Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-03@16:51:17 GMT

نیمار حضور در کوپا آمریکا را از دست داد

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۸۵۳۶۲

گران‌ترین بازیکن فوتبال جهان حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آمریکا را از دست داد.به گزارش بلاغ، نیمار قادر نیست تیم ملی برزیل را در رقابت‌های کوپا آمریکا همراهی کند.وی در دیدار دوستانه با تیم ملی قطر، مصدوم شد و فرصت حضور در این بازی‌ها را از دست داد.

کادر پزشکی تیم برزیل با اعلام این موضوع عنوان کرد گلزن تیم پاری‌سن‌ژرمن فرانسه به مدت قابل توجهی برای دوره نقاهت نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از ناحیه رباط پای راست صدمه دیده و هنوز مشخص نیست چه زمانی قادر به بازگشت خواهد بود اما آنچه قطعی است، عدم حضورش در پیکارهای کوپا آمریکا خواهد بود که از 8 روز دیگر در برزیل آغاز می‌شود.

هم اکنون کادر فنی تیم برزیل در تکاپو برای انتخاب جانشین این بازیکن است.

نیمار 2 سال قبل در ازای 222 میلیون یورو از بارسلونا به پاری‌سن‌ژرمن پیوست و عنوان گران‌ترین بازیکن دنیا را از آن خود کرد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۵۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی بازیکن ماه لیگ برتر آمریکا شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، لیونل مسی، مهاجم تیم فوتبال اینترمیامی و تیم ملی آرژانتین به عنوان بهترین بازیکن ماه در فصل عادی لیگ برتر فوتبال آمریکای شمالی (MLS) شناخته شد.

بیشتر بخوانید: ثبت ۲ رکورد جدید به نام لیونل مسی در MLS

در ماه آوریل، لیونل مسی در ۴ بازی ۶ گل به ثمر رساند و ۴ پاس گل داد، از جمله ۲ گل و دو پاس گل در بازی اخیر تیمش برابر نیوانگلند.

اینتر میامی با کسب ۲۱ امتیاز از ۱۱ بازی، صدرنشین جدول رده‌بندی کنفرانس شرق MLS است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229303 برچسب‌ها فوتبال دنیا

دیگر خبرها

  • دولت علاوه بر کنترل قیمت‌ها، اخلال گران اقتصادی را معرفی کند
  • واکنش سرمربی زنیت به احتمال جذب نیمار
  • (ویدئو) سیل مرگبار در برزیل
  • مسی بازیکن ماه لیگ آمریکا شد
  • مسی بازیکن ماه لیگ برتر آمریکا شد
  • مهارت‌های باورنکردنی در دنیای فوتبال؛ از رونالدو و مسی تا نیمار و ام باپه / فیلم
  • نیمار خبر خوش را به هواداران داد
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • چپ کردن کامیون حمل زباله در برزیل + فیلم