Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@18:07:16 GMT

رو نمایی از مربیان استقلال و تراکتورسازی؛ به زودی

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۸۴۷۶۴

رو نمایی از مربیان استقلال و تراکتورسازی؛ به زودی

با توجه به آغاز فصل جدید لیگ برتر از پایان دهه اول مرداد ماه تیم ها باید رفته رفته مهیای تمرینات آماده سازی شوند چرا که آماده سازی یک تیم حداقل 6 هفته و حداکثر 8 هفته زمان می برد، اما در چنین شرایطی 8 تیم بدون مربی هستند!

به گزارش "ورزش سه"، البته برخی از تیم ها برای اینکه زمان را از دست ندهند توام با تلاش برای جذب سرمربی جدید با بازیکنان مورد علاقه خود وارد مذاکره شده اند و با آنها قرارداد هم امضاء کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته ای که مورد اشاره فرهاد مجیدی مربی استقلال هم بوده و در مورد تیم تراکتورسازی هم گفته می شود مهدی تیکدری  از مس کرمان به این تیم ملحق شده. هم چنین سعید مهری از ماشین سازی. در فوتبال اما اصول این است که تیم ابتدا مربی بخدمت بگیرد و جذب بازیکن با هماهنگی مربی باشد. نگاهی خواهیم داشت به وضعیت تیم های بدون مربی.

 

1-استقلال


گویی استقلال مذاکرات خوبی با آندره ا استراماچونی داشته و به زودی است که این مربی برای شروع فعالیت های خود وارد تهران شود. البته استقلال گزینه دومی را هم دردست دارد تا در صورتی که بنا به هر دلیلی مربی ایتالیایی به کشورمان سفر نکرد با مربی جدید وارد مذاکره شود که کروات است. قرار است فرهاد مجیدی هم به عنوان دستیار مربی ایتالیایی در کادر باقی بماند. در روزهای اخیر البته این طور گفته شد با پیام های منفی ای که برای همسر مربی ایتالیایی مخابره شد آندره ا بی خیال استقلال خواهد شد اما واقعیت این است که مربیانی چون استراماچونی حرفه ای هستند و تحت تاثیر چنین حربه های قرار نخواهند گرفت. همان طور که دیدید همسر استراماچونی از تجربه جدید در استقلال ابراز رضایت کرده است.

 


 2-تراکتورسازی


مالک و مدیر عامل باشگاه در حال سبک و سنگین کردن گزینه ها هستند تا در نهایت دست به یک انتخاب خوب و آگاهانه بزنند تا اتفاقات سال گذشته تکرار نشود.  و البته یک انتخاب اقتصادی. فصل گذشته تراکتورسازی سه مربی را بر بالای سر خود دید که همین موضوع باعث ایجاد چالش هایی برای تیم شد. علت طولانی شدن مذاکرات همان طور که اشاره شد یک انتخاب خوب است و شاید در نهایت گزینه ای به عنوان هدایت تیم اعلام شود که یک سورپرایز باشد. البته در روزهای اخیر اسم های زیادی برای حضور روی نیمکت تراکتورسازی مطرح شده اند که یکی از آنها آلکس نوری است. با این حال به طور قطع نمی توان از حضور این مربی در جمع پرشورها خبر داد چرا که مذاکرات پنهانی و به صورت کاملا سکرت پیش می رود.

 

 

 

 

3-صنعت نفت آبادان


سرجیو زودتر از حد تصور از صنعت نفت آبادان جدا شد. او هفته ها بود که مساوی می کرد. حتی در دور برگشت. اما چند نتیجه خوب در هفته های پایانی موجب شد تا راهی باشگاه التعاون عربستان شود. از آبادان خبر رسیده که باشگاه دوباره در اندیشه جذب یک مربی خارجی است. هم تراز با سرجیو. صنعت نفت اگر نیت به جذب مربی داخلی داشت حتما تا بدین جا با گزینه مدد نظر خود مذاکره می کرد. علی عیسی زاده مدیر عامل باشگاه صنعت نفت البته چند روز قبل حضور یکی از مربیان داخلی را در تیمش تکذیب کرد و گفت: به دنبال مربی خارجی برای صنعت نفت هستیم.

 

 

4-نساجی


اخیرا نشست مشترکی میان صنیعی فر و حدادیان دو مالک باشگاه در تهران و در حضور مقامات سیاسی بلند مرتبه استان مازندران برگزار شد و در نهایت دو مالک باشگاه تصمیم گرفتند در فصل جدید هم تیمداری کنند با این تفاوت که قرار است تیم برای تمرین راهی قائمشهر شود. صحبت از گزینه های متعددی برای حضور در نساجی است. مهدی تارتار، محمود فکری و اسکوچیچ.به نظر می رسد در بین گزینه های موجود شانس مهدی تارتار برای حضور در قائمشهر بیشتر باشد. به این دلیل که این مربی در تعطیلات زمستانی سال گذشته هم با باشگاه نساجی مذاکره کرده بود اما در احترام به تعهدی که نسبت به باشگاه پارس جنوبی داشت قرارداد یک و نیم ساله با باشگاه نساجی را رد کرد. از سویی مهدی تارتار با قهرمانی درلیگ یک، پنجمی و بقاء در لیگ برتر کارنامه بهتری نسبت به دیگر گزینه ها دارد.

 

 


5-پارس جنوبی


پارس جنوبی جم فصل گذشته کمتر از نیمی از دستمزدها را پرداخته! به این دلیل که وزارت نفت به خاطر قانون مجلس شورای اسلامی اجازه هزینه برای تیم را ندارد. در چنین شرایطی نمی توان آینده خوبی برای این تیم متصور شد مگر اینکه تیم شرایط بهتری برای ادامه رقابت ها پیدا کند. صحبت از حضور مربیانی چون فراز کمالوند و مجتبی حسینی در تیم پارس جنوبی جم است. قرار است بودجه تیم کاهش پیدا کند و تیم با بازیکنان جوان برای فصل جدید آماده شود.  در این صورت بقاء در جدول بازی ها برای پارس جنوبی سخت تر خواهد شد و این فصل به وضوح دیدید تیم هر قدر هم خوب باشد با عدم پرداخت دستمزدها حتی ماندن در جدول بازی ها هم سخت می شود.

 

 

6-ماشین سازی تبریز


ماشین سازی به دنبال فروش امتیاز خود است. در چنین شرایطی ادامه حضور رضا مهاجری هم دراین تیم در هاله ای از ابهام است چرا که ممکن است مالک جدید به دنبال گزینه های جدید برای مربیگری برود. بنا بر اعلام هوشنگ نصیرزاده دو گروه برای در اختیار گرفتن امتیاز تیم وارد مذاکره شده اند و قرار است در نهایت امتیاز تیم در استان باقی بماند. زمان به سرعت برای این تیم در حال از دست رفتن است و طبیعتا اگر واگذاری امتیاز تیم با چالش مواجه شود آماده سازی تیم به خوبی صورت نخواهد گرفت و این موجب می شود تا ماشین بازی حتی برای بقاء در جدول بازی ها شرایط سختی پیدا کند.

 

 

 

7- نفت مسجد سیلمان


صحبت از بازگشت محمود فکری به تیم نفت مسجد سلیمان است اما بنا بر اعلام این مربی تاکنون مذاکره ای با او صورت نگرفته است. از سویی از مسجد سلیمان خبر می رسد مدیران تیم مذاکراتی با سیروس پورموسوی سرمربی فصل گذشته فولاد خوزستان هم داشته اند. این ها بدین معنی است که فصل آتی شاهد ادامه حضور فیروز کریمی در مسجد سلیمان نخواهیم بود با اینکه در نهایت موفق شد تیم را در جدول بازی ها نگه دارد. آنچه که مسلم است نفت در صورتی می تواند در لیگ برتر به دنبال ماجراجویی باشد که مشکلات مالی خود را رفع کند و بازیکنان بهتری به خدمت بگیرد.  در غیر این صورت نام مربی گره ای از گره ها باز نخواهد کرد.

 

 

8-شاهین شهرداری بوشهر


با استعفای مدیر عامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر شرایط تیم بحرانی تر نسبت به گذشته شده است. واقعیت این است که وزارت کشور شهرداری ها را از هزینه برای تیم لیگ برتری در فوتبال منع کرده و حالا اگر قرار باشد این اجازه را به شهرداری بوشهر دهد در ادامه همه شهرداری ها به این موضوع معترض خواهند شد و طبیعتا از وزارت کشور خواهند خواست این پوئن را به آنها نیز بدهد. رهایی از این مخمصه به شرطی خواهد بود که شاهین چاره تازه ای برای تامین هزینه ها پیدا کند. گزینه ی این تیم برای فصل آینده طبیعتا عبدالله ویسی است به این دلیل که تیم را به لیگ برتر رهنمون کرده است.

 

 

استقلال تهران شاهین شهرداری بوشهر نفت مسجد سلیمان ماشین سازی تبریز پارس جنوبی جم نساجی مازندران صنعت نفت آبادان تراکتورسازی تبریز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها استقلال تهران شاهین شهرداری بوشهر نفت مسجد سلیمان ماشین سازی تبریز پارس جنوبی جم نساجی مازندران صنعت نفت آبادان تراکتورسازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۴۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرت‌نمایی مقاومت بحرین و پیام‌های آن برای منطقه

اقدام بی‌سابقه مقاومت اسلامی بحرین در هدف قرار دادن ساختمان شرکت حمل‌ونقل «تراک نت» و نیز اهداف حیاتی دیگر در بندر ایلات در جنوب فلسطین اشغالی نشان می‌دهد معادلات منطقه غرب آسیا پس از گذشت ۲۱۰روز از آغاز عملیات طوفان‌الاقصی به سمت قطب‌بندی‌های اجتماعی و انقلابی جدیدی پیش می‌رود؛ مسئله‌ای که امروز آن را در کشوری همانند بحرین شاهد هستیم که به‌عنوان شریک اقتصادی و راهبردی رژیم صهیونیستی از سال ۲۰۲۰ و پس از پیمان ابراهیم قراردادهای بسیاری با این رژیم منعقد کرده است.

به گزارش ایسنا، حسن هانی‌زاده، کارشناس ارشد مسائل غرب آسیا در یادداشتی با این مقدمه نوشت: بحرین یکی از چهار کشور عربی پس از امارات متحده عربی، سودان و مراکش است که در سال‌های اخیر روابط خود را با رژیم صهیونیستی در سطح عادی‌سازی گسترش داده است. 
این کشور حتی در ماه‌های گذشته همسو با سیاست‌های تل‌آویو و واشنگتن، در حمایت از جنایات اسرائیل در غزه سیاست سکوت و پشتیبانی از تل‌آویو را در پیش گرفته بود اما امروز جریانی در بحرین ایجاد شده که پایه آن از سال ۲۰۱۲ میلادی (پس از سرکوب اعتراضات بحرین در سال ۲۰۱۱) شکل گرفته و برای مقابله با اقدامات ظالمانه و استبدادی حکومت آل‌خلیفه علیه شیعیان، فعالیت‌های سیاسی و مسلحانه زیادی را انجام داده است.
امروز محور مقاومت در منطقه غرب آسیا شامل گروه‌های مقاومتی است که در کشورهایی که دارای شاکله‌های اجتماعی و مذهبی ویژه‌ای هستند شکل می‌گیرد؛ مواردی که در بیش از هفت ماه گذشته در کشورهای لبنان، عراق، سوریه و یمن شاهد آن بودیم، اما شکل‌گیری گروه مقاومت در کشوری همانند بحرین که دارای فضای سیاسی بسته و استبدادی است نشان می‌دهد جایگاه محور مقاومت در سطح جهان در حال گسترش است. 
هرچند مردم بحرین به دلیل حاکمیت استبدادی سال‌ها از مسئله فلسطین و اسرائیل دور ماندند و در مقاطعی دچار گسست و شکاف شدند، اما اقدامات اخیر مقاومت اسلامی بحرین نشان می‌دهد مردم در این کشور وارد فضای مقاومتی شده‌اند و با توجه به ساختار جمعیتی که در جزیره وجود دارد به نظر می‌رسد این کشور می‌تواند یکی از کشورهایی باشد که معادلات منطقه‌ای را به نفع مقاومت تغییر می‌دهد.
شکل‌گیری مقاومت اسلامی در بحرین می‌تواند چندین پیام برای حاکمان آل‌خلیفه و حتی دیگر کشورهای حامی رژیم صهیونیستی در حاشیه خلیج‌فارس داشته باشد.
نخستین نکته‌ای که باید به آن اشاره کرد، موقعیت مهم جغرافیایی بحرین است. بحرین به عنوان یکی از چهار کشور عربی و نیز جزو متحدان نزدیک عربستان سعودی در منطقه خلیج فارس محسوب می‌شود که از طریق پیمان ابراهیم در سال ۲۰۲۰ میلادی توسط ایالات متحده آمریکا، رژیم صهیونیستی را به رسمیت شناخت و از طرفی دیگر، این کشور برای آمریکا به‌عنوان یک پایگاه نظامی کلیدی به حساب می‌آید. 

