Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایمان نوروزی اظهار کرد: بامداد امروز پنجشنبه، دو کوهنورد دو دزفولی که از لبد بازفت استان چهارمحال و بختیاری در حال صعود به ارتفاعات کینو بودند، دچار سقوط شدند.

وی افزود: متأسفانه در این حادثه که حدود ساعت هفت صبح اتفاق افتاد، یکی از کوهنوردان که بر اثر سقوط از ارتفاع بیش از ۵۰۰ متر، دچار جراحت ها و شکستگی از ناحیه لگن، پاها، دست ها و ضربه شدید در سینه شده بود، جان باخت و کوهنورد دوم مصدوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوروزی ادامه داد: نیروهای امدادی هلال احمر اندیکا که به طور مجزا با یک گروه کوهنوردی همکاری می کنند، در ساعت ۷:۲۳ بامداد امروز در مسیر صعود به این دو کوهنورد برخورد و پس از تثبیت، به ارائه کمک های اولیه پرداختند.

رئیس جمعیت هلال احمر اندیکا گفت: تیم دوم امداد و نجات هلال احمر اندیکا نیز پس از اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان خوزستان، با تجهیزات فنی به محل اعزام شد و پس از پنج ساعت پیاده روی به محل حادثه رسید.

نوروزی توضیح داد: متأسفانه صعود این دو کوهنورد دزفولی بدون اطلاع قبلی و هماهنگ نشده انجام گرفته بود.

وی عنوان کرد: هم اکنون نیروهای امدادی هلال احمر اندیکا در حال انتقال مصدوم این حادثه به دامنه کوه کینو هستند. آمبولانس جمعیت نیز برای انتقال وی به مرکز درمانی در دامنه کوه مستقر است. پرواز بالگرد هلال احمر به دلیل شرایط نامناسب در ارتفاعات کینو و نبود مکان برای نشستن انجام نشد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۵۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ۴ ساعته نجاتگران هلال احمر برای یافتن مفقودی در دره انبی، روستای انبی ارومیه 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۳:۱۲ روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ گزارشی مبنی بر گم شدن یک نفر در دره انبی روستای انبی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر اعلام شد.

  وی افزود:نجاتگران پایگاه امداد و نجات سیلوانا شهرستان ارومیه پس از دریافت گزارش حادثه وکسب اطلاعات از آخرین موقعیت مکانی، بلافاصله با تجهیزات کوهستان به محل حادثه اعزام شدند.    مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی  گفت:پس از ۴ساعت صعود در ارتفاعات سخت گذر، ساعت ۱۷:۱۱ با دسترسی به مفقودی، وی به صورت ایمن به پایین ارتفاعات انتقال یافت.

دیگر خبرها

  • جان باختن یک نفر در اثر سقوط از ارتفاعات جنگل ابر
  • تلاش ۴ ساعته نجاتگران هلال احمر برای یافتن مفقودی در دره انبی، روستای انبی ارومیه 
  • مفقود شدن دو کوهنورد در ارتفاعات قله نظرگاه داورزن
  • سقوط مرگبار در ارتفاعات شاهرود
  • حادثه سقوط در جنگل ابر شاهرود/ مرد ۴۰ ساله جان باخت
  • نجات جان ۴ کوهنورد مفقودی در ارتفاعات قله دماوند
  • سقوط مرگبار عکاس ۴۰ ساله از ارتفاعات جنگل ابر شاهرود
  • ۲ کوهنورد مفقود شده در ارتفاعات خراسان شمالی پیدا شدند
  • نجات مصدوم در ارتفاعات سخت‌گذر اشنویه
  • نجات فرد سقوط کرده از ارتفاعات سخت‌گذر اشنویه