Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرعه‌کشی اوزان ۶۸- و ۸۰+ کیلوگرم مرحله نخست مسابقات تکواندو گرندپری ۲۰۱۹ انجام شد و سه نماینده کشورمان در روز نخست این رقابت‌ها حریفان خود را شناختند. ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۷ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مرحله نخست مسابقات گرندپری در سال 2019 از ساعت 12:30 (به وقت تهران) فردا (جمعه – 17 خردادماه) با حضور 32 تکواندوکار برتر جهان در هر 4 وزن المپیکی مردان و زنان در سالن "فورو ایتالیکو" رم آغاز و به مدت 3 روز ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس برنامه اعلامی فردا و در روز نخست این رقابت‌ها مبارزات اوزان 68- و 80+ کیلوگرم انجام خواهد شد که میرهاشم حسینی و سروش احمدی در وزن 68- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن 80+ کیلوگرم به عنوان نخستین نمایندگان ایران به روی شیاپ‌چانگ می‌روند.

مبارزات مرحله مقدماتی از ساعت 12:30 تا 16:30 و 18 تا 21 (به وقت تهران) و رقابت‌‌های نیمه نهایی و فینال از ساعت 22:30 تا یک بامداد پیگیری خواهد شد.

عصر امروز (پنجشنبه – 16 خردادماه) قرعه کشی رقابت‌های روز نخست انجام و بر همین اساس رقبای حسینی، احمدی و مردانی در این دوره از مسابقات مشخص شدند.

میرهاشم حسینی هوگوپوش وزن 68- کیلوگرم کشورمان در نخستین گام با «سوهون کیم» از آمریکا پیکار می‌کند و در ادامه به مصاف برنده دیدار برزیل و فرانسه می‌رود.

سروش احمدی دیگر نماینده ایران در این وزن و در آن سوی جدول ابتدا به مصاف «صارمت تساکوئف» از روسیه قهرمان اروپا 2018 می‌رود و در ادامه باید با «دای هون لی» تکواندوکار پرقدرت کره‌ای نایب قهرمان المپیک 2012 و برنز المپیک 2016، طلای قهرمانی جهان 2011، 2013 و 2017، نقره جهانی 2019 و ... دیدار کند.

سجاد مردانی تکواندوکار وزن 80+ کیلوگرم کشورمان نیز در اولین گام با «رامین عزیزوف» آذربایجانی مبارزه خواهد کرد و پس از آن به مصاف برنده دیدار آمریکا و کانادا می‌رود.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و وحید عبداللهی به عنوان مربی است.

این رقابت ها G4 می باشد و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.4 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه نقدی تعلق می گیرد.

5 تکواندوکار راه یافته به اردوی تیم‌ دانشجویان مشخص شدند


انتهای پیام/

R1434/P/S3,30/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی تکواندو مسابقات گرندپری تکواندو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی تکواندو مسابقات گرندپری تکواندو تیم ملی تکواندو مسابقات گرندپری تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۶۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترانه احمدی با رکوردشکنی،قهرمان اسکیت فری استایل کشور شد

ترانه احمدی به مقام نخست رقابت‌های دستجات آزاد اسکیت فری استایل در شاخه اسپید اسلالوم دست یافت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت، مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل از صبح امروز (پنج‌شنبه) به میزبانی شهر نجف آباد اصفهان و در شاخه‌های بتل و اسپیداسلالوم آغاز شده است.

 

در رده سنی بالای 19 سال و شاخه اسپید اسلالوم، ترانه احمدی دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی هانگژو توانست در رقابتی جذاب و دیدنی در فینال و‌ با زمان 4.217 ثانیه بر سکوی قهرمانی این رقابت‌ها تکیه بزند و رکورد ایران را ارتقا بدهد.

 

پس از او، رومینا سالک و مژده شعبانی به عنوان دوم و سومی بسنده کردند. 

 

رکورد پیشین هم در اختیار ترانه احمدی با زمان 4.280 ثانیه بود.

 

همچنین در رده سنی زیر 19 سال، پریناز زکریا، ریحانه مصطفایی و زهرا صادقیان سه نفر برتر این رویداد را تشکیل دادند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • دو نشان طلا، حاصل تلاش تیراندازان همدان در مسابقات آزاد کشور
  • مسابقات آزاد تپانچه؛ ارشدنیا بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • نفرات برتر شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری
  • ترانه احمدی با رکوردشکنی،قهرمان اسکیت فری استایل کشور شد
  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • قرعه کشی شش وزن نخست کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور