Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان، علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از ورود مدعی العموم به موضوع آتش سوزی در بندر شهید رجایی و تعیین قاضی ویژه برای رسیدگی به حادثه حریق این بندرخبر داد.

وی افزود: دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس به موضوع آتش سوزی در بندر شهید رجایی به عنوان بزرگترین بندر تجاری کشور ورود کرده و برای بررسی جزئیات این حادثه، قاضی ویژه تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: بر اساس گزارشات اولیه، در جریان این حادثه یک دستگاه ریچ استاکر فرسوده در اراضی تحت مدیریت منطقه آزاد قشم دچار سانحه آتش سوزی شده که به دلیل همجواری آن با بشکه‌های روغن پایه و قیر، دامنه حریق افزایش یافته و به دلیل مشتعل شدن قیر، ضمن گسترش آتش سوزی، حجم زیادی دود از این اراضی به هوا برخاسته که تحقیقات کارشناسی و قضایی در خصوص این موضوع ادامه دارد.

صالحی افزود: دستگاه قضایی استان هرمزگان به منظور کشف حقیقت و بررسی جزئیات این حادثه، تحقیقات خود را ادامه خواهد داد و به همین منظور دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس به موضوع ورود نموده و قاضی ویژه‌ای برای رسیدگی تعیین شده است.

بعد از ظهر روز چهارشنبه پانزدهم خرداد ماه ۱۳۹۸ بروز آتش سوزی در بخش‌هایی از بندر شهید رجایی در غرب بندرعباس منجر به ایجاد ستون بلندی از دود در این منطقه شد که در نهایت با تلاش نیرو‌های آتش نشانی و اطفای حریق پس از ساعاتی خاموش شد.


انتهای پیام/ر

ورود مدعی العموم به موضوع آتش سوزی در بندر شهید رجایی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادستان دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۶۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌یابد

ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان از تخصیص اعتبارات ویژه دور دوم سفر رییس‌جمهور به هرمزگان برای توسعه خطوط ریلی استان خبر داد.

مهدی دوستی امروز جمعه هفتم اردیبهشت در حاشیه کلنگ زنی پل خورگو و زیرگذر سرخون، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصلاحات نرم افزاری در درگاه‌های گمرک را از سال گذشته آغاز کردیم از محل سفر هم اعتبار خوبی تخصیص داده شده و به زودی عملیات اجرایی خطوط ریلی بندر شهید رجایی را آغاز خواهیم کرد.

وی توسعه خطوط ریلی بندر شهید رجایی را شامل خطوط و ایستگاه مانوری اعلام و تصریح کرد: یکی از پروژه‌های مهم ما بحث راه آهن و تقویت اتصال ریلی بندر شهید رجایی است.

استاندار هرمزگان با تاکید بر مزیت رقابتی بندرشهیدرجایی افزود:این بندر در رقابت با رقبای منطقه ای خود باید بتواند جایگاه برتر خود را حفظ کند و لازمه این اتفاق مهم احداث خطوط ارتباطی مناسب در پس کرانه‌ی این بندر است.

به گزارش ایسنا، امروز استاندار هرمزگان با همراهی احمد مرادی محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با حضور در روستاهای سرخون و خورگو از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه‌های احداث پل خورگو و زیرگذر سرخون را کلنگ زنی کرد این دو پروژه جزء ۵۴ نقطه حادثه‌خیز هرمزگان هستند که تاکنون تلفات جانی و نقص عضو را برای مردم بهمراه داشته و اصلاح آن‌ها در زمره مطالبات جدی مردم منطقه بوده که وارد مرحله عملیاتی شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌یابد
  • آتش‌سوزی در هتلِ محل اسکانِ بی‌خانمان‌ها در جنوب برزیل
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • ورود هیات تجاری و اقتصادی استان هرمزگان به کشور چین
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات
  • آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد