ممکن است به پرسپولیس ضربه بزند. اگر قرار است اوسمار یک مربی بلندمدت برای پرسپولیس باشد، این مشکلات باید کمتر در تیم او به چشم بخورد. چنین تیم مهم و پرستاره‌ای نیاز دارد که رد پای یک مربی مقتدر در آن به چشم بخورد. آیا اوسمار چنین کاراکتری دارد؟

کد خبر 849290 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • سپاهان از کمدین هتاک و پرسپولیس به کمیته اخلاق شکایت می‌کند
  • شکایت باشگاه سپاهان از یک کمدین و پرسپولیس
  • شکایت باشگاه سپاهان از تهرانی و پرسپولیس
  • شکایت پرسپولیس از دانشگر!
  • شکایت پرسپولیس از استوری جنجالی مدافع سپاهان
  • پرونده شکایت پرسپولیس از لوکادیا در چه مرحله‌ای است؟
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی با نساجی
  • استیلی: اوسمار خوب است، ولی صبر کنید!
  • اتفاق خوب برای پرسپولیس در بازی با نساجی
  • بحران کاریزما در پرسپولیس؟ | اتفاق آـزار دهنده در بازی با سپاهان