Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اعلام کرد: دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس به موضوع آتش سوزی در بندر شهید رجایی به عنوان بزرگترین بندر تجاری کشور ورود کرده و جهت بررسی جزئیات این حادثه، قاضی ویژه تعیین شده است.

به گزارش ایسنا، علی صالحی با اعلام این خبر افزود: بعد از ظهر روز چهارشنبه پانزدهم خرداد ماه بروز آتش سوزی در بخش‌هایی از بندر شهید رجایی در غرب بندرعباس منجر به ایجاد ستون بلندی از دود در این منطقه شد که در نهایت با تلاش نیروهای آتش نشانی و اطفای حریق پس از ساعاتی خاموش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان خاطرنشان کرد: بر اساس گزارشات اولیه،  در جریان این حادثه یک دستگاه ریچ استاکر فرسوده در اراضی تحت مدیریت منطقه آزاد قشم دچار سانحه آتش سوزی شده که به دلیل همجواری آن با بشکه های روغن پایه و قیر، دامنه حریق افزایش یافته و به دلیل مشتعل شدن قیر، ضمن گسترش آتش سوزی، حجم زیادی دود از این اراضی به هوا برخاسته که تحقیقات کارشناسی و قضایی در خصوص این موضوع ادامه دارد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه با اعلام این مطلب که متأسفانه در جریان این آتش سوزی یک نفر از هموطنان عزیزمان جان خود را از دست داده است، تصریح کرد: دستگاه قضایی استان هرمزگان به منظور کشف حقیقت و بررسی جزئیات این حادثه، تحقیقات خود را ادامه خواهد داد و به همین منظور دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس به موضوع ورود نموده و قاضی ویژه ای برای رسیدگی تعیین شده است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حریق در بندر شهید رجایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۵۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک

ایسنا/هرمزگان مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر شرق هرمزگان گفت: یک فروند شناور یدک‌کش چندمنظوره به چرخه عملیاتی و لجستیکی بندر جاسک افزوده شد.

حمیدرضا محمدحسینی تختی امروز هشتم فروردین در جمع خبرنگاران با اشاره به مطلب فوق اظهار کرد: این یدک‌کش دارای قابلیت آتشخواری در مواقع بروز حوادث و کاربری چندمنظوره است.

وی افزود: عملیات تغییر کاربری و چندمنظوره کردن این شناور در منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی با دانش متخصصان داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان به پایان رسید.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر شرق هرمزگان هدف از استقرار شناور یدک کش برنا در بندر جاسک را افزایش ایمنی و نیز ارتقاء نُرم تخلیه و بارگیری کالا با پهلوگیری شناور تناژ بالا عنوان کرد. 

به گفته محمدحسینی تختی این شناور دارای سیستم ناوبری و کمک ناوبری، ۲۶ متر طول و ۲.۷۵ آبخور، دارای قابلیت ویژه‌ای برای ارتقاء توان عملکردی بندر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در مازندران | ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌یابد
  • آتش‌سوزی در هتلِ محل اسکانِ بی‌خانمان‌ها در جنوب برزیل
  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • ◄ بازدید مشاور عالی فرمانده کل قوا از بندر شهید رجایی