Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-07@05:22:02 GMT

سفر شمخانی به شادگان+عکس

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۸۵۴۴۶

سفر شمخانی به شادگان+عکس

دبیر شورای عالی امنیت ملی با حضور در شهر دارخوین و روستای رگبه در حاشیه تالاب شادگان با اهالی این مناطق به گفت و گو نشست.

وی همچنین در دیدار با مردم و عشایر این مناطق از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات و خدمات ارائه شده به آنان قرار گرفت.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با حضور در تعدادی از مناطق سیل زده خوزستان، همزمان با عید سعید فطر، با اهالی این مناطق دیدار و گفت وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن گفت و گو با مردم سیل زده غرب استان خوزستان از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت تا پس از جمع بندی با مسئولان استان و کشور این مسائل را پیگیری نماید.

وی روز گذشته نیز در نماز عید فطر در شهر مرزی رفیع شرکت کرد. دیدار با بزرگان و شیوخ شهر هویزه و حمیدیه نیز از برنامه‌های وی بوده است.

تعدادی از روستاهای شهرستان شادگان در جریان سیل اخیر دچار خسارت شده و برخی روستاهای این شهرستان نیز به دلیل طغیان رودخانه کارون و تالاب شادگان تخلیه شدند.

شهرستان شادگان در ۸۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.

شهر دارخوین نیز از توابع شهرستان شادگان در پی طغیان رودخانه کارون در محاصره سیلاب قرار گرفت.

  منبع: خبرگزاری ایرنا       

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۵۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور

حسن شاه‌حسینی معاون عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی خوزستان گفت: شرکت ۵۰ گروه جهادی سازمان بسیج دانشجویی خوزستان در طرح عهد خدمت نوروز موجب شد تا استان خوزستان از نظر تعداد گروه‌های شرکت کننده مقام نخست را در سطح کشور کسب کند.

او می‌گوید: طرح عهد خدمت با هدف آبادانی و رسیدگی به مناطق کم برخوردار کشور با حضور ۱۷ هزار دانشجوی جهادگر برگزار شد.

معاون عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی خوزستان ادامه داد: در استان خوزستان ۵۰ گروه جهادی بسیج دانشجویی در مناطق محروم نقش آفرینی کردند که در کشور مقام اول را کسب کردند.
وی افزود: در این گروه‌های جهادی، هزار و ۱۹۲ دانشجوی بسیجی از استان خوزستان حضور داشتند که از نظر تعداد دانشجو پس از استان تهران رتبه دوم را نیز در سطح کشور کسب کردند.

حسن شاه حسینی با بیان اینکه خدمت رسانی گروه‌های جهادی خوزستان در حوزه‌های عمرانی، آموزشی، بهداشتی درمانی، فرهنگی و تربیتی و مشاوره و روانشناسی، سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است اضافه کرد: توزیع بسته‌های معیشتی، پخت غذای گرم، توزیع نان، لوازم التحریر، کیف و کفش و پوشاک از دیگر خدمات این گروه‌ها در مناطق محروم و کم برخوردار استان بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • بارندگی در خوزستان ادامه دارد
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است
  • بارش باران در خوزستان
  • بارش باران در اهواز
  • پایداری شبکه برق شادگان
  • شبکه برق خوزستان پایدار است / خسارت‌هایی به شبکه آبادان و شادگان وارد شد
  • باز بودن محور بندر امام خمینی به آبادان
  • قطعی برق در شادگان خوزستان؛ مردم از مصرف بی‌رویه خودداری کنند
  • نشستی برای بررسی مسائل تامین آب شرب پایدار در شهر خضرآباد