Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، افراد زیادی هستند که حین انجام شغل خود دست به کارهایی می زنند تا هم خستگی کار از تن آنها بیرون برود و هم از یکنواختی کار خلاص شوند. این در حالی است که برخی از ماجراجویی ها می‌تواند بسیار خطرناک باشد و حتی منجر به مرگ افراد شود.

مانند اقدام خطرناک یک برق کار که حین تعمیرات دکل برق فشار قوی دست به ماجراجویی‌ای خطرناک زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برق کار که با همکارش در حال تعمیرات یک دکل برق فشار قوی بودند ناگهان تصمیم گرفت که در ارتفاع ۱۳۰ فوتی (حدود ۴۰ متری) از سطح زمین ورزش بارفیکس انجام دهد.

در ویدئویی که توسط یک شاهد عینی و با تلفن همراه تهیه شده است اقدام باورنکردنی این مرد را به تصویر می‌کشد. " آنتونی لافالت" ۲۶ ساله از پنجره آپارتمان محل زندگی اش سرگرم تماشای مناظر اطراف بود که ناگهان با این صحنه روبرو شد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که همکار این مرد جوان در کنارش نظاره گر او است این مرد با آویزان شدن از دکل چند حرکت بارفیکس انجام می‌دهد. این در حالی بود که این برق کار در ارتفاع حدود ۴۰ متری از سطح زمین قرار گرفته بود و کوچکترین لغزشی منجر به سقوط او میشد و ممکن بود باعث مرگش شود. محل تهیه این ویدئو اطراف شهر " سرپوخوف" روسیه بوده است.

آنتونی در این باره به یکی از رسانه‌های محلی روسیه گفت: " من واقعا نگران آن کارگر بودم، اما خوشبختانه همه چیز به خیر گذشت. "

گفتنی است؛ وقوع این حادثه در حالی خبرساز می‌شود که چند پیش نیز چرت زدن تعدادی کارگر چینی در بالای یکی از دکل‌های برق فشار قوی در این کشور خبرساز شده بود. در ویدئویی که منتشر شده بود این کارگران را در حالی که در ارتفاع زیاد به خواب رفته بودند نشان می‌داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بیشتر بخوانید : چرت زدن کارگرها بر روی دکل برق! + فیلم 

انتهای پیام/

انجام بارفیکس توسط یک برق کار در بالای دکل برق فشار قوی!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روسیه وحشتناک ترین ها دکل برق کارگر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۴۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰۰۰ میلیارد ریال صرف اصلاح و توسعه آبرسانی مازندران شد

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد برارزاده صبح پنجشبه دربازدید از عملیات لوله گذاری شبکه آبرسانی در سطح استان هدف از این اقدام را افزایش کیفیت و پایداری آب شرب و نیز کاهش هدر رفت آب دانست و گفت: در سال گذشته ۳۶۳ هزار و ۳۱۱ متر اصلاح و ۱۷۵ هزار متر توسعه شبکه توزیع در اقطار مختلف در این استان انجام شد.

وی داد: ۳۳۴ هزار و ۳۹۰ متر اصلاح و ۵۸ هزار و ۳۵۹ متر توسعه خط انتقال نیز انجام شد تا هم استانی‌ها بتوانند از نعمت آب شرب مطلوب برخوردار شوند.

مدیرعامل آبفای مازندران تصریح کرد: امورات ساری با ۱۷۱ کیلومتر، بابل ۱۲۱ کیلومتر و نکا با ۶۴ کیلومتر بیشتر اصلاح و توسعه شبکه آب را انجام دادند.

برارزاده اعتبار صرف شده برای این اقدام را در حدود هشت هزار میلیارد ریال و جمعیت برخوردار آن را ۵۰۰ هزار نفر عنوان کرد.

کد خبر 6088310

دیگر خبرها

  • فوت دو کارگر حین اجرای عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • مرگ تلخ ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری در شیراز
  • مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز حین عملیات لوله گذاری
  • مرگ ۲ کارگر پیمانکاری شهرداری شیراز حین کار
  • ‌فوت ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود
  • ۸۰۰۰ میلیارد ریال صرف اصلاح و توسعه آبرسانی مازندران شد
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • اعلام جزئیات جدید درباره واردات خودرو جانبازان؛ اول جانبازان بالای ۷۰ درصد، بعد جانبازان ۵۰ درصد
  • برخورد جدی با دستگاه‌هایی که مرتکب ترک فعل شوند