منامه، پایتخت بحرین، میزبان مقر ناوگان پنجم نیروی دریایی ایالات متحده است، پس شکل‌گیری هر نیروی مردمی در بستر مقاومت نه تنها می‌تواند برای حاکمان استبدادی بحرین آسیب‌زا باشد بلکه در آینده حضور نظامی آمریکا در منامه را با مشکل مواجه خواهد ساخت.

دوم اینکه بحرین تنها کشور عربی بود که به ائتلاف آمریکایی - انگلیسی ملحق شد که در ماه دسامبر (در ابتدای عملیات طوفان‌الاقصی) برای مقابله با اقدامات نیروهای مسلح یمن در دریای سرخ شکل گرفت، اما حالا به نظر می‌رسد با شروع فاز جدید اقدامات گروه مقاومت اسلامی بحرین به عنوان یکی از جدیدترین شاخه‌های محور مقاومت در منطقه باید منتظر تحولات تازه‌ای در این کشور، به عنوان یکی از متحدان راهبردی رژیم صهیونیستی باشیم. 
این درحالی است که گردان‌های الاشتر بحرین با انجام یک عملیات علیه رژیم صهیونیستی از خاک عراق، اعلام گشایش جبهه جدیدی در نبرد محور مقاومت علیه اسرائیل کرد که این نشان‌دهنده پنجمین جبهه گشوده شده توسط نیروهای ائتلاف محور مقاومت همسو با مقاومت فلسطین از زمان آغاز جنگ غزه تا امروز بوده است. 
امروز مردم بحرین به‌خوبی متوجه نفوذ رژیم صهیونیستی در میان کشورهای اسلامی خلیج‌فارس به‌خصوص بحرین شده‌اند و اعلام موجودیت گردان‌های الاشتر(بسیج مردمی بحرین) ضربه سهمگین دیگر بر پیکره رژیم صهیونیستی در میان کشورهای همسو و همراه آن در منطقه خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کتف دررفته، حاصل شادی گل دوم استقلال!
  • شادی پس از گل دوم استقلال تلفات داشت!
  • حادثه عجیب برای فرزند مربی استقلال و از حال رفتن چند بازیکن
  • هاشمی‌نسب: این استقلال قهرمان لیگ است چه با جام چه بی جام
  • مربی خارجی تیم ملی میهمان ویژه بازی سپاهان - استقلال خوزستان
  • درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال
  • قدرت‌نمایی مقاومت بحرین و پیام‌های آن برای منطقه
  • سرنوشت قهرمانی به هیچ عنوان دست استقلال نیست | پرسپولیس با استرس رقیب جام را می گیرد
  • الاتحاد در کمین بهترین مربیان اروپا + عکس
  • کلهر: سرنوشت قهرمانی دست استقلال نیست