Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@14:59:45 GMT

حاج صفی اولین کاپیتان تیم ویلموتس

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۸۶۱۵۵

حاج صفی اولین کاپیتان تیم ویلموتس

با ادامه نیمکت نشینی های مرد شماره 7 تیم ملی و در غیاب اشکان دژاگه، اولین کاپیتانی ایران در دوران مربی جدید باز هم به احسان حاج صفی رسید.

به گزارش "ورزش سه"، نیمکت نشینی های مسعود شجاعی که از جام ملت های آسیا 2019 آغاز شد به اولین بازی ایران با هدایت مارک ویلموتس هم کشیده شد تا در غیاب کاپیتان اول ایران همین طور اشکان دژاگه که اصلا جزو مدعوین به این اردو قرار نگرفته بود باز هم وظیفه بستن بازوبند کاپیتانی به احسان حاج صفی سپرده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدافع چپ اصفهانی فوتبال ایران که حالا به یکی از باتجربه ترین ستاره های تیم ملی تبدیل شده است امشب در حالی لقب اولین کاپیتان تیم مارک ویلموتس را یدک می کشد که در یکی دو سال گذشته بارها این وظیفه را در بازی های مهم به دوش کشیده و به خوبی نیز از عهده رهبری داخل زمین ایران برآمده است.

مارک ویلموتس (سرمربی) تیم ملی ایران احسان حاج صفی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی ایران احسان حاج صفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۶۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بستر مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها برای خیران فراهم شود

ایسنا/فارس معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس خواستار فراهم‌سازی بستر مشارکت فعالان حوزه احسان و نیکوکاران در تصمیم‌گیری‌ها شد.

اسماعیل قزلسفلی امروز، ۵ اردیبهشت‌ماه در آیین نکوداشت و تجلیل از موسسه‌های خیریه و گروه‌های جهادی همکار با کمیته امداد در شیراز افزود: امروز ضرورت دارد که همگی در کنار هم قرار گیریم و یک زبان مشترک و گفتمان فراگیر در حوزه خیر و احساس ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: باید به شکل مسئله‌محور وارد عرصه احسان و نیکی شویم و نیازهای اولویت‌دار را شناسایی و در جهت رفع آن‌ها گام برداریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اظهار کرد: اولویت امروز جامعه به ویژه نسل جوان ما اشتغال، مسکن و ازدواج است که همه باید با هم‌افزایی تحقق آن‌ها را دنبال کنیم.

قزلسفلی تصریح کرد: باید بستر مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها را برای فعالان حوزه خیر، احسان و نیکوکاری فراهم کنیم و داده‌ها و اطلاعات افراد نیازمند را با حفظ و صیانت از آبروی افراد در اختیار آن‌ها قرار دهیم.

وی بیان کرد: اگر به فعالان عرصه خیر و احسان کمک کنیم، راه را برای آن‌ها باز کنیم و نظرات و تجربیات آن‌ها را در تصمیم‌گیری‌ها دخالت دهیم، قطعا اهداف و برنامه‌ها در این حوزه به سرعت به نتیجه خواهد رسید.

به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، امروز در استان فارس در این زمینه شاهد بالاترین سطح از هم‌افزایی، همدلی و هماهنگی بین تمام مجموعه‌ها و فعالان احسان و نیکوکاری هستیم.

قزلسفلی اظهار کرد: مجموعه فعالان کار خیر باید توجه و پاسخگویی به اولویت‌های اصلی که متولیان امر از جمله کمیته امداد و بهزیستی اعلام می‌کنند را مدنظر قرار دهند و جهت هدافگذاری خود را به آن سمت سوق دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مارک زاکربرگ: متا سال‌ها با کسب درآمد از هوش مصنوعی فاصله دارد
  • مارک زاکربرگ می‌گوید متا سال‌ها با کسب درآمد از هوش مصنوعی فاصله دارد
  • تمجید فیفا از کاپیتان فوتسال ایران
  • چلسی پذیرای پیشنهاد سعودی‌ها برای رحیم استرلینگ
  • برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز در غرب تهران
  • فیفا: کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران قرقیزستان را عذاب داد
  • حاج‌صفی در مهم‌ترین بازی فصل
  • بستر مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها برای خیران فراهم شود
  • کاپیتان بهترین بازیکن ایران و قرقیزستان
  • جواب یک سوال ساده: بعد از سید کاپیتان کیست!