Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: با آقای ساکت صحبت کردم و او قول داد اردویی داشته باشیم که بازیکنان مختلف از زیر ۲۳ سال هم باشند تا در یک رقابت سالم بازیکنان مختلف را جذب کنیم.

به گزارش مشرق، مارک ویلموتس بعد از پیروزی ۵ بر صفر مقابل سوریه در دیداری دوستانه در نشست خبری گفت: (او ابتدا به زبان فارسی به خبرنگاران سلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

) امروز بازی خوبی را شاهد بودیم و تیم منسجمی را در زمین دیدم و توانستیم در همه خطوط دفاعی، میانی و حمله خوب کار کنیم. البته در بازگشت‌ها در خط دفاع انطور که انتظار داشتم نبودیم. ابراهیمی خیلی خوب بازی کرد و توپ را خوب پخش کرد و گل‌های زیبایی زدیم که باعث زیباتر شدن بازی شد. از تماشاگران هم تشکر می‌کنم که بین آنها چند بازیکن سابق تیم ملی هم بودند و خیلی خوب است که بازیکنان سابق تیم ملی هم کنار تیم باشند و به تیم کمک کنند.

بیشتر بخوانید:
  شروع خوب ویلموتس با پیروزی تیم «کی‌روش» / تغییر امیدوارکننده تیم ملی با گلباران سوریه +فیلم

* انصاری فرد خیلی خوب دوید

سرمربی تیم ملی افزود: بحث دیگری که خیلی مهم بود خیلی از بازیکنان ما چند هفته بود که پابه توپ نشده بودند اما من از همه آنها راضی هستم از همه بازیکنان راضی هستم و آنها خیلی خوب تلاش کردند بخصوص انصاری فرد که خیلی خوب دوید اگرچه گل نزد اما قرار نیست که بازیکنان همیشه گل بزنند. ما در فاصله چند روز دیگر با کره جنوبی بازی داریم که مسافت سفر و خستگی سفر را هم داریم. با همین سیستم که سیستم خوبی هم بود بازی بعدی را انجام می‌دهیم.

* از کل بازی راضی هستم

ویلموتس در مورد اینکه خط دفاع ما تمرکز زیادی نداشت و خود شما هم به این مساله اشاره کردید گفت: البته این که به تناسب بازیکنانی که در اختیار داریم می‌توانیم سیستم را بچنیم سعی کردیم هافبک‌ها نفوذ کنند و به مهاجمان کمک کنند به همین دلیل می گویم انصاری فرد خوب بازی کرد زیرا او پرسینگ می‌کرد و وینگر های ما هم خوب می‌توانستند به خط حمله اضافه شوند، فاصله بین شماره ۹ و ۴ ما فاصله ۴۰ متری بود. نکاتی در این بازی بود البته من از کل بازی راضی هستم و باید فیلم بازی را ببینم و آنالیز دقیق‌تری داشته باشم.

*فی البداهه کسی را خط نمی زنم

وی در مورد اینکه باید منتظر باشیم که بعد از این دو بازی با برخی از بازیکنان تیم ملی خداحافظی کنید زیرا برنامه بلند مدت برای حضور در جام جهانی دارید گفت: مسلماً کسی را کنار نخواهم گذاشت به این دلیل که در قبل در تیم ملی بوده بلکه به سطح بازی و کارایی آنها نگاه می‌کنم که ببینم چه کسی کنار می‌گذاریم و چه کسی را نگه می‌داریم در بلژیک هم در مقعطی ۹ بازیکن مصدوم داشتم و یکی از بازیکنان مسن را به میدان فرستادم که عملکرد خوبی داشت و فی البداهه کسی راخط نمی‌زنم، بنابراین سن و سال ملاکی برای نبودن در تیم ملی نیست.

*در پست چپ دستم خیلی باز نیست

ویلموتس در مورد اینکه درخواست یک اردو از فدراسیون فوتبال کرده است گفت: از آنجایی که ما وارد کشوری می‌شویم و پتانسیل بازیکنانش را نمی‌شناسیم باید از همه امکاناتش بهره بگیرید تا بهترین‌ها را دعوت کنیم به همین دلیل می‌خواهیم بازیکنان زیر ۲۳ سال را هم ببینم حتی امروز یک بازیکن ۱۸ ساله را به میدان فرستادم و با اقای ساکت صحبت کردم و ایشان قول دادند که اردویی داشته باشیم که بازیکنان مختلف از زیر ۲۳ سال هم باشند تا در یک رقابت سالم بازیکنان مختلف را جذب کنیم. در پست چپ دستم خیلی باز نیست و فقط محمدی را دارم و دوست دارم بازیکنان بیشتری داشته باشم و این اردو می‌تواند به تیم ملی کمک کند و من با امکانات لوکس برای تیم ملی موافق هستم.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز قتل همسر نجفی تیم ملی ایران تیم ملی سوریه دیدار دوستانه مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۶۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد قیمت خودروی چینی در ایران شکسته شد

هونگچی H ۵ لوکس‌ترین خودروی چینی است که تا کنون به ایران آمده است.

این خودرو با قیمت ۲ میلیارد و ۷۶۲ میلیون تومان در سامانه یکپارچه عرضه شد، اما حال در بازار آزاد قیمت عجیب و غریبی پیدا کرده است.

هم اکنون قیمت این خودرو در بازار آزاد از حدود ۴.۷ میلیارد تومان شروع و تا ۱۰ میلیارد تومان هم می‌رسد.

هونگچی اچ ۵ از پیشرانه ۲ لیتری توربو با حداکثر توان ۲۲۲ اسب بخار و ۳۴۰ نیوتن. متر گشتاور بهره می‌برد.

طراحی ظاهری

طراحی ظاهری خودرو در تمام بخش‌ها لوکس و متفاوت از اکثر خودرو‌هایی است که تا کنون در بازار دیده‌اید. در نمای جلو چراغ‌های ال‌ای دی و خط قرمز رنگی که از روی کاپوت کشیده نظرتان را جلب می‌کند. در نمای عقب چراغ‌های به هم پیوسته و جذابی را داریم. در نمای کناری هم از رینگ‌های آلومینیومی ۱۸ اینچی استفاده شده است.

شخصات فنی هونگچی H ۵

هونگچی اچ ۵ از پیشرانه ۲ لیتری توربو با حداکثر توان ۲۲۲ اسب بخار و ۳۴۰ نیوتن. متر گشتاور بهره می‌برد. توان این پیشرانه از طریق گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به محور جلو منتقل می‌شود. این خودروی ۱.۶ تنی می‌تواند در مدت زمان ۷.۸ ثانیه به سرعت صد کیلومتر بر ساعت برسد. در عین مصرف سوخت پایین و زیر ۷ لیتر در هر صد کیلومتر را در این خودرو داریم.

امکانات رفاهی هونگچی H ۵

از جمله امکانات رفاهی مهم هونگچی می‌توان به ۹ کیسه هوا، مانیتور لمسی بزرگ ۱۲.۶ اینچی، کلاستر دیجیتالی، رادار حرکت بین خطوط، سقف پانوراما دو تکه، کروز کنترل هوشمند، سیستم صوتی حرفه‌ای به همراه ساب ووفر، صندلی‌های راننده و شاگرد به همراه سردکن و گرمکن، سیستم تهویه اتوماتیک دوکاناله و... اشاره کرد.

قیمت هونگچی H ۵

این خودرو در حقیقت لوکس‌ترین خودروی چینی در بازار ایران محسوب می‌شود. قیمت هونگچی اچ ۵ با احتساب هزینه‌های شماره گذاری ۲ میلیارد و ۷۶۲ میلیون تومان است. اما قیمت این خودرو در بازار آزاد تا بیش از ۱۰ میلیارد تومان هم رسیده است.

منبع: روزگار خودرو

tags # خودرو لوکس سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) آجرلو: موافق لایحه عفاف و حجاب هستم؛ اگر به صحن می‌آمد بهتر بود
  • خودنمایی لوکس‌ترین خودروی خیابان‌های تهران؛ شاهکار ۱۰ میلیاردی! | فیلم
  • افزایش لوکس نوری در بوستان‌های منطقه ۷ اصفهان
  • رکورد قیمت خودروی چینی در ایران شکسته شد
  • تولید کننده جعبه هاردباکس عمده در تهران
  • همان‌ها که موافق صیانت بودند، وارد مجلس آینده شده‌اند
  • سرخپوشان با توپ فوتبال گلف بازی کردند
  • در تمرین امروز؛ پرسپولیسی‌ها گلف بازی کردند+عکس
  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی
  • رزرو هتل تفلیس ارزان یا لوکس؟