Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب‌رئیس فراکسیون مستقلان مجلس گفت: اگر مسئولان با جدیت بتوانند تولید را افزایش دهند، اقتصاد بدون نفت قابل دسترس است.به گزارش بلاغ،غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگارگفت: در فرمایش‌های مقام معظم رهبری در مراسم سی‌امین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی اعلام شد چند نکته وجود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه شجاعت، نترسیدن و واقع‌بینانه نگاه کردن، انتظارات از یک رهبر جمهوری اسلامی است که واقعاً در ابعاد و شخصیت مقام معظم رهبری متبلور است. 

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تلاش مسئولین برای به حداقل رساندن خام‌فروشی نفت با وجود تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه کشورمان و گسترش و رونق تولید داخلی تصریح کرد: تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه کشورمان در صورتی که مسئولان بتوانند به وظایف خود به خوبی عمل کنند موجب برکت و رونق تولید داخل خواهد شد. 

وی تاکید کرد: آمریکایی‌ها واقعا عقل ندارند و با تحریم‌های نفتی ایران بهترین فرصت را برای بهبود رونق اقتصادی ایران بوجود آوردند و باید مسئولین نترسیده و صادقانه با مردم سخن گفته و با همراهی بدنه جامعه می‌توانیم اقتصاد و معیشت کشور را بهبود ببخشیم. 

جعفرزاده ایمن‌آبادی گفت: اقتصاد بدون نفت در شرایطی که فروش نفت ایران از سوی امریکا تحریم شده است قابل دسترس است. این در حالی است که نفت برای ما پاشنه آسیل محسوب می‌شود و آمریکایی ‌ها با تحریم نفت ایران کاری کردند که اگر مسئولین با جدیت بتوانند تولید را در کشور افزایش دهند موجب رونق بیشتر اقتصاد ایران خواهد شد. 

نماینده مردم رشت در مجلس افزود: در شرایطی که آمریکایی‌ها نفت ایران را تحریم کرده‌اند قطعا واشنگتن ضرر می‌بیند نه تهران. 

وی خاطرنشان کرد: ما می‌توانیم اقتصادمان را بدون نفت اداره کنیم و اگر با همیت مردم،‌دولت و حاکمیت این امر محقق شود قطعا تحریم‌ها را شکست خواهیم داد در حالی که متاسفانه هم اکنون همه انرژی کشور و اقتصادمان به فروش نفت متکی است. 

نایب‌رئیس فراکسیون مستقلان مجلس خاطرنشان کرد: برای بهبود و رونق تولید کشور نیازمند همراهی مردم و دولت هستیم و باید به مانند یک خانواده که در یک موضوع مشترک همیت و همراهی و همدلی دارند رفتار کنیم. 

وی اظهار داشت: اگر مسئولین سه قوا و مدیران آنها به مردم نزدیک‌تر شوند و بخشی از بدنه حاکمیت به حساب آیند در آن صورت می‌توانیم با فسادها مبارزه کرده و مردمی که هر روز با شنیدن اخبار منفی نظیر دزدی و  اختلاس ناراحت شده و انرژی‌شان تحلیل می‌رود را به سمت رونق تولید و بهبود اقتصاد سوق دهیم. 

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: اگر فرمایشات مقام معظم رهبری در سی‌امین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی مو به مو از سوی مسئولین اجرا شود قطعا کشورمان ساخته شده و رو به جلو پیشرفت خواهد کرد. 

وی گفت: آمریکایی‌ها به خوبی می‌دانند که جمهوری اسلامی ایران دارای رهبر و رهبرانی است که می‌تواند این خاک را به چند اقتصاد برتر دنیا تبدیل کند. 

جعفرزاده ایمن‌آبادی گفت: ایران با هیچ کشوری دعوا و جنگ ندارد و به راحتی قادریم کشورمان را بسازیم. این در حالی است که عربستان به امریکایی‌ها پول می‌دهد اما فحش، ناسزا و تحقیرش هم می‌شوند و می‌بیند در حالی که ملت ایران بسیار بزرگ است. 

نماینده مردم رشت در مجلس افزود: گستاخی سعودی‌ها در حالی است که برای رابطه با ایران 6 شرط گذاشته‌اند در حالی که ملت ایران در سال 98 کاری خواهند کرد که خود اعراب تقاضا و خواهش و التماس رابطه با ایران کنند چرا که ملت ایران متکی به خون و راه و هدف شهدا است و در آینده‌ای نزدیک اعراب درباره رابطه‌شان با ایران به دست و پای آمریکا خواهند افتاد. 

وی افزود: چندین سال و چندین دهه است که امریکایی‌ها وعده و وعید براندازی جمهوری اسلامی  را می‌دهند این در حالی است که نظام مقدس جمهوری اسلامی پابرجاست و آمریکایی‌ها هیچ غلطی نتوانستند بکنند زیرا درخت جمهوری اسلامی توسط شهدا آبیاری شده است. 

جعفرزاده‌ ایمن‌آبادی گفت: درخت جمهوری  اسلامی با خون 230 هزار شهید آبیاری شده است و این یعنی تضمین نظام در برابر دشمن. 


منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۵۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد

جدول شماره ۵ لایحه بودجه ۱۴۰۳ که به درآمدهای دولت در بخش‌هایی نظیر درآمدهای نفتی، مالیاتی، حقوق گمرکات، حقوق مالکانه دولت در معادن و ارتباطات اختصاص دارد، در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در جلسه علنی امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ مجلس شورای اسلامی، گزارش کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ که مربوط به بخش دوم آن و جداول بودجه است در دستور کار قرار گرفت و جدول شماره (۵) که به درآمدهای دولت از جمله درآمدهای نفتی، مالیاتی، حقوقی و گمرکات، حقوق مالکانه دولت در معادن و حقوق مالکانه دولت در ارتباطات اختصاص داد، به تصویب نمایندگان رسید.

کد خبر 749018

دیگر خبرها

  • بهبود اقتصادی؛ از میدان «واقعیت» تا میدان «تصویر»
  • چرا ایران تحریم‌ناپذیر است؟
  • جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • روز ملی ایمنی در حمل و نقل و حسرت فرصت هایی که از دست می روند....
  • ایران تحریم‌ناپذیر است
  • رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است / طرح‌ شیطانی منزوی کردن ایران تاکنون به نتیجه نرسیده و بعد از این هم به نتیجه نمی‌رسد
  • جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است
  • تعریف دولتمردان برجام از خود به خاطر نابودی یک دهه فرصت رشد اقتصادی!