Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@14:42:19 GMT

سوری‌های اندک اما امیدوار روی سکوها

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۸۶۶۲۹

سوری‌های اندک اما امیدوار روی سکوها

حدودا پنجاه هوادار سوری امروز روی سکوهای ورزشگاه آزادی حضور یافتند و به تشویق تیمشان پرداختند.

به گزارش ورزش سه، در مقابل حدود دوازده هزار هوادار تیم ملی ایران که امروز در ورزشگاه آزادی حضور یافتند تعداد محدودی در حدود ۵۰ هوادار نیز در کنار جایگاه ویژه نشسته و تشویق تیمشان می پردازند.

 

البته آنها هرگز نتوانستند صدای خود را به نزدیک ترین بازیکنان خودی نیز برسانند اما همین که هرگز از گاهی اقدام به تشویق یکی از بازیکنان خود می کردند و یا به فرصت از دست رفته تیمشان واکنش نشان می دادند اتفاق جالبی بود که در جریان دیدار امروز تیم های ملی ایران و سوریه رخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی سوریه سوریه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها تیم ملی سوریه سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۶۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ هوادار پرسپولیس و سپاهان محروم شدند!

به گزارش "ورزش‌ سه"، در این رای که به محکومیت هوادار جنجالی سپاهانی تاکید شده، دو تیم باید فصل آینده مقابل هواداران زن بازی کنند و البته چندین هوادار دو تیم نیز به مدت یک ماه از حضور در استادیوم محروم شده‌اند.

جعفر شهبازی، مصطفی کباری، صادق طاولی، امیر فریدونی، مجتبی علیمردانی، داود معصوم دوست، باقر جلیل‌پور، محسن کاظمی، میلاد خانه‌ساز طوسی و محمد علی طهرانی، ابراهیم بابایی، مهدی مهدی خانی و امید فروتن افرادی هستند که یک ماه حق حضور در استادیوم‌های فوتبال سراسر کشور را ندارند.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای صدور حکم دیدار جنجالی سپاهان و پرسپولیس این بار روش متفاوتی را در پیش گرفته و علاوه بر محروم کردن ۱۳ هوادار جنجالی دو تیم، بازی رفت و برگشت فصل آینده سرخپوشان و طلایی‌پوشان تهرانی فقط در حضور هواداران زن برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس مثل استقلال شاکی شد
  • سران کشورهای بزرگ به تل‌آویو رفتند تا علیه اسلام اعلام جنگ کنند
  • محرم فقط یکروز آرزوی باخت سپاهان را دارد!
  • ۱۳ هوادار پرسپولیس و سپاهان محروم شدند!
  • ساعت پخش زنده بازی ملوان و هوادار + پخش آنلاین
  • گزارشگر ایده‌آل رئیس فدراسیون فوتبال
  • اعتراض اولتراهای میلان: لیائو هو شد و سکوها خالی!
  •  اولین واکنش سرمربی سپاهان به جنجال هوادار منتسب به تیمش در آزادی
  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • (ویدئو) زیباترین دختر ایران در استادیوم آزادی؛ ندا نویدی‌نسب بانوی پرسپولیسی کیست؟